|
Post by Maka De Silver on Feb 6, 2011 10:26:19 GMT 1
"Hvorfor bruger du så ikke en skydeskive så du altid vil kunne hente pilen tilbage igen?" spurgte hun roligt for det virkede da ikke smart bare at skyde ud i ingenting når de ikke havde mulighed for at hente den tilbage igen eller rettere hun gad ikke stoppe vognen for at hente den til ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 6, 2011 21:00:24 GMT 1
"For jeg har ingen mål der er langt nok væk så jeg kunne at den holdte til siden" sagde han roligt og smilede drillende til Gina og sagde drillende "men du kunne også stoppe vognen og gå 100 meter væk så jeg kunne se hvor godt den er lavet"
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 7, 2011 19:46:43 GMT 1
"Se den del kan du godt droppe, jeg stopper ikke vognen før vi er ved bjerget" sagde hun roligt dog med et lille smil for hun ville ikke stoppe og gå hen og hente pilen til ham, det var hun alligevel for doven til og desuden gad hun ikke lege hans slave der gjorde som der blev sagt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 7, 2011 20:37:48 GMT 1
Alamut grinede drillende lidt og sagde lidt drillende "det troede jeg heller ikke men at du var blevet min tjener og du kan få en god løn for det" han sagde det kun for at drille hende han havde ikke brug for en tjener til at gøre hans ting
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 8, 2011 19:40:18 GMT 1
Et lille smil listede sig over hendes læber "Jeg er glad for mit arbejde med børnene, desuden vil jeg heller passe på dem end dig, de er altså mindre besværlige end dig" sagde hun en smule drillende selvom hun ikke ligefrem forsøget at være det for det var jo sandheden. Med børnene havde hun aldrig sådan nogle problemer som hun havde haft sammen med ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 8, 2011 20:02:00 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde "børn er søde og lærenem" og smilede ud i luften han havde lært nogle børn free running og nogle af dem var blevet mestre snigemordere
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 8, 2011 20:48:30 GMT 1
"Så længe de er uskyldige og ikke har gjort noget forkert. De skal ikke oplæres til noget skidt" sagde hun lidt irriteret for hun hadede at skulle se de små børn blive trænet i kamp, det var der jo ingen grund til at blive hvis de lod være med at komme i de forkerte kredse af mordere, tyve og spioner.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 8, 2011 20:58:26 GMT 1
Alamut så på Gina og sagde "er det skidt at lære hvordan man kan stoppe slave handler og kunne beskytte andre for slaveri" og hvis hun sagde ja ville han hoppe af og gå resten af vejen uanset hvad hun sagde
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 8, 2011 21:07:39 GMT 1
"Selvfølgelig man behøver ikke dræbe eller torturere for at stoppe folk" sagde hun roligt for hun var en person som var meget imod at udøve tortur eller ligefrem dræbe folk, det var så barbarisk at gøre sådan noget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 8, 2011 21:23:56 GMT 1
"Hvordan kan man stoppe en flod uden at lægge noget i vejen" sagde han roligt og så ud i luften og sagde "for at være sikker på at får en okse til ikke blive at ulve er man nødt til at bruge e en pil mod ulvene
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 8, 2011 21:38:18 GMT 1
"En flod skal ikke stoppes, der er ingen grund til at stoppe en flod" sagde hun roligt for hun forstod ikke meningen i at man skulle stoppe en flod når man lige så godt kunne bygge tingene i nærheden af den i stedet for at stoppe den. "Det er naturens gang den skal man ikke pille ved medmindre det går udover en selv så må man blande sig ellers skal man ikke"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 9, 2011 17:35:12 GMT 1
Alamut smilede og sagde "for man kan have en vandmølle er man nødt til at lave en sø ud at en flod" og så ud luften og sagde "og der er også en store flodbølger der kan ødelægge en by" og hans skjulte kniv kom frem og begyndte at pudse den
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 9, 2011 19:45:22 GMT 1
"Det er man da ikke nødt til, har du ikke forstand på sådan noget? Man skal bare bygge den i nærheden af en lille bæk eller å i stedet for at gøre noget ved floden. Når man er ved floden er det mest sandsyneligt at man bliver angrebet" sagde hun lettere irriteret for han ville da virkelig ikke se det logiske i at gøre tingene i stedet for at gøre det besværligt for sig selv. "Og nej de store bølger findes kun ved havet og der er ingen der er så dumme at bygge huse derude medmindre det er oppe på en høj klint"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 9, 2011 20:10:01 GMT 1
Alamut lagde sig ned efter han havde pudset sin skjulte kniv og sagde "har du nogensinde prøvet at bo oppe i bjergene" og så op på himlen og han havde boede i bjergene hele hans liv godt nok havde han rejst meget rundt i de 25 år godt nok havde de været hårde mod ham han vidste godt han lignede en på 40 men han havde ikke noget imod det og han sagde stille "en flod med 8 å som en dæmon fra eventyrenes verden"
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 9, 2011 21:15:27 GMT 1
"længe nok til at jeg aldrig nogensinde vil vende tilbage igen, så du bliver sat af ved foden så du må du selv finde vejen derop" sagde hun roligt selvom hun stadig var en smule irriteret på ham men hun havde jo lovet at køre ham til grænsen så han kunne hvile imens, eftersom hans sår ikke skulle til at gå op nu hvor hun ikke havde noget med der kunne ordne det. Heldigt for hende at bjergene kunne ses i horisonten så der var nok ikke mere end nogle timers kørsel tilbage.
|
|