|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 14, 2011 20:04:09 GMT 1
Myst smilede bare lidt for sig selv da hun mærkede hans hænder på hendes hoved, derefter lod hun bare ham føre hende op og ned af ham for det virkede jo til at han kunne lide det så der var ingen grund til at stoppe, ej heller efter han var kommet stoppede dog varede det ikke særlig længe efter inden hun nev ham i låret for at få ham til at stoppe så hun igen ville kunne få vejret inden hun blev kvalt af det han kom med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 14, 2011 20:17:50 GMT 1
Alamut kom lidt til sig selv da hun nev ham og opdagede hvor hans hænder var og gav slip og rejste sig lidt op og sagde "undskyld Myst guld tunge jeg troede det var dig selv der styrede det" og han så kort undskyldende på hende før han å væk fra hende for at gemme lidt sin rødme for hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 14, 2011 20:31:29 GMT 1
Myst smilede lidt da hun endelig fik lov til at slappe ham igen, hun slugte det meste af det og tørrede resterne væk fra hendes mund med nogle fingre. "Det var det ikke, næste gang skal jeg måske binde dig så jeg selv kan styre" sagde hun letterede drillende for hun tog det jo ikke videre tungt, der var jo mange mænd der gjorde det samme som ham fordi de bare ikke kunne lade være og ville hele tiden have mere.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 14, 2011 20:41:33 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde drillende "hvis du binder vil jeg lave en illusion som du vil blive bange for" og kyssede hende på kinden og sagde spørgende "Myst guld tunge hvordan er den første gang at parre sig for kvinder" han så helt nysgerrig på hende for han ville gerne vide det for lige nu troede han det var som med mænd
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 15, 2011 20:36:42 GMT 1
En blidt latter kom ud af hendes mund da han truede med illusionen "Tror du selv det vil skræmme mig? har jo levet i mange år og har set en del så jeg er ikke rigtigt bange for noget" sagde hun letterede drillende, dog var det ikke ment som en udfordring da hun jo ikke lige ville ødelægge deres dag og helst ikke ville have den ødelagt. Dog sad hun lidt og tænkte sig om hvordan det var første gang for kvinder "Ved det gør ondt på mange kvinder ved den første gang, nogen mærker det så slet ikke.. Ligesom med blodet nogen bløder lidt første gang mens andre slet ikke gør det." sagde hun lettere tænksomt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 15, 2011 20:51:55 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "okay Myst guld tunge og du vil blive overrasket hvad man kan med en illusion" og kyssede hende på munden og lige da han flyttede sit hoved tilbage og lavede en illusion så hun ville føle at de var igang med at parre og sagde drillende "og jeg kan få det til at vare for altid" og stoppede den
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 15, 2011 21:33:02 GMT 1
Da han begyndte på illusionen blev hun egentlig en smule irriteret selvom der virkede som en smule nydelse for hende dog kunne hun ret hurtigt godt vide den ikke var ægte og derfor var den ikke sjov. "lad os lave en aftale" startede hun roligt ud eftersom man godt kunne se hun var alvorlig med det hun skulle sige "Brug aldrig nogensinde illusioner på mig igen, du må godt vise mig steder men gør aldrig sådan noget igen for så kan det godt ske jeg aldrig nogensinde vil parre mig med dig igen".. Det lød ikke videre som en aftale men mere som en mindre trussel for gjorde han det flere gange efter denne mindre advarelse så kunne det godt ske hun alligevel endte med at forlade ham. Hun rejste sig med et udtryksløs mine i ansigtet før hun gik hen til hendes kåbe igen og tog den om sig som tegn til at hun havde mistet lysten til at forsætte, nu havde han vidst fået nok for i dag når han skulle bruge illusioner for at forsætte.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 15, 2011 21:47:40 GMT 1
