|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 10, 2011 21:25:21 GMT 1
Det var midt på eftermiddagen, så Myst havde stadig nogle timer inden hun skulle igang med at lave mad til alle de andre på bordellet, men lige nu havde hun frihed så hun gik og hyggede sig ude i køkkenet sammen med hendes ravn som sad på sin gren og bare halvsov. Solen var ved at gå ned over Darklia men det gjorde hende nu ikke så meget, det havde da været en god dag hvor hun meget af tiden bare gik og hyggede om maden i køkkenet eller snakkede med kunderne ude i den store hal, hvor de kunne slappe af i afslappende omgivelser. Der havde ikke været nogle kunder at spørge efter hende denne dag, så hun havde det fint nok selvom hun nu ikke havde så meget imod at være i seng med dem det var jo bare mænd og hun trængte ind i mellem til nærhed fra en eller anden så hvorfor ikke bare nogle der betalte for det? Hun smilede som hun gik lidt og sang for sig selv, en vuggevise der lullede ravnen i søvn bare for at den ikke ville synge med. Det gjorde den aldrig når hun sang vuggeviser, eftersom den blev mere søvnig af det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 21:48:17 GMT 1
Alamut gik hen til et bordel der hed Brothel han vidste faktisk ikke hvad et bordel var men hans kilde ville gerne mødes bag det og han var kommet nogle minutter før han skulle komme han kunne lige høre nogle sang men han kunne ikke rigtig hører hvad for en det var og hans kilde kom og sagde "jeg har det de vil have har de det jeg skal have det jeg skal have" og alamut tog en lille pose frem og sagde "ja de begynder"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 10, 2011 21:55:52 GMT 1
Uvidende om hvad der foregik uden for bordellet forsatte Myst med at synge med den smukke stemme som de fleste elver nu var født med. Dog kunne man høre håb i denne sang selvom det var en vuggevise og en smule trist, men Myst smilede nu som hun gik igang med at vaske hendes bord for rengøring var noget som køkkenet trængte en smule til men ikke særlig meget eftersom hun altid sørgede for at holde et rent sted. Den sorte kjole sad tæt til hendes krop så den var ikke meget i vejen for hende som hun nærmest dansede rundt i køkkenet for at tørrer af de forskellige steder som hun lige mente trængte til at blive det inden hun skulle lave mad senere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 22:05:35 GMT 1
Manden kastede et stykke papir hen til alamut og tog papiret og læste den og kastede posen til manden og grinede frækt og sagde "nu skal jeg ind og lege med nogle piger" og alamut så forvirret på manden og manden grinede højt og råbte næsten "du ved ingen gang hvad der foregår i Brothel og gik væk og alamut lignede et stort spørgsmålstegn og en hvid ørn landet på hans skulder og alamut sagde "nogle folk er meget mærkelige" og puttede papiret ned i en lille pose på dens ben
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 10, 2011 22:12:08 GMT 1
Myst gik og sang selvom hendes sang stoppede med et mindre grin da hun måtte jage en mand ud af hendes køkken, den unge mand havde nu ikke været fuld men havde bare været ude på ballade, en af de typiske mænd der bare hang ud på grund af kvindernes humør de var altid ufarlige så hun grinede bare da hun jagede ham ud. Hendes ravn havde dog skrappet op en smule da han vækkede den ved at smække døren op men hun smed bare kluden efter den, så den brokkede sig lidt inden den blev stille igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 11, 2011 15:03:49 GMT 1
Alamut gik hen til en dør som en mand kom ud fra og bankede på døren og åbnede den og stak hovedet ind og rødmede lidt mest for det spørgsmål han skulle stille og meget lidt for den rød håret kvindes tøj og sagde "undskyld den dame men kan du forklare mig hvad et bordel er" og lod en hånd løbe igennem sit hår og hans hætte faldt og man kunne hans ansigt lignede en på 40 men han var 25
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 11, 2011 16:56:41 GMT 1
Myst havde været henne og hente kluden ved Ravnen som hun stod lidt og snakkede med bare fordi den svarede igen, dog ikke ligefrem særlige flinke ord med hun ikke skulle gøre sådan noget forbandet noget, noget Myst bare havde grinet af. Da en stemme snakkede til hende så hun meget undrende i den retning for der var ingen som tog bagvejen ind eftersom glædespigerne var igennem hoveddøren på den anden side af bygningen og desuden var det ikke den vej manden var forsvundet ud efterom han var gået ud af den anden dør ind til pigerne igen så han kunne hygge sig med dem. Hun smilede dog til Alamut da hun lige var kommet sig over den væreste overraskelse og den lette undren. "Kender de ikke til glædehuset gode herre?" spurgte hun roligt for det var da underligt han ikke kendte til et sted hvor kvinder og mænd kunne købes. "Hvis de er interesseret så gå igennem døren overfor dem ind til de andre" svarede hun roligt og nikkede i retningen af den anden dør som førte ind i det store rum hvor mange mænd og kvinder sad og morede sig med grin og noget at drikke. I en meget afslappet atmosfære, dog ville han måske lægge mærke til hvordan kvinderne sad på mændene eller hvordan de forsvandt lige så stille oven på til de mindre rum.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 11, 2011 17:24:09 GMT 1
Alamut så bare mere forvirret på kvinden i rummet og sagde meget forvirret "glædehuset hvad er det den dame" og gik ind og blev mere rød i hovedet han følte at han var rigtigt dum efter som han vidste det ikke og så ned på jorden så hun ikke skulle se hans rødme som var næsten over hele hans hoved
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 11, 2011 17:29:55 GMT 1
"hmm" hun stod lidt og overvejede hvordan hun lige skulle forklare det bedst uden at det ville lyde helt forkert. Hun så på ham igen mere roligt efter hun havde tænkt sig om "Det er et sted hvor mænd og kvinder kan købe sig til noget selskab og nærhed fra de som arbejder i huset" forklarede hun roligt for det var vidst en meget rigtigt beskrivelse medmindre hun skulle til at bruge helt andre ord så ville det nok lyde mere beskidt.. Ravnen skrappede igen op men denne gang var det ordet "hor..hor..hor.."
