|
legatus
Jan 31, 2011 20:43:24 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 31, 2011 20:43:24 GMT 1
Da Gina begyndte at nynne kom der nogle sne hvide katte med vinger og de fløj rundt om hele vognen og de nynnede det samme som Gina og den mindste landet på hendes hoved
|
|
|
legatus
Jan 31, 2011 20:45:39 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 31, 2011 20:45:39 GMT 1
Egentlig var hun ret træt af hans illusioner så hun glædede sig lidt til at vende hjem hvor tingene var som de var i stedet for dette irriterne noget, som hun dog ikke havde klaget over endnu men normalt bare gået, det kunne hun dog ikke rigtigt gøre nu. Så hun viftede irriteret til den der landede på hendes hoved og stoppede med at nynne.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 1, 2011 18:40:25 GMT 1
Alamut vågnede lidt efter Gina stoppede med at nynne og hans illusion forsvandt og han sagde halvt vågen "hvor langt tid har sov Gina og har jeg lavede illusioner" han vidste godt at han lavede illusioner i søvne
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 2, 2011 18:29:25 GMT 1
"du har ikke sovet så lang tid og ja nogle irriterne nogle" svarede hun en smule irriteret for hun var træt af de illusioner og nu var nogle af dem da kommet tæt på hende, noget der bare gjorde hun blev mere irriteret.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 2, 2011 20:40:35 GMT 1
"Undskyld illusionerne kommer bare når jeg ikke koncentrere mig om holde det tilbage" sagde alamut og så på Gina og satte sig lidt op og og tog en af sine knive og bandt den fast til sin hånd og lagde sig ned igen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 3, 2011 19:05:27 GMT 1
"så må du jo prøve at lærer at holde dem tilbage når du sover" sagde hun roligt selvom hun godt kunne regne ud at det ville blive ret svært så hun sagde jo heller ikke at han skulle, men han kunne prøve at gøre det som et slags foreslag.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 3, 2011 20:27:28 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde drillende "jeg kan lære det samtidig med du kan flyve og du begynder med at øve dig" og vente sig om og smilede lidt drillende til hende han havde prøvet det mange gange men det havde altid mislykkede
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 3, 2011 20:35:13 GMT 1
Hun så sig lidt hurtigt over skulderen på ham som om hun lige skulle tænke sig om inden hun vendte sig rundt igen og så der hvor hestene red. Hun forsatte i tavshed for hun ville jo ikke afsløre at hun faktisk godt kunne flyve hvis hun lod vingerne vokse frem, men det gjorde så ondt når hun forsøgte på forvandling så hun gjorde det aldrig.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 3, 2011 20:54:02 GMT 1
Alamut så væk fra hendeog sagde "der er noget du ikke vil fortælle mig hvad er det" og smilede til hende "tro mig jeg kan holde på det tro mig jeg kender en helt del" og så væk fra hende igen
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 3, 2011 21:02:16 GMT 1
Gina tøvede en smule før hun svarede ham "Jeg har mine hemmeligheder som jeg ikke er stolte af, men det er hemmeligheder så jeg siger dem ikke til fremmede" sagde hun lidt usikkert selvom hun var meget beslutsom i hendes sag for hun ville ikke sige dem, så skulle det ihvertfald tvinges ud af hende på en eller anden måde.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 3, 2011 21:10:25 GMT 1
"Som du vil men måske kunne jeg hjælpe dig med det men ellers en god valg Gina" sagde han og lagde sig ned og så op på himlen og sagde "det er lidt ironisk at verden er delt op i godt og ondt men den ene kan ikke klare sig uden den anden og den måde folk bruger det er de prøver at ødelægge den anden"
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 3, 2011 21:15:08 GMT 1
"Mine hemmeligheder kan ingen hjælpe mig med" sagde hun lidt stille selvom hun stadig holdt øje med vejen foran hende og hestene, bare så hun ikke ville kom til at føre vognen ind i et eller andet. "Det er fordi den ene ikke kan eksistere uden den anden. Man kan jo ikke være god hvis man ikke ved hvad ondskab er, ligesom dem som kun siger sandheden ikke ved hvad løgn er"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 5, 2011 20:54:58 GMT 1
Alamut smilede lidt og sagde "ja det kunne det også være" og så ud i luften og tog armbrøst frem og tog pil at den og skudt ud i luften og gjorde den hurtigt klart igen og lagde den ved siden af ham
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 5, 2011 21:09:49 GMT 1
"du spilder dine pile ved at gøre det der" sagde hun roligt efter han havde skudt den ene pil af for hun kunne ikke se grunden til at han gjorde det, nu var der jo en pil mindre hvis de blev angrebet. Selvom hun ikke ligefrem regnede med det nu hvor de var ude på åbnen land og kunne se flere meter og måske endda kilometer uden at have noget der blokerede deres syn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 6, 2011 0:54:23 GMT 1
"Hellere miste en pil en af ramme ved siden af med ti pile" svarede han lige så roligt som Gina og det var faktisk den grund til han havde brugt pilen til og han var faktisk glad for han havde gjort det for pilen havde gået lidt til venstre så hvis han skulle ramme noget på langt afstand var han forberedt på det
|
|