"Det er en aftale Myst guld tunge" sagde han og han havde lavede illusionen for give hende en lille fornemmelse hvad han kunne med illusioner så han rejste sig op og tørrede sig hurtigt og tog sit tøj på og satte sine våben på plads og sagde stille men også lidt nysgerrig "hvad skal vi så lave Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 15, 2011 22:06:16 GMT 1
Myst så ikke på ham men stod bare med rykken til ham mens hun bandt hendes kåbe "Du skal i seng så jeg kan lave mad i fred" svarede hun uden nogen følelser lagt i det men hun trængte til at være alene, deres forhold havde ikke været særlig længe og allerede havde hun blevet småirriteret over han brugte illusioner selvom hun tidligere havde sagt han kun skulle bruge dem til forsvar for hun ville jo ikke have han forkortet hans liv på grund af sådan nogen små ting. Hun vendte sig rundt og så kort på ham med lettere triste øjne for hun hadede at være irriteret på ham, men hun kunne ikke gøre for det når han gjorde sådan noget, torturede hende på den måde. Hun gik hen til døren og låste den op inden hun gik ud på gangen uden at tænke over om han havde fået tøj på eller ikke.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 15, 2011 22:19:45 GMT 1
Alamut så undskyldende på hende han havde det dårligt med han havde lavet den illusion på hende og gik ud efter hende da hun åbnede døren lige efter han havde fået sit tøj på og gik ind på hendes værelse uden at se på hende og lagde sig på gulvet for han var ikke helt sikker på han måtte det for hende og for at få en fornemmelse på at han var uden for
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 15, 2011 22:35:18 GMT 1
Da hun gik igennem den store forhal hverken hørte hun eller så alle de folk som var der og nogle af dem der piftede af hende. Hun gik ind i hendes rum sammen med Alamut men kun lige for at smide kåben og tage hendes sorte kjole på igen "Bare læg dig på sengen" mumlede hun lidt da hun hørte han lagde sig på sengen. Hun så dog ikke på ham da hun gik ud af rummet igen og lukkede døren efter sig blot for at gå ud i køkkenet hvor hun lavede mad og snakkede med hendes ravn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 15, 2011 23:00:23 GMT 1
Alamut lagde sig på sengen for at gøre Myst tilfreds og da hun havde lukket døren efter sig faldt han hurtigt i søvn men der gik ikke lang tid før han vågnede han kunne bare ikke sove mere så han satte sig op og så ud i luften i et stykke tid en til en ørn bankede på en af vinduet så han rejste sig op og åbnede vinduet og tog den besked om dens ben og begyndte læse den
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 18, 2011 16:43:47 GMT 1
Som altid virkede det til at køkkenet muntrede hende lidt op for her herskede hun og beherskede madlavningens kunst til fulde, altid noget der gjorde hende lidt stolt af sig selv og så havde det en god virkning på hende eftersom det gjorde hende godt at kunne være til gavn på en eller anden måde. Selv ikke Ravnens snakken virkede til at irritere hende som den ind i mellem gjorde, dog ikke denne gang for her smed hun bare et stykke brød til den som den hurtigt gnaskede i sig.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 18, 2011 17:23:44 GMT 1
Alamut gik stille ud fra Mysts rum og gik stille ud i køkkenet og gik hen til hende og sagde stille så ingen andre end hende kunne høre det "Myst guld tunge jeg er nødt til at tage af sted min landsby har brug for mig" han så på sine fødder for han vidste ikke rigtig hvad han skulle ellers sige eller gøre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 18, 2011 20:31:11 GMT 1
Da Alamut kom ud i køkkenet til hende vendte hun sig stille rundt og betragtede ham med øjne der ikke var rigtigt til at tide. "Tror også det er for det bedste. Vi kunne godt bruge noget tid adskilt hvis det er forhold skal fungere" sagde hun stille for de havde vidst været alt for meget sammen de sidste par dage til at de var begyndt at gå hinanden på, ihvertfald lige fra hendes synspunkt for hun havde brug for at være lidt væk fra alle illusionerne og vende tilbage til den virkelig verden.
|
|