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 11, 2011 18:19:43 GMT 1
Alamut blev bare mere forvirret end til ravnen sagde noget og så på den og sagde overrasket og forvirrede "kan ravnen tale og hvad betyder hor" han blev mere og mere forvirret jo længere de kom i den samtale og sagde "måske ville jeg bedre forstå det hvis jeg betaler dig det for selskab og nærhed" og gik tættere på kvinden og stoppede cirka en meter fra hende og rakte hende en pose med penge i
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 11, 2011 18:30:31 GMT 1
Myst rystede på hovedet af ravnen for den kunne da virkelig ikke holde kæft og lige nu kunne hun jo ikke rigtigt synge den til søvn fordi Alamut var der. "Ja hun kan tale og desværre holder hun aldrig kæft" sagde hun roligt med et sødt smil selvom hun kort skævede til ravnen der lod som om den var fornærmet. Hun så dog igen roligt på ham med de rav farvet øjne og et sødt smil for hun ville jo ikke skræmme ham væk, hun tog posen og vejede den lidt i hånden. "Jo der er vidst rigeligt med penge" mumlede hun lidt for sig selv for hendes pris var dyr eftersom hun var en af de eftertragtet men kun folk med penge nok kunne få lidt tid med hende, så hun måtte passe lidt på ellers fik hun tæsk af bordelmutter. "Kom" sagde hun roligt som hun holdt posen i den ene hånd og tog hans med den anden, så hun blidt kunne trække ham med ud i det store rum så han kort kunne se folk sidde og more sig, folk der grinede og spillede mens de drak. Hendes eget rum lå lige ved siden af køkkenet, Et værelse der var indrettet lidt som en skov for der var en del planter derinde og brune blade på gulvet så hun kunne føle sig hjemme i efteråret der er hendes yndlings tid på året. Sengen var en himmel seng med mørke brunt egetræ der udgjorde det meste af sengen mens det øverste var et tæppe af brune blade som ikke ville visne på grund af den magi hun har lagt over den. Så værelset var indrettet i brune og rødlige farver. Hendes tøjskab var et 2 meter højt træstrub der var udhulet så det kunne have hendes tøj derinde på hylder og barken bruges til at lukke for det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 11, 2011 19:23:55 GMT 1
"Nogle ved ikke hvornår de skal holde mon" sagde han og lod hendetrække ham og så forvirret på de folkene i det store rum og da de kom i på hendes værelse og så rundt og sagde "der er smukt rum den dame der var ikke et rigtigt årstid han kunne ikke lide vinteren for alt det sne men de andre havde han ikke noget imod og gik hen til tøjskab og lagde en hånd p den og sagde "det er rigtigt godt lavet den dame"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 11, 2011 19:33:39 GMT 1
Myst smilede til ham da hun lukkede døren efter ham og derefter gav sig til at betragte ham. "Tak nu ved de ihvertfald hvilken årstid der er min yndlings" sagde hun roligt inden hun gik hen til ham ved hendes tøjskab "Den var også besværet værd, så den kan minde mig om mit gamle hjem". Hun elskede skoven men ville ikke bo andre i den hun var vokset i, dog var hun blevet forvist fra den så dette var nok det tætteste hun kom på at bo i en. Hun smilede lidt ved tanken om hendes gamle hjem mens hun så på skabet, før hun så på ham igen og rakte en hånd frem for at stryge ham over kinden ganske blidt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 11, 2011 19:57:23 GMT 1
Alamut så på kvinden og sagde "hvis du også kan få årstiderne til at skifte så ville jeg betalt dig for at kunne gøre det samme med mit hjem" og så på hende da hun stryge hans kind og sagde lidt stille "mit navn er alamut hvad er den dames" og bukkede lidt for kvinden og lod en hånd løbe over tøjskabet han havde jo vokset op i bjergene så træer var sjældne at han i et hus ud over brænde
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 11, 2011 20:07:56 GMT 1
"Tja kan da altid gøre et forsøg selvom det kræver jeg har nogle ting fra hvert årstid og kan nok kun gøre det i et rum" sagde hun roligt for hun var ikke helt sikker på hun kunne gøre det men hun kunne jo gøre forsøget for hun havde lidt af en ide om hvordan hun gjorde det. "Mit navn er Mystica, men de fleste kalder mig for Myst bare, selvom du kan kalde mig hvad du vil" sagde hun roligt for hun droppede lidt den fine tone, de var jo trods alt på et bordel hvor alt muligt ulovligt foregik. Hun smilede venligt til ham som hun gik hen til hendes seng og satte sig i den. "Ved du virkelig ikke hvad hor er?" spurgte hun lidt undrende eftersom han jo var en mand så hun troede alle vidste det.
|
|