|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 20:52:19 GMT 1
Solen var gået ned for knap 2timer siden og Lukas var derfor oppe igen. Han var små sulten men besluttede sig for at ligge et smut forbi den lille kro hvor han i tiderens løb havde fundet mange ofre. han kom hurtigt der hen gennem den svage støvregn. han gik ind i kroen hvor der ikke var mange at se og gik lige op til baren hvor han bestilte den samme blodrøde drink som altid inden han satte sig i den nærmeste bås og så rundt. hans kappe var blevet en smugle våd men han smed den dog hurtigt og lagde den ved siden af sig inden han så rundt igen. han søgte efter et offer for sit bid men ingen i rummet virkede til at være af hans smag da han i den sidste tid var blevet meget kræsen i forhold til hvem han ville bide og hvem han bestemt ikke ville røre. *hvis der ikke kommer en inden jeg er færdig så må jeg ud i regnen og jage for sulten er jeg da ved at blive* tænkte han stille på trods af at hans sult var så lille at den for de fleste vampyrer ville være ubetydelig. han holde nu øjne mod døren klar til at tilbyde den første der kom ind en side plads ved ham hvis personen vel og mærket var det værd i følge hans smag.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 21:00:19 GMT 1
Eftersom solen var gået ned for et godt stykke tid siden, orkede crys ikke at gå hele vejen op til sin hytte i bjergende, så hun valgte bare at daske ind på den lille kro, og sukkede svagt da hun kom ind i varmen, og slog sin hætte tilbage og kiggede lidt rundt med et ligegyldigt smil på læberne, hun var iført en lårkort nederdel der sad løst omkring den del af hendes ben den dækkede, hun var også iført en brun kappe der hang nu løst på hendes skuldre, og en Sort Corsage, et lille suk gled over hendes læber i det hun lod en hånd glide igennem sit lette fugtige hår. og daskede så op i baren, for at få sig en whisky, dog lagde hun ikke mærke til de mennesker der var i kroen, eftersom ingen fangede hendes blik på nogen måde, så daskede hun blot hen i sofaen der stod gemt lidt væk i skyggen og smed sig ned der, og slog hurtigt bene op og trak sin kappe af og lod den dumpe ned på gulvet imens hun nippede til sit lille glas, og lod nu sit blik glide over kroens gæster, mens hun nu smilede et let køligt smil,
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 21:25:01 GMT 1
Lukas fik med det samme øje på pigen da hun kom ind og smilede da han hørte hendes hjerteslag og mærkede hendes duft han ventede dog til hun havde sat sig før han tog sin drink og gik hen til hende. "må man slutte sig til den gude smukke kvinde?" spurte han med en venlig stemme og et charmerende smil og læberne da han så på hende. hun virkede af en eller anden grund en smugle bekendt men han kunne ikke huske hvor han havde set hende før men på den anden side var det jo alivel så tit at man stødte ind i de samme folk i området. han holde smilede men ventede ikke på hendes svar inden han satte sig i overfor hende med ryggen op af vægen og så på hende. han nød hvad han så samt hendes duft men det kunne lige så vel være hans sult der talte som hans fornuft.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 21:30:10 GMT 1
Crys valgte ikke at sige noget, for hun havde allerede på fornemmeren han bare ville sætte sig uden at have fået lov først, så nappede hun atter til sig whisky og så ham kort an, før hun rettede sit blik den modsatte vej, og gloede u intraseret på et eller andet på den anden væg, hun snakkede sjældent med nogen der bare gik hen og satte sig ved hende, og hun havde heller ikke planer om at lave den regl om idag, så hun nippede bare atter til sin whisky og slog blikket imod sit glas, og skar en grimasse da hun begyndte lidt at vippe med glasset så væsken dansede rundt der nede, og ramte hendes nøgne hud, Dog havde hun ingen planer om at fjerne det, men bare lade varmen fordampe det, for det ville jo forsvinde på den ene eller den anden måde,
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 21:58:44 GMT 1
Lukas så roligt imod hende og var ikke van til at folk ikke så på ham men lod bare som ingen ting. "hvad bestiller så smuk en kvinde på dette sted?" spurte han med en så venlig tone han kunne selv om hans mere vampyrirske stemme trængte en smugle i gennem da han ikke var van til den venlige tone. han ville rykke sig tættere men gjorde det ikke da han ikke ville virke alt for påtrængende. han tog en slurk af sin drink og mærkede hurtigt alkoholden sætte sig hvilket den altid gjorde hurtigt og særligt når han var sulten men han forsøgte dog at skjule det da han vidste at ikke mange brød sig om en fuld og sulten vampyr. han havde ikke i sinde at give op i forhold til at komme tættere på kvinden men han vidste at han kunne få svært ved det da hun endnu ikke havde givet ham den mindste smugle opmærksomhed.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 22:04:06 GMT 1
