|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 1:53:59 GMT 1
Myst smilede stille igen for han virkede jo glad men igen det kunne også ske han bare ikke ville tale mere om det andet. "Vi får en speciel eliksir der gør at vi ikke kan få børn, altså de andre gør for os elvere behøver den ikke, vi kan selv bestemme om vi ønsker børn eller ikke" forklarede hun roligt eftersom det jo ikke var nogen større hemmelighed, for der var ingen glædespige som ønskede børn, det ville jo skræmme kunderne væk. Hun lagde en blid hånd imod hans kind for at tvinge hans hoved om så han kunne se på hende "Jeg kan bedre vise dig det end at fortælle det eftersom det er forskelligt fra folk til folk".
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 2:02:31 GMT 1
Alamut blev helt rød i hovedet og sagde "okay men på en betingelse" og tog fat i hendes hænder og flyttede dem og så væk fra hende og sagde "du vil ikke grine af mig okay Myst" og så på hende og kyssede hende på panden det var ikke videre særlig godt gjort men han havde aldrig prøvet at kysse nogle før eller noget andet i den stil
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 2:05:58 GMT 1
Hun så roligt på ham for det var jo ikke første gang nogen stillede betingelser op så hun ventede bare på hvad hans var. "Hvorfor skulle jeg grine?" spurgte hun en smule undrende for hun var jo ikke en der grinede af folk hvis de gjorde noget forkert, eller jo men kun hvis det var en som snublede eller noget i den stil dog aldrig med sådan noget her. "Du er ikke min første jomfru" sagde hun roligt med et lille sødt smil imod ham men så vidste han da hun ikke dømte folk eller grinte af dem for hun var nu ret tålmodig når det kom til stykket.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 2:13:16 GMT 1
"Det kys jeg lige gav dig var mit første kys jeg har nogensinde har givet til nogle og kan du hjælpe mig med det" sagde han stille og begyndte at tage sit tøj af og alle hans våben ud over den skjulte kniv på hans venstre arm han ville gerne have noget så han følte sig helt sikkert uanset hvor de var og lagde sine ben over kors og rødmede helt vildt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 2:17:10 GMT 1
Myst smilede sødt for det var da sødt at han ikke havde kysset en kvinde før "Ja det kan jeg godt hjælpe med, prøv at kysse mig igen men denne gang på munden" sagde hun roligt for de kunne jo lige så godt tage det stille og roligt, selvom han nok ikke skulle regne med at kysse med nogle af de andre kvinder eftersom de ikke ville kysse fordi det udtrykte følelser men sådan opfattede Myst det nu ikke, hun havde ikke noget imod at kysse folk. Da han havde taget tøjet af reste hun sig og åbnede kåben så den faldt til jorden inden hun kravlede længere ind på sengen og lagde sig ned.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 2:31:06 GMT 1
Alamut var stadig meget rød i hele hovedet og rykkede sig så han kunne kysse hende på munden og kyssede hende forsigtigt på munden lidt bedre end før og sagde "hvad nu Myst" og så nysgerrigt på hende han havde aldrig set en kvinde nøgen før og rykkede sig lidt tættere på hende så han lige kunne mærke hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 2:35:25 GMT 1
Myst smilede til ham efter hun havde gengældt hans kys der havde virket meget forsigtigt og nervøst men igen han havde jo aldrig prøvet det før så hun tog det ikke særlig tungt. Men strøg ham bare over kinden mens hun smilede sødt til ham "Det eneste du skal gøre er at følge dine lyster men hvis du vil have at jeg skal nyde det også må du mærke om jeg er klar" forklarede hun roligt for han kunne jo være en egoistisk elsker der bare ville have noget ud af det eller han kunne blive en god elsker der også sørgede for kvindens nydelse.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 2:45:49 GMT 1
Alamut smilede lidt og kyssede hende igen på munden stadig meget nervøst og sagde "jeg er ikke den eneste der skal have noget ud at det" og prøvede meget forsigtig at kysse hende på maven og sagde lidt stille og meget forvirret "men hvordan kan jeg mærke hvornår du er klar" og så forvirret på hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 2:49:31 GMT 1
Myst smilede som hun gengældte hans kys bare så han vidste hun stadig gerne ville gøre det her med ham, egentlig af 2 grunde den ene var pengene og den anden var at hun faktisk havde lyst. "Det er nemt nok giv mig din hånd" sagde hun roligt med et opmuntrende smil, da hun fik hans hånd førte hun den ned til hendes skød "Hvis jeg er våd dernede er jeg klar til dig" forklarede hun blidt for han havde jo selv lige spurgt om hvornår han ville vide det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 2:55:55 GMT 1
Alamut flyttede sin hånd og sagde meget stille "hvordan kan jeg gøre dig våd d nede" og så forvirret på hende han var meget forvirret hans fornuft sagde han skulle tage sit tøj på og gå mens hans lyst og hans nysgerrighed sagde han skulle gøre det ville gerne vide hvordan det var så han kunne ikke gå
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 3:01:40 GMT 1
Myst kunne ikke lade være med at smile sødt, i hendes øjne var de bedste elskere nu dem der aldrig havde prøvet det før for de var så forsigtige og hun kunne jo lidt lærer dem hvad hun nu ville. "Det er også nemt, når du ser på min krop får du så ikke lyst til at røre og kysse den?" spurgte hun blidt for hun ville være sød ved ham når han var sådan overfor hende. "Kærtegn med dine hænder, eller kys min krop eller hvisk søde ord i mit øre. Du skal huske på at lige nu tilhøre min krop dig, den er din til at prøve dig frem på"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 12:29:31 GMT 1
"jo det har jeg men jeg kan ikke lide tanken om at din krop tilhøre mig" sagde alamut forsigtigt og han løbe over hendes mave og så væk fra hende og sagde "og hvad er søde ord helt præcist" og kyssede hende igen på munden han vidste ikke hvad han skulle gøre det var så forvirrende så han håbede hun ville hjælpe ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 12:35:41 GMT 1
Myst smilede sødt til ham "Ikke som den tilhøre dig helt men den er din lige nu"[/b] sagde hun blidt som hun selv begyndte at lade fingerspidserne stryge over hans krop bare så hun kunne give ham lidt ideer. Hun gengældte dog hans kys inden hun svarede ham "Lige noget der kan falde dig ind, som hvor smuk jeg er eller hvordan jeg får dig til at føle" sagde hun roligt for hun ville jo gerne hjælpe ham så meget som hun nu kunne.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 12, 2011 12:46:19 GMT 1
Alamut lod sine fingre stryge over hendes krop og sagde stille og meget forsigtig "du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har set" og kyssede hende på maven og sagde meget forsigtig "du giver mig lyst til at stoppe som snigemorder selv om jeg ikke forstår hvorfor jeg har det sådan Myst"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Feb 12, 2011 12:50:08 GMT 1
Myst kunne ikke lade være med at smil sødt og en smule genert for hun elskede at få komplimenter selvom mange bare faldt af hende igen fordi hun vidste de ikke var helt sande men bare en fuldemands snak, dog kunne hun nu godt lide når han sagde det for det lød jo som om han mente det. "Er det så en god følelse?" spurgte hun stille mens hun lod hånden stryge over hans krop lige der hvor hun nu kunne nå.
|
|