|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 4, 2011 16:53:20 GMT 1
Myst kom til at grine af det han sagde og fordi han igen var en smule utålmodig "så utålmodig man er min sniger" sagde hun drillede inden hun rejste sig en smule op men lige nok så hun kunne vende sig i karret og nærmest sad i samme stilling dog med ryggen imod ham så det nærmest lignede et flammehav på grund af hendes lange røde hår. "Så må du igen" drillede hun.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 4, 2011 17:09:37 GMT 1
Alamut smilede drillende og sagde "ild hår nu skal du ikke være fræk for ellers kan jeg give dig en illusion du ikke vil glemme i lang tid" og flyttede hendes hår forsigtigt og begyndte at kysse hende fra hendes nakke ned til hendes skød og derefter mærket han efter at hendes skød var våd
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 4, 2011 17:30:08 GMT 1
Igen kom hun til at grine af ham "Tror nu godt du kan lide jeg er fræk" drillende hun men sukkede kort over hans kys og da han rørte hendes skød kom et mindre støn over hendes læber selvom hun stadig var lidt i drille humør men det her skulle jo ikke tages så tungt, da de jo var glade for hinanden og stadig havde meget tid sammen endnu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 4, 2011 18:45:22 GMT 1
Alamut puttede forsigtigt sin lem i hende og sagde "du ved godt hvad for e form for frækhed jeg taler om Myst guld tunge med ild hår" og begyndte at bevæge sig langsomt frem og tilbage og begyndte at stønne stille og tog fat i hendes side så han ville holde fast i noget
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 17:08:31 GMT 1
Myst smilede bare som hun tænkte lidt over hvilken frækhed han egentlig snakkede om men hun nåede ikke rigtigt at tænke særlig meget over det inden et støn listede sig over hendes læber fordi han trængte ind i hende igen og begyndte at bevæge sig, noget der føltes godt så hun lænede sig lidt tilbage bare så hun var mere tæt på hans krop og kunne nyde den samtidig med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 17:58:29 GMT 1
Alamut kyssede Myst på hendes nakke og han kom med et lidt højt støn da hun lænede sig tilbage og bevægede sig lidt hurtigere og sagde i mellem sine støn "Myst guld ... tunge du ... er fantastisk ... er du ... helt sikker ... du ikke ... er en ... gudinde" og lænede sin overkrop mere hendes ryg
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 18:16:19 GMT 1
Hendes støn blev en smule højere da han bevægede sig hurtigere i hende, så hun lukkede kort øjnene bare for at nyde det mere mens han kyssede hendes nakke. "Ja...er..ret...sikker" stønnede hun nydende for hun kunne jo ikke lade være med at nyde denne nærhed som hun fik fra ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 18:28:55 GMT 1
Alamut prøvede at holde sine støn tilbage for han kunne mærke han var ved at komme så han prøvede at holde det så godt tilbage han kunne men han kunne ikke holde det særligt langt tid så han kyssede hende på nakken samtidig med han kom i hende og sagde forpustet "jeg ville ønske jeg kunne længere Myst guld tunge
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 18:36:42 GMT 1
Da han kom inde i hende smilede hun og lænede sig helt tilbage så hun lå op af ham og bare kunne nøjes med at slappe af. Så hendes hoved hvilede på hans skulder så hun kunne se lidt af hans ansigt. "Jeg er ligeglad med hvor længe du kan holde, det er ikke det jeg faldt for. " sagde hun smilende og kyssede ham kort på kinden hvor hun lige kunne nå. Hun ville dog ikke sige det kunne være rart hvis han holdt længere men der var jo andre måder hun kunne få stillet sine lyster på.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 18:58:11 GMT 1
Alamut rødmede lidt af hendes ord og sagde "hvad var det så Myst guld tunge" og så hev han sig langsomt ud at hende så han fik lidt nydelse ud at hende og begyndte at kysse hele hendes ryg og da han havde gjort det satte han sig tilbage i badekarret og smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 19:11:01 GMT 1
Myst smilede skævt mens hun tænkte sig om dog kom der et lille suk over hendes læber da han trak sig stille ud af hende. "Tror det var din sødhed og det du virkede som en forvirret uskyldig person og det du er nem at snakke med" sagde hun roligt efter hun havde tænkt sig lidt om, hun kunne sagtens finde på mere hvis han ville have det, men det var lige 3 ting som hun hurtigt kunne komme med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 19:19:36 GMT 1
"forvirret og uskyldig" sagde alamut lidt overrasket og rejste sig op fra badekarret og gik hen til hende og kyssede hende på munden og sagde "skal vi ikke tørrer os og gå en tur uden for og så kan du vise mig de steder du kan lide det at være her i området Myst guld tunge" og begyndte at massere hendes skuldre forsigtigt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 19:27:47 GMT 1
Myst smilede selvom hun var lidt utilfreds over at blive skubbet til side så han kunne komme ud af karret selvom hun ikke videre havde lyst til at rejse sig fra det lune vand også selvom det var ved at blive koldt. "Troede du havde gættet jeg ikke kommer meget ud? Jeg kommer højest ud når jeg skal handle ellers har jeg ikke rigtigt forladt dette hus i 400 år" svarede hun roligt med et mindre skævt smil for det lød måske en smule dumt og kedeligt men her skete jo så meget så hun havde ikke rigtigt brug for at komme så meget ud.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 5, 2011 19:45:25 GMT 1
Alamut kyssede hende på munden og sagde "og jeg var 15 da jeg første gang forladt min landsby og jeg havde et sted hvor jeg havde det rart Myst guld tunge" og begyndte forsigtigt at massere hendes bryster så hun fik lidt nydelse mens han slappede at til næste gang de skulle parre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 5, 2011 19:52:28 GMT 1
Myst smilede som hun trak vejret en smulere tungere fordi hun nød det han gjorde. "Jamen kan jo ikke fortælle dig hvor de steder er jeg kan lide når jeg ikke har nogen" sagde hun lidt undskyldende men hun kunne ikke rigtigt se hvilke steder hun skulle vise ham når hun var mest tryg i Brothel og ikke rigtigt kom andre steder fordi stedet havde alt hun skulle bruge for at have det godt.
|
|