|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 24, 2011 14:00:31 GMT 1
Myst sukkede stille for Ziva havde vel ret hvis hun skulle passe på hendes ufødte barn. "Du har nok ret, kan du ikke fortælle ham det? Hvis jeg ses for meget med ham vil de sikkert mistænke det er hans og så vil de tage det fra mig" spurgte hun stille selvom hun egentlig selv gerne ville se ham så ville hun ikke rigtigt gøre det for barnets sikkerhed men på den anden side kunne der gå dage hvis ikke år før hun kunne se ham igen uden den dumme regel skilte dem ad.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 24, 2011 14:38:23 GMT 1
Da Alamut kom til indgangen til Brothel lige før han gik ind lavede han en illusion på pakken så man ikke kunne se den og så gik han der ind og gik hen til stol så han kunne se døren til Mysts værelse og han satte sig på stolen og begyndte at vente på Myst eller hendes veninde kom ud der inden fra
|
|
|
Post by ziva on Apr 24, 2011 14:48:56 GMT 1
Ziva nikkede bare og sagde "okay, så vil jeg lige se om han skulle være dukket op derude igen... skulle ikke undre mig hvis han var" i det hun rejste sig og gik hen til døren og ud af værelset. et kort kig rundt gav hende hurtigt ret som fyren ganske rigtigt sad og så lige mod døren og hende. derved gik hun hen til ham og sagde roligt "Myst vil helst ikke have at i ses sammen inden problemet er løst. det kunne afsløre alt og hun håber du forstå" hun ventede lidt inden hun sagde "men det jo ikke permanent og skal nok sørge for at i kan ses i det skjulte" for at give ham håb om at de da kunne ses ja
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 24, 2011 14:54:38 GMT 1
Efter Ziva var gået gik Myst hen til spejlet hun havde og holdt halskæden op foran hendes hals inden hun tog den på med et lille smil over læberne. Hun opdagede også at man kunne se hun havde grædt så hun ville nok ikke komme ud af hendes værelse før man ikke længere ville kunne se det. Hånden gled kort over halskæden for at kærtegne den blidt inden hånden stille gled ned på hendes mave og strøg over den lille bule før hun fjernede sig fra spejlet og lagde sig hen på sengen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 24, 2011 15:23:36 GMT 1
Alamut rejste sig op da Mysts veninde kom ud at hendes værelse og gik hen til hende og sagde efter Myst veninde havde sagt det hun ville og sagde "men jeg tror der er kun to ting der kan ødelægge den illusion at hendes barn er mit" og så kort ned på gulvet og sagde "den første er at få madonna for Brothel jeg mener leder" han havde lige glemt at der var ikke mange uden fra bjergene der ikke kendte nogle ord de brugte og sagde "til at nogle spy ikke for at holde øje med jer der arbejder her men de besøgende det er faktisk den illusion som jeg brugte til at komme her hen og den anden ting er vi ikke skal fortælle at i har ting som kan gøre så at kvinderne ikke skal have børn så tror jeg de vil tro at jeg ikke har noget med det barn"
|
|
|
Post by ziva on Apr 24, 2011 15:30:54 GMT 1
Ziva sukkede over det han sagde og svarede "hør her, en elver bliver ikke bare sådan gravid uden videre for det første, for det andet ved alle at vi har den slags eliksir her på stedet. det derfor de kan blive ved med at komme her så de to ting giver slet ikke mening" i en forklarende tone, Myst ville heller aldrig tillade sig selv at blive med barn medmindre hun elskede en og nu var hun i den her situation fordi fyren lige skulle glemme at nævne hans familie eller gruppe eller hvad helvede det var havde sådan en åndsvag regel at de skulle have et barn fra medlemmer der fik kærester eller mand og kone
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 24, 2011 15:35:14 GMT 1
Myst lå roligt på hendes seng og så op øverste del af sengen hvor de lå brune blade som et tæppe over hele sengen, hvilket fik hende til at overveje om hun ikke skulle gøre så hendes loft lignede nattehimlen eftersom hun nu også var glad for at studere stjernene om natten. Alt imens hun lå der og tænkte strøg hun sig stille over maven så barnet kunne få noget kærlighed og opmærksomhed også.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 24, 2011 15:51:52 GMT 1
