|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 11:27:34 GMT 1
han havde håbet på hun ville finde det irriterende. i stedet nød hun det og ja gjorde han sådan set også for nu kunne han prøve rigtig at tirre hende med sine sløve bevægelser. han ville blive ved og se hvor længe hun kunne lide det sådan og tja. blev hun for meget når hun prøvede at drille ham var der altid hullet eller ildstedet. selvom det ville være synd at skaffe sådan en lækker tøs af vejen
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 11:37:30 GMT 1
Sol forsatte med at kysse ham på halsen selvom det gik over til at blive til små nap med læberne bare fordi hun også var ude på at irritere ham ved at vise hvor blid hun godt kunne være også selvom det virkede en smule kedeligt alt sådan så var det jo bare sjovt at se hvor længe han selv ville kunne holde til dette blide noget. Dog prøvede hun lidt på at kvikke det hele lidt op ved at rive ham lidt blidt men meget stille ned af ryggen.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 11:44:01 GMT 1
han grinede lidt af hvor godt hun klarede det, hans hænder fandt hendes bryster igen og han begyndte at klemme dem igen. hans mund lukkede sig om det ene for at lade hans tunge gøre sit yderste for at tirre hende til at tigge om mere. forhåbentligt ville det lykkes men det var jo aldrig helt sikkert
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 12:04:06 GMT 1
Det blide tempo irriterede hende en smule men hun ville jo ikke helt lade ham vinde selvom han fik hende til at sukke over hans kærtegn og ikke ligefrem over tempoet for det gjorde ikke rigtigt noget for hende udover hun kunne slappe af og nærmest sove. Hun forsøgte da at tirre ham stadig selvom hun ikke længere kunne drille ham med halsen for han havde jo rykket sig en smule væk fra hende, men hun forsatte med at rive ham lidt over ryggen bare for at se om det ikke ville hjælpe.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 14:37:51 GMT 1
Geralt blev ved lidt endnu da hun blev knap så glad for det, men derefter tog han da lige og oppede sig som han begyndte at give hende det hun ville have med hårde stød mens han klemte hårdt om hendes bryster igen. nu skulle hun få det som hun ville have det mod alteret
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 15:01:46 GMT 1
Sol kom til at grine lidt da han satte farten op igen for det var jo det som hun havde forsøgt at lokke ham til uden at hun skulle til at tigge om det, selvom hun måtte indrømme at han var en meget ihærdig mand der kunne holde længe, dog forstod hun ikke rigtigt hvad kvinder ville se i ham eftersom hun selv lige nu lå og tænkte over hvornår han ville have fået nok for hun kedede sig egentlig go det var uanset hvor hårdt han gjorde det. Selvom hun nok lå og stønnede i takt med stødene studerede hun også imellem tiden loftet som var malet med forskellige uhyggelige billeder.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 15:10:17 GMT 1
han trak sig ud af hende, hun nød det ikke rigtig længere for hun stirrede op på loftet og han havde en god vej endnu indtil han kom desværre. kunne ellers ha været sjovt at se hvad hun ville sige til den del men sådan var det jo. nu sad han og tænkte over hvad de nu skulle lave. hun virkede til at være træt af ham allerede men hva pokker
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 15:23:48 GMT 1
Sol vendte blikket imod ham da han trak sig ud af hende for hun ventede lidt på hvad han så ville finde på men da det ikke rigtigt virkede til at han ville skifte stilling eller ville forsætte satte hun sig en smule op så hun hvilede på albuerne. "Det er en forbandelse at have været ved så mange kvinder ikke?" spurgte hun bare roligt for han havde vel lagt mærke til hun bare havde lagt og studeret loftet som jo egentlig var ret smukt lavet, med sikkerhed noget som hun egentlig gerne ville have lavet på hendes loft hvis hun altså havde haft et.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 15:28:21 GMT 1
"mange kvinder?, nah ikke så mange igen men er lang tid siden jeg sidst lå med en kvinde der risikerede nogle brækkede knogler hvis jeg går helt ud" lød hans svar som han forblev inde i hende, bare for at drille. hun lod dog heller ikke til at have noget imod det så han gad ikke rigtig heller
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 15:35:20 GMT 1
Sol hævede elegant det ene øjenbryn som hun så lidt undrende på ham "så må du gøre det en del selv" sagde hun bare lettere tænksomt for hun kendte egentlig ikke meget til mænd og deres holdbarhed men hun kendte da til sig selv at hvis hun ikke havde lagt med en mand længe kunne hun ikke selv holde særlig længe, så han måtte jo gøre et eller andet selv ellers var hun helt galt på den. "Du kan da bare blive ved, jeg har eliksirer så jeg skal nok klare mig" sagde hun lidt ligegyldigt for hun kunne jo bare ligge og studere loftet i mellem tiden.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 15:40:51 GMT 1
han grinede ad hende "prøv du at have det sjovt når du har sex med et brækket bækken" den eneste gang det var sket var der godt nok blevet hylet op og han anede ikke hvor meget en elvers knogler kunne holde til så det gad han ikke prøve og finde ud af som sådan. brækkede kngoler gjorde jo ikke bare ondt, det var jo nærmest ren tortur
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 15:49:31 GMT 1
"Nu er jeg altså heller ikke en helt almindelig kvinde, jeg godt sagtens holde til mere" svarede hun roligt men hun var jo vant til en hård behandling og sidst havde det været med en vampyr og den havde jo også en del mere styrke end normale mænd havde også derfor hun egentlig aldrig gik i seng med almindelige mænd for hun ville se deres styrke. "Jeg kan bare studere loftet mens du hygger dig" sagde hun lidt ligegyldigt eftersom hun egentlig var ligeglad og han kunne da lige så godt gøre sig færdig eller stoppe helt nu.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 16:06:59 GMT 1
Geralt trak sig ud af hende "jeg er hård ja, men en rigtig led stodder? næppe" det ville jo sikkert bare ødelægge hans ry, og det havde fået hug nok allerede gennem tiden jo. han var Darklia's smed jo og så mange som der ikke kunne lide ham i forvejen. hvis kvinderne også gjorde det så ville han virkelig være nød til at flytte jo
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 16:13:45 GMT 1
"En led stodder er du allerede, du nærmest voldtager en kvinde som du intet kender til og så i tempel" sagde hun roligt efter han havde trukket sig ud af hende for der var sikkert mange der ville være imod han gjorde sådan noget her i et tempel uden nogle af præsterne og præstinderne til at holde øje med det ligesom de gjorde med ritualerne. Hun ville dog ikke noget med at han egentlig var en smule dårlig til den der voldtægt ting men det var kun fordi han kunne holde så længe og det havde begyndt at kede hende ret meget.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 16:31:12 GMT 1
han smilede for sig selv "måske, men det er jo ikke noget man gør hele tiden. eller jeg gør ihvertfald ikke, og hey ledte da efter et sted og det her var lige det bedste" var hans første gang han havde gjort noget i stil med det her og dog tilføjede han "og voldtægt, er det ikke kun når den ene deltager skriger på at man ska stoppe?. du opmuntrede jo bare til mere" drillende
|
|