|
legatus
Jan 17, 2011 19:15:46 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 19:15:46 GMT 1
Alamut var ved Ruinerne han ville gætte på den område han var i var det fine område da det var en helt by og det var regnede så han kunne kun se et par meter væk og han havde sin doctor tøjet så han ikke blev alt for våd at regnen for at finde nogle ting der havde stor betydning for sit folk men alle andre vil nok mene det var kun en rustning men for Brotherhood of Assassino er det at den største betydning han hoppede og løb fra de rester af bygningerne for at kunne se de øverste lag af de sidste ruinen
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 19:49:40 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 19:49:40 GMT 1
Solen havde skinnet tidligere på dagen så Gina havde våget sig ud fra slottet og taget ud til ruinerne eftersom hun vidste der ikke var så mange mennesker derude, eftersom her jo kun var resterne af en gammel by del som nu ikke længere var i brug, der stod jo også kun væggene tilbage ved nogen af bygningerne og ingen havde rigtigt gidet at bygge stedet op igen. Lige nu forsøgte hun dog at flygte fra regnen så hun havde den skovgrønne kappe tæt indtil sig og hætten over hendes hoved idet hun forsøgte at finde et sted hun kunne være i ly, men det eneste hun lige kunne finde var noget som havde lignet et lille hus for her var der stadig en smule tag over den ene del, så der skyndte hun sig ind for at gå i dække under det halve tag.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:04:19 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 20:04:19 GMT 1
Alamut løb hen til resterne af et lille hus og prøvede at hoppe over til den men da han landede på taget gik han igennem taget men han nåede at gribe fat i noget af taget og han så en kvinde med en skovgrønne kappe og sagde "goddag den dame og tog uden at tænke over det sin hat af og han faldt det sidste ned og sagde "av" og satte sin hat på hovedet igen
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:10:41 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 20:10:41 GMT 1
Et mindre skrig kom fra Gina da han faldt igennem taget, så da han bare hang i lidt tid før han faldt ned krøb hun længere ind i mellem huset hjørne for at komme på afstand af ham, da hun slet ikke var glad for mænd overhovedet og så det han havde overrasket hende ved pludselig at være der, men igen hun havde ikke rigtigt hørt noget på grund af regnen. De lige så skovgrønne øjne så imod ham og virkede en smule bange, men hun stolede sådan set heller ikke på folk hun mødte i Darklia eller på grænsen for den sags skyld eftersom de ikke var til at stole på, det havde hun da oplevet på tæt hold.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:19:39 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 20:19:39 GMT 1
Alamut rejste sig og bukkede for kvinden samtidig med han tog sin hat af så hun ville kunne se hans hår og sagde "det må de undskylde den dame er det deres hjem" han ville vente med at sige mere end til kvinden havde svarede ham for hvis det var hendes hjem ville han betale så hu kunne få lavet det
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:31:51 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 20:31:51 GMT 1
Gina krøb så meget ind i hjørnet som hun kunne idet hun nærmest kravlede op af muren med ryggen til den så hun ikke fjernede de grønne øjne fra ham men stadig så hun kom op og stå hvis det var hun skulle forsøge med et flygt forsøg. Dog viste hendes øjne en mindre glimt af frygt for ham. "Tror de selv på den?" spurgte hun en smule køligt, men hun var altid kold overfor fremmede mennesker og specielt mænd, selvom når man lærte hende at kende så var hun i virkeligheden slet ikke så ond og kold men tilgengæld havde et stort hjerte. Hun synes ikke selv at hun lignede en fattig tøs eftersom de klæder hun bar var ret nye, dog alt sammen i grønt fordi det passede til hendes øjne. Kjolen under kappen var dog i en lidt lysere grøn end kappen, skoene hun havde på var dog brune.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:39:41 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 20:39:41 GMT 1
Alamut smilede under sin maske og lavede en illusion at han var en stor hvid kat med vinger og sagde lidt drillende "når man er en illusionist kan man aldrig regnet man se den dame" og ophævede sin illusion og gik hen til et vindue og så ud at det og sagde "det er rigtigt dårligt vejr den dame"
