|
legatus
Jan 18, 2011 21:07:56 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 21:07:56 GMT 1
Alamut vente sig om og sagde "de jeg ved så meget at min det jeg kommer fra var farmer en til de blev fanget og blev slaver og der gik 50 år før de blev befriet af en der var blevet født som en slave og løb væk og blev en snigmorder og da han havde ført dem hjem igen blev det bestemt at alle i byen skulle blive en snigmorder og dræbte alle der tog andre så de ikke må selv bestemme de" og så på hende
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 21:14:33 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 21:14:33 GMT 1
"Og høflighed var ikke noget i lærte?" spurgte hun lidt opgivende for han havde vidst slet ikke styr på hvad det ville sige at være høflig overfor andre. "Og det er da ikke en særlig god landsby i lever i når folk ikke en gang må bestemme selv, det lyder jo som Nirelia". Det lød ikke ligefrem som en landsby Gina havde lyst til at være i når folk ikke en gang selv måtte bestemme hvad de ville arbejde med.
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 21:26:31 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 21:26:31 GMT 1
Alamut rullede med øjnene og sagde "jo jeg er blevet lært i at være høflig men efter dem er du den uhøflig og det er det vi arbejder på ingen slaver ingen guder kun en mand ikke må den dame" og gik tilbage til hende og satte sig lige ved siden af hende
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 21:36:18 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 21:36:18 GMT 1
Gina ville have rykket sig længere væk fra ham hvis det ikke var fordi hun havde en mur på 2 sider af sig og han sad i vejen for at hun kunne komme på afstand af ham. "Nu siger de igen du til mig og nedsætter mig i stand, havde de været et barn havde de fået en lussing. Det her er Darklia og man taler ordentligt til folk medmindre man er fuld eller kender dem godt" sagde hun lidt små irriteret for han virkede jo slet ikke til at ville lærer at være høflig for endnu en gang nedsatte han hende i stand. "Og til deres information så har Nirelia en gudinde som de lever under og elsker"
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 22:11:49 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 18, 2011 22:11:49 GMT 1
Alamut løftede sin ene øjenbryn og sagde "og de sagde at der var ingen regler i Darklia så jeg må sige hvad jeg vil og for resten Nirelia er under den regel som mit folk har de" og tog en kaste kniv frem og begyndte at lege med den og så alvorlig på hende
|
|
|
legatus
Jan 18, 2011 22:16:39 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 18, 2011 22:16:39 GMT 1
"At være høflig høre ikke under landets regler, det viser folk de ikke bliver nedsat allerede ved første øjekast" sagde hun lettere irriteret for han havde da slet ikke styr på noget som helst. Han måtte have været isoleret i den landsby uden at gide at lære verden omkring ham at kende eller i det mindste gide at lærer høflighed at kende. Hun så ud af hullet i taget om det snart var holdt op med at regne så hun kunne komme væk eftersom han jo også virkede ret ligeglad med hende når han tog en kniv frem og legede med den.
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 17:39:41 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 19, 2011 17:39:41 GMT 1
"og det er sådan jeg har det med de" sagde alamut og satte kniven på plads og så at det var holdt op med at regne og samtidig landet en ørn med grønlige fjer og han tog beskeden på dens ene ben og læste den samtidig fløj ørnen væk og han sagde "de må hellere blive hvor og være helt stille" og vente sig om lavede en illusion så det så ud til Gina ikke var der og tog sin armbrøst og skudt samtidig han blev ramt af to pile i hans skulder men han ramte en mand i øjet
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 18:18:45 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 19, 2011 18:18:45 GMT 1
Gina sukkede over han igen sagde de til sidst i stedet for bare at undlade det ligesom de fleste normale mennesker ville gøre det, så nedsatte man ihvertfald ikke folk. Da hun så at det var stoppet med at regne og kun dryppede lidt fra hullet i taget, dog blev hun siddende eftersom han rejste sig da fuglen dukkede op. Dog da han pludselig blev ramt kom hun med et mindre højt gisp af ren og skær chok, hun havde da holdt skriget tilbage og kun gispet men hun så alligevel til i rædsel, så hun var ret glad for hun ikke kunne se hvad der skete uden for huset eftersom hun sad i hjørnet.
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 18:41:38 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 19, 2011 18:41:38 GMT 1
Alamut hevet en pil ud og sagde "de er jagtpil" og løb hen mod den anden mand mens han lagde en ny pil på sin armbrøst da han kom ud at huset så han der var to mænd med et spyd vær og sagde "når i vil nok dø" og skudt den ene i halsen og slog den anden ud med sin armbrøst og tog den første spyd og kastede den efter den mand der skudt ham
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 18:50:05 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 19, 2011 18:50:05 GMT 1
Gina trykkede sig op af væggen for hun turde ikke en gang se ud for at se hvad der foregik, hun havde allerede dårlige oplevelse hvad mænd angik og deres slåskampe, selvom hun havde været halvt bevidstløs sidst hun havde oplevet det på tæt hold ellers havde hun jo kun set krigerne træne men det var ikke lige så rigtigt som det her.
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 19:29:23 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 19, 2011 19:29:23 GMT 1
Spyd gik igennem manden men lige før den ramte ham skudt han en pil som ramte Alamut i maven og han hev den ud og sagde "Cazzo" han vidste at den pil kunne lave hul i sin mavesæk men han kunne ikke være sikker på den han hev den sidste pil ud og gik hen Gina ophævet illusionen over Gina og sagde "tage det roligt de er døde av" og satte sig ned på og holdte sig på såret på maven
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 19:36:00 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 19, 2011 19:36:00 GMT 1
Gina var stille som hun havde trykket sig op af muren for hun ville undgå at se ud da hun hadede slåskampe og hun kunne ikke rigtigt klare at nogen kom til skade. Da det hele virkede stille og ovre så hun op da Alamut kom ind med hånden på maven. Hun skyndte sig op og hen til ham for at se om hun kunne hjælpe, så lige nu havde hun glemt alt om frygt og manere eftersom han var såret og hun havde alligevel et stort hjerte under det hårde ydre. "læg dig nu og lad mig se" sagde hun lidt hurtigt for hun var ikke ligefrem vant til at pleje store sår.
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 19:54:47 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 19, 2011 19:54:47 GMT 1
Alamut så overrasket på Gina og sagde "det eneste j har brug for er løgsuppe og ikke andet lige nu" og rejste sig op og gik hen til en væg og sagde "hvis du ikke ved det når man har et sår ved maven skal man have løgsuppe og så lugte til det og hvis det lugter af løg så er det en der ved hvad man skal gøre"
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 20:03:07 GMT 1
Post by Maka De Silver on Jan 19, 2011 20:03:07 GMT 1
Gina så undrende på ham da han ikke ville gøre som hun sagde men igen hun havde jo ikke forstand på sådan noget. "Men vi er flere kilometer væk fra den nærmeste by, hvordan skal det blive lavet?" spurgte hun undrende for hun havde ikke selv den store forstand på madlaving, eller jo hun kunne godt lave tingene når hun havde et ordentligt køkken med alle tingene men herude hvor der intet var?
|
|
|
legatus
Jan 19, 2011 20:42:43 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 19, 2011 20:42:43 GMT 1
Alamut satte sig ned og sagde "hvad er deres race måske kan det hjælpe" og prøvede at rejse sig op men kunne ikke og sagde "eller kender du en som ved noget om sår i kamp" han ville ønske at han kunne lugte til men han måtte prøve at gøre det næstbedste og stak to fingre i såret hans ansigt udtryk forandret sig han havde fået træning af ikke vise at noget når det ondt
|
|