|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 20:34:23 GMT 1
Myst grinede lidt "Hvor skulle jeg vide det fra? hvis du ikke har lagt mærke til det så er dette ikke stedet hvor folk snakker" sagde hun let for der skete jo ikke meget snakken her, eller jo men det var mest når unge mænd skulle prale overfor pigerne eller når de skulle vise sig over for de gamle mænd som selvfølgelig tog udfordringen op på ord inden det blev til en kamp som foregik uden for. "Men er det så stort nok dit pagament for kan altså ikke tegne på et lille stykke"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 20:46:35 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "20 cm begge sider er det stort nok og jeg troede at alle taler sammen lige som os men mit folk har lavet noget pagament som er lavet af træ og ris i stedet for hud fra dyr det er meget billigere end pagament Myst guld tunge" og hentede mere varm vand og hældte det langsomt det ud over hendes skuldre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 20:52:44 GMT 1
"Hvis du bliver ved med at hælde varmt vand ned over mig så kommer jeg jo aldrig op" sagde hun drillende for hun havde jo ikke lyst til at stå op fra det varme vand. "Og burde du ikke fjerne illusionen når den tære på dine krafter?" denne gang var hendes stemme lidt mere bekymret for han havde jo sagt at når han lavede illusioner så forkortede det hans liv en smule. "Men jo det kan være det er stort nok, vil ihvertfald forsøge"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 7, 2011 21:01:49 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "den her illusion er lidt som om du har løftet en kop det tager energi når man tager den op og ned men når der ikke sker noget med det så tager det energi men jeg tror du har misforstået det den form for magi bruger den samme energi som du bruger når du laver mad men når du ikke har mere energi tilbage så falder du sammen men hvor magi bliver ved til jeg stopper den eller jeg ikke har mere tid tilbage af leve" og slikkede hende på næsen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 7, 2011 21:08:00 GMT 1
Myst lyttede roligt til hans forklaring selvom hun ikke havde meget forstand på den slags magi eller jo en smule når hun kunne få blade og sådan nogen ting til at være den samme farve som hun lige havde lyst til, men ikke noget så stort som dette her, selvom hun nu egentlig havde lovet ham at give ham et loft der lignede himlen uden for rummet. "Hvad siger du til at stoppe illusionen og tager med mig ud og finder stedet i stedet for at bruge noget af din magi på det?" spurgte hun roligt selvom hun godt vidste det ikke tog meget energi men hun ville nu gerne have han sparrede på det til det blev nødvendigt for ham at bruge det, som ved flugt eller sådan noget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 8, 2011 10:00:17 GMT 1
Alamut lukkede sine øjne og sagde nogle mystiske ord og illusionen forsvandt og han åbnede sine øjne og sagde "Myst guld tunge det er tre dage væk" og stoppede med at massere hende og sagde "når ja man kan godt gøre det på to dage men så skal vi ride uden stop og have fire heste med" og begyndte at massere hendes skuldre igen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 17:20:36 GMT 1
Det overraskede hende lidt at det var lidt så langt væk for det betød jo hun skulle forlade dette sted i flere dage, hvem skulle så lave mad til folkene og sørge for det hele? Så hun måtte lige tænke sig ekstra godt om. "Jeg kan vel godt få en anden til at stå for maden mens jeg er væk" sagde hun lidt tænksomt for det blev nok lidt svære at få en andre til at overtage maden for det betød de ikke rigtigt kunne betjene kunderne eller feste sammen med dem. Hestene blev nemme nok at skaffe det var værre med en erstatning til at lave mad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 10, 2011 18:18:12 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "Myst guld tunge vi kan gøre det en anden dag hvor du har bedre chance til en anden kan lave maden mens du er væk" og kyssede hende på munden han kunne godt forstå at hun ville passe sit arbejde han ville gøre det samme hvis han kunne finde en der kunne passe hans arbejde
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 18:24:17 GMT 1
"tror jeg vi desværre må, skal have fundet en der kan lette mit arbejde for tror ikke pigerne eller nogle af de andre ansatte kan. De fleste af dem har aldrig lært at lave mad" sagde hun lidt undskyldende for hun kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det så hun måtte bare vente men i mellem tiden kunne han jo se om hans folk ville hjælpe og måske skaffe nogle ting til huset. Hun gengældte hans kys med et stille smil og gjorde mine til at ville rejse sig fra badet for hun nu havde hun vidst sat lange nok.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 10, 2011 18:38:38 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "Myst guld tunge det er i orden jeg kan heller ikke lave så meget mad faktisk kun lige det som soldater laver når de er på vej til krig og det er ikke godt" og kyssede hende på panden og gik lidt væk fra badekarret og smilede til hende og kyssede efter hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 19:09:19 GMT 1
Myst smilede som hun rejste sig og steg ud af karret "så er det da godt du har fået mig som elsker at lave mad og kan finde ud af det" sagde hun roligt for hun elskede jo at lave mad og folk gav hende da også kun ros for den mad som hun lavede, nu skulle de så bare passe på han ikke spiste alt for meget af den og blev tyk ved det. Hun gik hen til et af håndklæderne og tog et af dem som hun brugte til at tørre hendes krop med eftersom hun ikke ville være våd alt for længe når hun endelig var steget ud af det ellers dejlige bad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 10, 2011 19:22:51 GMT 1
Alamut gik hen bag hende og lagde sine arme om hende og kyssede hende på halsen og sagde "ja det er Myst guld tunge min helt egen gudinde" og begyndte at kærtegne hendes mave og sagde "men hvad kan jeg hjælpe dig med som du er dårligt til som jeg er god til Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 19:26:45 GMT 1
Myst smilede da han lagde armene om hende for det føltes nu godt at være i hans favn og modtage hans kys og kærtegn. "Det ved jeg ikke udover du nok er bedre til forsvar og så det der med at hoppe" sagde hun roligt og strakte halsen lidt så han bedre kunne komme til hendes hals for hun nød jo hans kys og ville gerne have nogle flere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 10, 2011 19:51:50 GMT 1
Alamut kyssede hende et par gange mere på halsen og sagde " Myst guld tunge jeg er langt fra den bedste til at freerunnin men til forsvare så er det godt" og kyssede hende på halsen og smilede til hende han vidste en helt del om forsvar teknikker men han vidste ikke noget om at beskytte nogle fra angreb
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 10, 2011 20:08:05 GMT 1
"Så er det jo godt du kan beskytte mig for jeg er ikke den bedste til forsvar" sagde hun roligt for det var da rart at have en til at passe på hende også selvom han nok ikke var vant til det så kunne det jo ske at han med tiden kunne lærer det. "men det er ikke fair når vi skal løbe om kap for så har jeg jo ingen chancen" sagde hun drillende.
|
|