Atter svarede crys ham ikke men drak bare det sidste af sin whisky, og gik op i baren for at få sig et nyt glas, og gik tilbage til sofaen og smed sig ned på den, og lod sine ben hvile op af armlænene imens hendes blik faldt over loftet, og lagde blot hovedet på skrå imens hendes klare blå øjne skinnede svagt af ren kølighed så rettede hun endeligt blikket imod ham og betraktede hver lille bevægelse han lavede, og viftede så svagt med ham og mumlede så "det spørgsmål du stiller, kommer der intet svar på, men dog kan jeg sige, hvad laver en dreng som dig her?" dog tog hun ikke blikket fra ham men lagde blot hovedet let på skrå mens hun stadig studerede hver bevægelse hans krop fortog sig,
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 22:31:19 GMT 1
Lukas så roligt på hende da hun gik men sagde intet. han lod hende tale da hun kom tilbage og lagde hoved en smugle på skrå. "og hvorfor så ikke?" spurte han stille til at hun ikke ville svare. "jeg kom i håb om at finde en kvinde der var bare en smugle smuk men fandt nu ud af at en sand gudinde ville passere min vej" sagde han roligt og holde øjne på hende. "men havde det ikke lykkedes mig eller vælger du at skuppe mig væk vil jeg nok bare kigge efter min morgenmad i stedet" sagde han roligt men ærligt og smilede en smugle dog ikke nok til at man kunne se hans tænder da han ville lade hende selv regne ud at han var vampyr ud fra måde han talte på.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 22:36:46 GMT 1
Crys lagde hovedet let på skrå og betraktede ham og svarede så "jeg er ikke typen der snakker med uartige drenge, som faktis også er vampyr, blot gå hvis du vil ud og lede efter din morgenmad, så kunne det være jeg slap for dine charmerende ord," så lænede hun sig blot tilbage i sofaen og sendte ham et lettet drillende smil, imens hun atter nappede til sin whisky før hun stilte den fra sig på boret, og betraktede glasset mens hun stadig holdte øje med ham, men ikke åbenlyst, så rejste hun sig op og samlede sin kappe op fra gulvet, og lagde så hovedet på skrå mens hun så på ham og sagde så "du kunne måske også holde mig lidt med selskab, denne... forsamling af mennesker, er ved at kede mig ihjel, og jeg tror ikke... du vil finde en der vil smage dig her, " så snurede hun let rundt på hælende og smuttede ud af døren, og ventede slet ikke på hans svar, for hvis han ville hende noget måtte han jo følge med,
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 23:19:44 GMT 1
Han lyttede roligt til hende "du fortjener dem mere end nogen anden i dette rum" sagde han med et smil og lod hende igen tale færdig. han tømte hurtigt sit glas og fulgte efter hende. "min morgenmad kan sagtens vente... dit selskab er meget mere indrasant" sagde han i den samme små charmerende tone som før der tydeligt viste at han fandt hende intrasant. han fulgte hende roligt og så nøje på hende. "du har et smukt hjerteslag" sagde han i samme tone som før men sørgede dog for at man kunne ane ærligheden i hans stemme da han for en gang skyld mente det og ikke kunne lade være med at lytte til hendes hjerte på trods af at det nok ikke var så smart i forhold til hans sult.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 23:24:56 GMT 1
Hun kunne ikke lade vær med at more sig lidt over ham, eftersom han blev ved med at charmer sig ind på hende selvom hun lige havde sagt hun ville slippe fra hans charmerende tone, dog rettede hun blikket imod ham, og hævede et øjnbryn ved det han sagde, og kunne ikke lade vær med at le, så det gav genlyd i hendes brystkasse "hvis du vil charmer dig ind på mig, så lad hellere vær med at sige at mit hjerteslag er smukt sagde hun så en smule leende, men fandt hurtigt sin kølige tone frem igen, og det rolige kolde blik, og trak så sin kappe mere om sig og kiggede lidt rundt og kiggede så på ham, "de skulle vel ikke bo i nærheden vel? tror ingen af os to gider trave igennem bjergende for at komme hjem til migsagde hun så en smule tænkende for hun gad virkelig ikke til at gå hjem, der var alt for langt, efter hendes smag,
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 28, 2011 23:50:00 GMT 1
"jeg vil skam bare være venlig" sagde han uskyldigt og så lidt rundt da hun stoppede. der var et stykke hjem til ham men han kendte sine smutveje så det ikke ville føles så langt og så det ville gå hurtigere end normalt. "joo følg du blot med" sagde han og gik afsted i et roligt tempo. "men hvis jeg ikke må rose dit hjerte hvad kan jeg så gøre?" spurte han roligt og så undersøgende på hende da han trods alt gerne ville vide hvordan han kunne charme sig ind på hende hvis det da var muligt. han fulgte hende roligt gennem snoende stier og gange til de kom til en lille vej der førte op mod huset hvor han boede i som man kunne se toppen af dog gik han roligt uden at sige mere da han ventede på hendes svar.
