|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 10, 2011 20:19:17 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "og jeg har ikke en chance for at vinde når vi parre os så det går lige op" og begyndte at kærtegne hendes skød forsigtigt og sagde "jeg er god til nogle ting mens du har nogen til du er god til Myst guld tunge" og gav slip på hende vendte hende forsigtigt og smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 20:37:56 GMT 1
Myst smilede lidt frækt da han sagde han ikke havde nogen chance for at vinde når de parrede sig, det var jo sandt nok medmindre han brugte lidt beskidte tricks. Da han rørte hendes skød kom hun kort til at sukke af nydelse for det var jo netop en af de mere onde tricks han kunne bruge imod hende selvom han nok tit glemte det. Da hun blev vendt rundt så hun smilende på ham "Ja det er sandt nok, men hvordan skal vi egentlig tjene til føden? De fleste ting kan jeg gro hvis vi har en lille have men sådan noget som brød og kød kan jeg ikke, tøjet kan laves hvis jeg har nogle får vi kan bruge men tror ikke stedet vil være stort nok til alt for stor have eller sted til dyrene. Så er det jo ting der må købes". Hun vidste godt der var lang tid til de kunne flytte ind men alligevel var det nu rart at have styr på nogle ting inden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 11, 2011 5:21:27 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg kan jage i skoven og bjergene" og kyssede hende på munden og sagde "og det med penge vil jeg få husk mit folk er født i bjergene og bjergene har mange ting som der er meget værd Myst guld tunge" og kyssede hende på munden og tog hende på røven og løftede hende forsigtigt op og sagde "og der er også nogle ville får det var der sidste gang jeg var der
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 13, 2011 17:13:48 GMT 1
Myst smilede som hun gengældte hans kys men kom kort til at grine da det virkede til at han ville løfte hende op. "Det er også kun en god ting ellers kom svarene vel med tiden, den eneste som egentlig skal have mad er jo dig" sagde hun roligt så det burde de jo nemt kunne klare eftersom hun ikke spiste andet end elverbrød når hun endelig tog et eller andet ellers spiste hun jo ikke, selvom hun da til tider smagte på maden men kun for at tjekke om den var god eller ikke.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 13, 2011 19:24:48 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "når det er derfor du er så tynd" og løftede hende op og sagde drillende "men du kunne godt bruge lidt fylde nogle steder" og kyssede hende på munden og sagde "så bliver andre kvinder ikke nær så sure på dig for de at du er så perfekt "og smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 13, 2011 19:29:54 GMT 1
Myst kom til at grine af hans kommentar med at hun godt kunne bruge noget mere fylde på hendes krop, selv efter han havde sagt det sidste grinte hun lidt men hun havde da gengældt hans kys selvom hun havde været ved at grine "Jamen ikke min skyld at elvere er født smukke og ikke har brug for mad" sagde hun smilende men hun kunne jo ikke gøre for at skønhed lå til elvere, nok noget mange andre racer misundte dem for.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 13, 2011 19:44:18 GMT 1
Alamut grinede lidt da hun grinede og sagde "Myst guld tunge det er ikke dit udseende jeg holder af det er alt det andet" og tog hende lidt på røven og sagde "har du en ny at parre os ellers hvis du har lyst til en måde vi har prøvet Myst guld tunge" og slikkede hende lidt på næsen for at drille hende lidt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 13, 2011 20:07:38 GMT 1
"årh jeg tror nu også godt du kan lide kroppen" sagde hun drillende med et drillende smil for hun regnede da også med han kunne lide den eftersom han nærmest ikke kunne lade den være. "Jeg har da noget jeg vil vise dig men det kræver du slipper mig". Det morede hende lidt at han hele tiden ville være så tæt på hende men det var nu også godt for hun kunne godt lide ham tæt på selvom det måske ville være lidt besværligt hvis hun skulle lave mad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 13, 2011 20:26:08 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "ja lidt Myst guld tunge hvad går det ud på" og kyssede hendes på mund og hals og satte hende ned og han smilede til hende han var lidt nysgerrig hvad hun havde tænkt sig at gøre for han havde ingen ideer hvordan de skulle parre sig men han regnede med det ville blive godt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 13, 2011 20:58:21 GMT 1
Myst gengældte hans suk inden hun lidt sukkede over hans kys på hendes hals. "Tja kan ikke sige det er helt som at parre sig men det skulle være godt alligevel" sagde hun lidt drillende før hun kyssede ham ned af halsen og ned over brystkassen og ned til hans lem som hun tog i munden og nærmest begyndte at kærtegne med den mens hun ind i mellem så op på ham med et lettere frækt blik bare for at se hans reaktion.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 13, 2011 21:14:31 GMT 1
Alamut begyndte at stønne da hun tog hans lem i munden og sagde i mellem sine støn "du har ret ... Myst guld tunge ... men vil det ... ikke være bedre ... hvis jeg sidder ... ned på noget" og begyndte at kærtegne hendes hoved han ville give hende noget når hun gav ham noget selv om han ikke vidste hvordan han kunne gøre det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 14, 2011 18:33:30 GMT 1
Myst slap ham kun meget kort så hun kunne smile op til ham "jo sæt dig ned hvis du hellere vil det" sagde hun roligt og ventede på hvad han ville gøre inden hun ville tage ham i munden igen. Hun ville jo nødigt bide ham så hun ventede roligt på at han bestemte sig så hun kunne forsætte med at forkæle ham som hun nu lige havde lyst til.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 14, 2011 18:45:05 GMT 1
Alamut satte sig ned på gulvet og kyssede hende på kinden og sagde "Myst guld tunge du er fantastisk" og slikkede hende drillende på næsen og satte sine arme bag sig og ventede på Myst begyndte igen det hun havde gjort med hans lem men han var ikke helt sikker på hun kunne lide det og man kunne godt ses på ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 14, 2011 19:36:49 GMT 1
Myst smilede roligt til ham men grinede lidt af hans slikken på hendes næse "Godt du kan lide det" sagde hun lidt drillende inden hun blidt skubbede ham bagover så han kom ned og ligge i stedet og hun sad over hans ben før hun tog ham i munden igen og begyndte at kærtegne ham så godt hun kunne med hendes mund og tunge, stadig mens hun ind i mellem så op på ham bare for at se om han nød det også.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 14, 2011 19:53:16 GMT 1
Alamut begyndte at rødme da hun skubbede ham tilbage og begyndte at stønne ret højt og lidt efter lagde han sine hænder på hendes hoved og helt uden at tænke over det fik hendes hoved til at bevæge sig hurtigere frem og tilbage og lidt efter kom han men hans hænder blev stadig ved med at få hendes hoved til at bevæge sig
|
|