|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 16:41:06 GMT 1
"Troede du virkelig der var et bedre sted? det er et tempel af mørke og ondskab så de har ikke ligefrem behagelige senge" sagde hun roligt selvom det var en smule drillende for hun ville ikke ligefrem selv havde regnet med der var sådan nogen ting i et tempel hvor man ofrede og horede som ritualer. "Jeg sagde jo også kun nærmest men så vidt jeg husker var det dig der hele tiden blev ved med at hive tøjet af mig, selvom jeg åbenbart ikke falder nok i din smag siden du kan holde så længe". Det skuffede hende egentlig lidt men hver person havde jo sin smag og det var ikke altid den var gengældt.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 16:46:17 GMT 1
Geralt grinede højt af det sidste hun sagde hvortil han svarede "hvis du ikke faldt i min smag havde jeg slet ikke forsøgt på det. jeg kan bare holde længe hvilket de fleste kvinder elsker. du den første der har klaget over det blev for meget" hun var sku noget for sig selv det måtte han give hende. ikke at det var så skidt en ting men det var da første gang han mødte en som hende
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 16:53:17 GMT 1
Igen hævede Sol et øjenbryn mens hun så lettere eftertænksomt på ham. "Så må de være dårlige elskerinder eller så er jeg en dårlig en at gøre det med" sagde hun lidt eftertænksomt eftersom hun jo aldrig havde set sig selv som dårlig elskerinde men igen hun havde jo heller ikke ligefrem lagt med særlig mange mænd, måske højest 3 udover det hun troede var guden og det havde altid været meget korte adfære fordi folk havde kedet hende eller hun havde dræbt dem, egentlig var det kun den første hun havde dræbt mens de 2 andre ikke havde vagt særlig meget af hendes interesse efter.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 16:58:08 GMT 1
Geralt så på hende "nej, du ved hvad du vil have, er bare uheldigt du ikke kunne holde lige så længe som mig. må jo bare besøge horehuset hvis jeg bliver ved med at være liderlig" han trak på skuldrene for det måtte han jo gøre hvis han ikke fandt sig en der kunne klare hans udholdenhed om han så måtte til at tage flere piger af gangen
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 17:03:48 GMT 1
"eller vi kunne prøve senere, for det er flere måneder siden jeg lå med en mand så det kan være det" sagde hun roligt for hun ville da gerne give det en chance lidt senere men det skulle lige ligge sig lidt så det ikke bare ville kede hende ligesom det havde gjort det før. Han havde jo været god men hun regnede egentlig bare med hun var ude af træning da hun normalt havde bedøvet mænd før de nåede til noget men det var nok mest fordi hun ikke havde fundet dem videre interessante, ikke ligesom ham her for der havde han vagt hendes interesse da han halvt havde forvandlet sig og smidt manden ned i hullet. Hun overvejede lidt om hun egentlig gad sætte sig op for at rejse for så at tage kjolen på igen, det virkede egentlig til ret meget arbejde på nuværende tidspunkt og det var ikke ligefrem noget hun havde lyst til, selvom hun godt kunne bruge et bedre underlag end dette stenalter.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 17:09:04 GMT 1
han nikkede bare "kan vi skam godt" nu skulle de bare vente og han håbede på hun kunne holde længere den her gang så. måske endda længe nok til at han kunne få lov til at komme. men det måtte han jo bare håbe på hun kunne andet var der ikke for desværre og hun havde ikke lyst til at give et blowjob hvilket var også surt
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 17:13:14 GMT 1
Det endte med hun rejste sig alligevel for at tage hendes kjole på igen og sætte den lille kniv på plads i den lille fold i kjolen over hendes mave, nok et dumt sted at have en urtekniv men så kunne hun nærmest altid nå den hvis hun havde brug for det. "Hvad siger du til at gå en tur uden for i mellem tiden?" spurgte hun roligt for hun kunne egentlig godt bruge noget frisk luft og koldt for den sags skyld selvom det jo nok kunne være de kom ind i templet igen, da hun stadig havde nogle ting som hun skulle samle.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 17:43:25 GMT 1
han nikkede og rejste sig for at tage sit tøj på igen "lyder som en fin ide" lød det fra ham som bukserne var på og han nu fiskede resten på også. så kunne de gå en lille tur og hun få gjort hvad end hun nu gerne ville have afsluttet for hun havde sikkert været midt i noget da han var begyndt at jagte hende
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 17:47:24 GMT 1
Sol rettede lidt på den mørke grønne kjole inden hun vendte sig og betragtede ham før hun var sikker på han havde fået alt tøjet på, først der gik hun hen til ham og lagde armen om ham selvom hun ikke vidste om han overhovedet ville have noget imod det eller ikke men så måtte han jo bare skubbe hendes arm væk hvis han ikke ville have det. "Du kunne jo fortælle mig lidt om dig selv" sagde hun roligt men de kunne jo lige så godt snakke lidt mens hun ventede på at hun var kommet over at hun havde kedet sig.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 17:51:52 GMT 1
han ledte hende roligt ud af templet mens han talte "tja, jeg Darklia's smed, der er nok ikke den ting jeg ikke kan lave ud af metal" hvilket var sandt nok, han kunne lave hvad som helst om det var magisk eller ej. hvor stærk magi han kunne ligge i vekslede så en del jo men den detalje behøvede han jo ikke lige smide ind i samtalen endnu "og må jeg høre lidt om dig?"