|
|
|
Post by crystal on Jan 28, 2011 23:54:39 GMT 1
Hun betraktede ham let, men fulgte dog hurtigt med ham, og havde intet problem ved at følge med hans tempo, og gumlede lidt på det han havde spurgt hende om og svarede så ærligt"jeg bliver kun charmeret af mænd der tør tage det de vil ha, uden tilladelse, "så trak hun blot på skulderne, og betraktede området for at huske hvilken vej de gik, så hvis hun nogen sinde blev nødtil det kunne hun bare gå den samme vej tilbage til kroen, hvilket hun ikke regnede med for han virkede ikke som en der kunne skramme hende væk på nogen måde, så vente hun atter blikket imod ham, og spurgte så blot"jeg har aldrig fået dit navn" og lagde så blot hovet lidt på skrå mens hun stadig fulgte med ham i hans rolige tempo.
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 29, 2011 0:53:48 GMT 1
Lukas så roligt på hende uden at sige noget til det første *hvis min sult forsætter vil jeg nok ende med at forsøge* tænkte han med et smil og lyttede til hendes spørgsmål "Lukas Malkin fuldblods" sagde han roligt som svar inden de kom op til det store hus hvor han lukkede dem ind. han førte hende roligt ovenpå og ind på hans store værelse. han lukkede døren efter dem og gik hen og satte sig i et af de store vinduer. "nåår ja hvis du er sulten tror jeg der er noget menneske mad et eller andet sted" sagde han og forsøgte at undgå at få det til at lyde nedladende. han rejste sig og gik hen til en vogn der stod i hjørnet proppet med sprut "vil du have noget?" spurte han roligt og smilede roligt til hende og afslørede uvidende sine spidse hjørne tænder.
|
|
|
Post by crystal on Jan 29, 2011 9:15:33 GMT 1
Hun fulgte blot med ham, og lyttede nøje til det han sagde, og kiggede kun lidt rundt i det de kom ind på hans store værelse, og gik så hen og satte sig i vinduet mens hun betraktede ham med rolige øjne, og rystede så på hovedet og svarede "jeg bliver meget... kærlig når jeg er fuld så nej tak" så rettede hun atter blikket rundt i rummet, imens hun hele tiden holdte øje med ham ud gennem øjn krogende, hvis han ville prøve på noget skulle han ikke regne med det blev uden kamp, for hun tillod ikke folk rørte hende, uden hun selv ville gå med til det, så rystede hun ganske kort på hovet, og fik pillet sin eleastik ud af sit hår, så hendes lange hår lagde sig ned langs hendes skuldre, så roede hun lidt i det, så det blev lidt mere plusket også så det sad bedre, "mit navn er crystal Darcon " præsenterede hun sig så
[/color]
|
|
|
Post by Augustus L.S. Bloodfire on Jan 29, 2011 14:00:51 GMT 1
Lukas så på hende med et roligt smil og helte så op til sig selv i stedet og gik tilbage til vinduet. "flot navn" sagde han stille uden at tænke over det. og drak lidt af sit glas inden han så op i loftet med øjne der tydeligt viste at hans sult var begyndt at påvirke ham mere end han ville stå ved. han drak lidt mere og gik så hen til Crystal men rolige bevægelser og stoppede knap en meter fra hende uden at sige et ord men så bare på hende med sine blå sultne øjne og med hoved svagt på skrå. han vidste at hans sult kunne styre ham men som det var lige nu ville han blot se hvad hun sagde til at han så sådan på hende. han var langt fra en hurtig vampyr men han var til gengæld stærk hvilket han dog aldrig huskede når han havde drukket og var sulten på samme tid.
|
|