|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 20:29:55 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "så må du holde meget af hvad hedder det her sted Myst guld tunge" og kyssede hende forsigtigt hende bag hendes øre og hentede noget varmt vand og hældte op i badekarret og begyndte at massere hendes skuldre igen og sagde "men så må vi finde et sted vi begge kan lide"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 20:59:44 GMT 1
"Stedet hedder Brothel og det er det eneste sted jeg rigtigt har følt mig hjemme siden.." sagde hun roligt selvom hun tav inden hun nåede at fuldføre hendes sætning helt for det gjorde stadig ondt når hun tænkte over hendes egen familie havde forvist hende fordi hun havde gjort folk ondt. Hun lænte sig lidt tilbage i karret dog ikke for langt for hun ville stadig gerne have han massagede hende eftersom det var lidt sjældent hun oplevede at en mand gjorde sådan ved hende. "Hvad med et sted hvor der er skov og måske en lille bæk?" spurgte hun roligt med et mindre smil som om hun drømte sig lidt væk til sådan et sted.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 21:19:28 GMT 1
"og hvor man kan se bjerge" sagde han i samme Myst havde sagt det og han smilede til hende og sagde "jeg får helt lyst til at finde så et sted Myst guld tunge" og kyssede hende på munden og lukkede sine øjne og sagde nogle mystiske ord og hele rummet blev til et det sted de talte om og var midt i bæk og der var lyde som om de var det sted den eneste ting han lod være at med at ligge en illusion over var døren
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 18:36:03 GMT 1
Myst smil blev bare en smule større da han snakkede om at det skulle ligge nær bjergene for det ville da også være ret godt. "Jo hvorfor ikke nær bjergene, det burde ikke være så svært at finde for mange af skovene grænser op til bjergene" sagde hun roligt efter hun havde gengældt hans kys, for sådan et sted burde da ikke være svært at finde selvom det nok krævede de selv byggede en del for huset skulle jo nok bygges op fra grunden af men så blev den da også som de ville have den. Hun så lidt rundt på tingene som var blevet forvandlet i værelset, det så jo så fantastisk ud som om det var blevet taget ud af hendes hoved.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 18:50:19 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "kan du lide hvad du ser Myst guld tunge" og slikkede hende drillende på næsen og sagde "og synes du vi skulle lave et hus der Myst guld tunge og hvis du synes at ville skal det hvad skal det så være lavet af" og smilede til hende og kyssede hende på panden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 18:54:39 GMT 1
Myst grinede lidt da han slikkede hende på næsen "Ja det kunne være fredfyldt at have et hus der, gerne i træ for det vil minde mig om det hus jeg voksede op i" sagde hun for det kunne være så fredfyldt og skønt at være sådan et sted, men der ville gå meget lang tid hvis de selv skulle bygge det måske endda et helt år og så længe kunne hun nu ikke helt vente, ihvertfald ikke med de planer hun havde fået.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 19:04:48 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "træ det må være en ting for jer fra skoven have huse at træ" og han grinede lidt men han kunne godt forstå hende han havde jo det samme bare med sten og sagde "men Myst guld tunge det her sted du ser er et rigtigt sted" og kyssede hende igen på munden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 19:19:07 GMT 1
Hun smilede en smule undskyldende "Vi kan da også bygge det af sten hvis du hellere vil leve bag stenmure" sagde hun roligt for det kunne da også godt ske det kunne være godt, måske ville det endda være mere solidt men hvis de boede mellem træerne så var der nok ikke så meget vind alligevel. "Findes stedet i en lysning?" spurgte hun roligt for så havde de da en smule beskyttelse men det ville de jo også have hvis de byggede huset så noget af det var op af foden af et bjerg.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 19:27:37 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "ja Myst guld tunge alt udover døren er så det er men vi kan lave aftale det der er over jorden bliver lavet af træ og det under jorden bliver at sten er det en god aftale" og hentede mere varm vand og hældte langsomt over hendes skuldre og sagde "men skal vi lave det hele selv Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 19:37:21 GMT 1
Myst smilede lidt selvom det på en måde virkede underligt at de allerede nu snakkede om at bygge et hus sammen, de havde jo kun kendt hinanden i et par dage. "Kan vi da godt aftale, men vil det ikke give mere arbejde nu hvor vi skal bygge det hele selv? tror næppe der er nogle huse på sådan et sted, ihvertfald ikke ordentligt i stand" sagde hun roligt for hun havde da ikke noget imod at bygge det hele selv når det kom til stykket, altså sammen med ham for ellers ville hun aldrig gøre det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 19:45:25 GMT 1
Alamut smilede til hende "Myst guld tunge jeg har brødre og søstre der vil hjælpe mig med det men hvis du ikke vil have de skal hjælpe os" og kyssede hende på munden og begyndte at massere hendes skuldre han tænkte ikke rigtig hvor længe de havde kendt hinanden han ville kun tænke på det tid de skulle være sammen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 19:56:44 GMT 1
Hun smilede som hun gengældte hans kys "De må da gerne hjælpe dig. Så længe der bliver en første sal til os med lidt forskellige værelser til overnattende gæster og hvis vi skulle blive flere" sagde hun roligt dog en smule drillende for hun ville jo gerne vide hans reaktion, dog nød hun også bare han lige forkælede hende en smule selvom de nok burde komme ud og kigge på stedet huset måske skulle ligge.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 20:08:42 GMT 1
Alamuts illusion forsvandt i et kort øjeblik da hun sagde flere men man skulle have gode øjne eller man vidste en del om illusioner og sagde "hvis du laver tegningerne til huset så skal jeg gøre mit bedste for at få det lavet Myst guld tunge" og smilede til hende og sagde "men vi må have en stald til heste"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 20:15:17 GMT 1
Det at illusionen forsvandt tænkte hun ikke videre over for det kunne have virket som om hun bare havde drillet med det, men hvis han ikke ville have børn så var det også fint nok med hende. "Jeg kan da prøve men så må jeg nok lige skaffe et pagament og noget blæk før jeg kan prøve at tegne det for dig" sagde hun roligt for hun havde jo ikke rigtigt noget at skrive på og skrive med da hun aldrig havde haft brug for det, dog kunne hun nu godt skrive men lige nu skulle hun bare bruge det til at tegne på.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 20:29:23 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "når så alle de år du har på banen ved du ikke at en god snigemordere har altid ting til at skrive med så de kan givet beskeder om deres mål" og kyssede hende på munden han kunne godt skrive på flere sprog men han var stærkest i sit folks skriftsprog og han sagde "men vi skal være tørre og i et tørt rum"
|
|