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 17:57:54 GMT 1
Sol smilede bare skævt da han sagde han var smed for det var nok i den stil hun havde gættet på han arbejdede med, specielt med hans krop. "Jeg havde sjovt nok gættet dig som kriger men det er sandt smede har for det meste også sådan nogen kroppe" svarede hun roligt for hun havde sådan set gættet kriger specielt det med at fyren åbenbart havde angrebet Geralt så det kunne jo have været 2 krigere der var kommet op og toppes op et eller andet. "Jeg er eliksirmager, så kan lave alle mulige eliksirer til forskellige ting" sagde hun roligt for det var jo sandt nok, det var et job hun var ret glad for eftersom hun havde det med at gøre folk afhængige af hendes eliksirer så det tjente hun altid godt på selvom det jo ikke kostede noget som helst at lave dem.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 18:07:00 GMT 1
han smilede da han hørte det "intressant, urter giver så mange sjove kombinationer og muligheder" ligesom med hans arbejde, rigt med muligheder til at udsmykke tingene han lavede eller give dem magiske egenskaber mens hun lavede alle mulige eliksire der sikkert kunne lidt af hvert
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 18:16:45 GMT 1
"Det er sandt, så skulle du se når man putter nogen af dem i kroernes mjødbeholdere" sagde hun lidt grinende med et skævt smil for det var jo altid underholdende at se på eftersom hun ikke selv drak noget af det, men sjovt at se folks reaktion på en gang nærmest og se den panik det skabte. "Vi er begge 2 skabere, selvom folk ikke regnede med at jeg ville kunne skabe noget, ihvertfald ikke noget smuk" sagde hun lettere ligegyldigt men hun havde jo altid blevet dømt for hendes øjne og hendes lettere ondskabsfulde sind.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 22, 2011 18:22:17 GMT 1
han grinede lidt ved hendes ord "jeg kan klare det meste, men urter direkte ind i kroppen? av, selv jeg ville ikke have det for godt hvis du puttede noget i drikkelsen" nu havde han da en forklaring på nogle folks underlige opførsel i kroen. måtte være Sol der havde kedet sig i kroen sikkert, men han burde da kunne huske en lækker kvinde som hende medmindre hun havde en stor kappe på selvfølgelig
|
|
|
Post by Sol Angelika on Apr 22, 2011 18:31:31 GMT 1
"Bare sørg for at drikke de ting de har på flaske for piller kun ved deres tønder" sagde hun roligt som et lille venligt tip til at han ikke skulle drikke de tønder som kroerne havde, flaskerne kunne hun ikke rigtigt komme til men tønder var til tider ubemærket i deres baglokaler og det gjorde hun til tider kunne se sit snit til at snige sig derind og proppe noget i dem. "Vent lad være med at drikke på Brothel overhovedet for der ved man aldrig eftersom de er mine største kunder" sagde hun lidt tænksomt for det var nok dumt at gøre det der, maden blev ikke forgiftet men flaskerne kunne sikkert risikere at være det eftersom stedet købte ret mange forskellige eliksire og det var ikke til at sige hvad de brugte det til.
|
|