|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 20, 2011 11:46:35 GMT 1
Alamut så ikke på hende og sagde "det tror jeg også Myst guld tunge men jeg håber vi snart mødes igen Myst guld tunge" og så drillende på ravnen og sagde drillende til den "og jeg tager en jagt ørn Myst guld tunge tror du at din ravnen at nogle jagt ørne kan finde på at angriber ravn" han sagde det kun for at drille den for da den havde drillet ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 13:57:11 GMT 1
"hvis de angriber Deathia så skal du nok ikke regne med at se mig igen" sagde hun roligt som hun begyndte at vaske noget af som hun lige havde brugt lidt til hendes madlavning. Ravnen så lettere fornærmet på Alamut inden den lettede fra dens pind og satte sig over på Myst skulder med ryggen til ham. Deathia var en af Myst mest nære venner selvom de tider kunne virke så irriteret og vrede på hinanden så blev de jo altid venner i sidste ende, så Myst ville sørge meget hvis der skete Deathia noget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 14:28:33 GMT 1
"Okay Myst guld tunge vi ses senere" sagde han han lød lidt ked af han havde ikke tænkt sig at gøre det han vidste godt myst holdte Deathia så han ville beskytte den så godt han kunne og lige da han var døren sagde han "Deathia pas godt på Myst guld tunge" og gik uden at Brothel
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 21, 2011 15:22:26 GMT 1
Det gjorde ondt på Myst at være sådan overfor Alamut men han havde såret hende så hun var ikke helt klar til at tilbringe tid med ham, dog da han var henne ved døren sagde hun meget stille "Vi ses min elskede" før hun sukkede kort og vendte tilbage med at lave mad til kunderne ude i forhallen ligesom de ansatte jo også skulle have noget mad.
//Out
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 21, 2011 15:40:44 GMT 1
Alamut hørte hvad Myst sagde og han smilede og begyndte at løbe og da han kom ud at byen sad der en i hvidt med en katte maske og sad på en hest og en anden hest ved siden af personen og personen sagde med en stemme som en kattes "når broder hvad har du lavet de sidste par dage" og alamut hoppede op på hesten og sagde drillende "det kunne du godt lide at vide søster" og begyndte at ride væk efter fulgt af den anden person
//Out
|
|