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 20:46:29 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 20:46:29 GMT 1
Det med katten virkede ikke ligefrem beroligende på hende men gjorde hende måske en smule mere irriteret allerede selvom hun tryggede sig ind til væggen, for hun følte sig som trængt op i en krog, en følelse hun hadede ret meget. Hun tænkte sine egne tanker om ham allerede og brød sig ikke videre om ham for magiker var så egoistiske og troede de var bedre end alle andre. "Hvis de ikke havde ødelagt resterne af taget ville jeg være mere i læ for regnen" sagde hun køligt og lod meget kort blikket glide op på det ødelagte tag for der havde ikke været meget tilbage af det i forvejen, højest halvdelen og nu var der kun et mindre hjørne tilbage.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:01:49 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 21:01:49 GMT 1
Alamut vente sig om og sagde "hvis du er bange for at blive våd kan du bare tage noget bedre tøj på" og satte sig op i vindueskarmen han var efter hånden træt af folk fra Darklia og sagde "og jeg er ikke farligt kun hvis du prøver at gøre mig noget den dame" og så væk fra hende
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:13:56 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 21:13:56 GMT 1
"Jeg er ikke bange for vand, jeg er allerede gennemblødt i forvejen" sagde hun lidt små surt for han kunne vel se hun ikke var helt tør efter havde løbet igennem regnen for at finde et eller andet sted at få ly, for hun var flere timer fra Slottet til at kunne nå hjem i tide. "Det er altså ikke særlig høfligt at sige den dame til en kvinde som de ikke kender".
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:23:03 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 21:23:03 GMT 1
Alamut så på kvinden og sagde "måske her men hvor jeg kommer fra er det uhøfligt at sige du når man ikke har fået lov den dame" og hoppede ud at vinduet og sagde uden at se tilbage "og jeg troede man måtte alt i Darklia" han måtte finde den rustning han havde et gæt hvor den måske kunne være henne
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:28:58 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 21:28:58 GMT 1
"Det er stadig uhøfligt at sige den dame til kvinder, specielt til mig for nu ved jeg at de kun ser kvinder som simpel ting" sagde hun lettere køligt for det kunne godt gøre hende vred at blive sat ned i status, selvom hun ikke var så meget andet værd i hendes hoved. Det eneste hun havde at leve for var egentlig hendes brors børn og lidt hendes stolthed for hun kunne alligevel ikke få sig selv til at begå selvmord. Hun rullede med øjnene ved det han sagde for det var nok en af tingene som hun ikke brød sig om i Darklia, så hun mumlede lidt uhørligt for sig selv som hun så ned i gulvet som om hun skammede sig lidt over det.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:37:53 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 21:37:53 GMT 1
Alamut vente sig om og sagde lidt surt "når jeg taler med en mand jeg ikke kender navnet på kalder jeg for den herre jeg er også stærkt modstandere af alle der tror de kan eje et væsener der kan tænke selv alle har lov til at bestemme selv over deres liv sådan er et liv i Brotherhood of Assassino" og satte sig på vindueskarmen og så på kvinden
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:42:32 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 17, 2011 21:42:32 GMT 1
"Hvorfor nedsætter de så min stand ved at sige den dame som om jeg er en ting, der ikke har nogen værdi? i stedet for bare nøjes med at sige de til mig eller i det mindste spørge om mit navn" spurgte hun lidt små køligt for hun hadede virkelig at blive nedsat og for den sags skyld blive kaldt svag selvom hun nok var det, så behøvede andre ikke ligefrem kalde hende det, lidt stolthed ejede hun da efter alt det som var sket.
|
|
|
legatus
Jan 17, 2011 21:48:57 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 17, 2011 21:48:57 GMT 1
"Fordi efter de høflighed regler jeg følger er det den med ukendt stand det samme med en med en høj stand de" sagde han koldt og lukkede sine øjne et øjeblik og sagde lidt mindre koldt "hvad hedder de" han var ikke særlig glad for at være den første af de to der spurgte om den andens navn
|
|