"vi ved ikke noget om det her sted jeg vidste ikke engang hvad et bordel var og jeg er den som ved mest om omverden og det med spion er det jo leder af Brothel der bestemmer det jo" og han ophævet illusionen over pakken og rakte den til Mysts veninde og sagde "vil du give den til myst guld tunge"
|
|
|
Post by ziva on Apr 26, 2011 18:04:45 GMT 1
Ziva nikkede og tog pakken som hun svarede "sagtens, det ikke nyt at nogen får gaver her på stedet men at nogen mener det så meget som dig er sjældent" derefter gik hun ind på Myst's værelse igen og lagde pakken ved siden af hende på sengen "hans gave nummer to til dig" sagde hun med et venligt smil "tror jeg vil trække mig nu, du kan bare opsøge mig senere hvis det er jo" med de ord forlod hun værelset og gik op på sit eget igen
//out
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 18:18:34 GMT 1
Da Ziva kom ind i hendes rum satte hun sig op for at se på hende dog kunne hun ikke lade være med et smile lettere genert da hun sagde der var kommet en ny pakke til hende. "Tak for nu" sagde hun roligt inden hun rejste sig fra sengen og gik om på siden hvor pakken var, hun havde ikke tænkt sig at kravle på grund af maven og så det hun havde en kjole på. Hun åbnede lidt hurtigt pakken og studerde kjolen lidt inden hun tog den anden kjole af bare for at se om Alamuts nye kjole til hende passede, dog gjorde den selvom den sad lidt stramt omkring maven.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 18:33:58 GMT 1
Da Alamut havde givet pakken til Myst veninde gik ud Brothel og gik hen til den mur som var nærmest Mysts vindue og så kort op af den og gik lidt væk fra den og begyndte at løbe i mod den og op af den og tog fat i kanten og hev det sidste op og hoppede ned fra kanten og begyndte at gå mod Mysts vindue og så ind at hendes vindue og sagde "du ser godt ud Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 18:40:38 GMT 1
Efter Myst havde fået kjolen på gik hun hen til spejlet og snurrede rundt om sig selv for at se den an, en del anderledes end andre kjoler var men alligevel meget smuk fordi den var speciel. Dog da Alamut pludselig sagde noget så hun lidt chokket på ham "Hvad laver du derude? folk kan jo se dig" sagde hun lidt hurtigt men mest fordi hun bare ville have ham ind, selvom de egentlig havde aftalt ikke at skulle ses.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 18:51:18 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "er det her ikke en lukket gade Myst guld tunge og hvis du er bange for en fra mit gruppe så kan jeg fortælle dig der er kun to lige nu i byen den ene ser du på og den anden er en der har en lille butik med kort over forskellige lande områder men åbner du vinduet Myst guld tunge"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 18:56:34 GMT 1
Myst gik lidt hurtigt hen til vinduet og fik det åbent før hun hev ham ind og lukkede det endnu en gang. "Du sagde selv vi kan ikke være for forsigtige. Jeg vil bare ikke have de tager mit barn fra mig" sagde hun mere roligt og trak gardinerne for bare så hun var mere sikker på at ingen så dem. Hun følte sig så parnoid nu fordi hun hele tiden skulle være på vagt så hun kunne beskytte hendes barn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 19:07:14 GMT 1
Alamut smilede til hende da hun hev ham ind og sagde efter hun havde hevet gardinerne for "Myst guld tunge det er derfor jeg kommer jeg tror jeg har den perfekte historie så de tror at jeg ikke har noget med vores barn" og han gik hen bag hende og lagde sine arme og kyssede hende på halsen og sagde "vi skal bare ikke sige at du har muligheden for at bestemme hvornår du vil have et barn og den anden ting er at gøre den illusion for jeg kan komme her Myst guld tunge og det er en her en som høre efter hvad der sker her i byen" og kyssede hende på munden
|
|