|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 19:17:41 GMT 1
Myst kunne ikke lade være med at smile da han lagde armene om hende og kyssede hendes hals. "Det med at jeg selv kan bestemme kan jeg godt holde tæt..tror jeg.. Men det med illusionen er jeg ikke vild med og det ved du også godt" sagde hun roligt eftersom hun virkelig hadede når han brugte illusioner til sådan noget pjat. Dog gengældte hun hans kys med et smil for hun var jo glad for at være sammen med ham igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 19:28:23 GMT 1
"ja men den her illusion er illusionist udtryk for at lyve" sagde han og begyndte at kærtegne hendes mave og sagde "hvad synes du vores barn skal hedde eller vores børnskal hedde" og slikkede hende lidt bag hendes ene øre og sagde nysgerrig "kan man parre sig når den ene venter barn Myst guld tunge" og begyndte at kærtegne hendes ene bryst med den anden hånd
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 19:41:59 GMT 1
"Så må du jo hellere sige lyve for ellers kan jeg ikke kende forskel" sagde hun roligt men grinede lidt over han ikke havde gjort sig klar med hvad han mente med løgn og illusioner. "Jeg regner med at vente til det er født for at se hvad det ligner og så give navn efter det" svarede hun roligt for der var jo ingen grund til at skynde sig med at navngive det eftersom hun jo kun ville navngive så barnet altid kunne ændre navnet senere i livet. "Tja skulle jeg mene, men ikke noget der er for voldsomt" sagde hun lettere drillende selvom hun ikke regnede med at Alamut ville være voldsom som i den forstand at han ville slå hende eller bruge hende alt for hårdt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 19:59:06 GMT 1
Alamut så forvirret på hende og sagde "kan man være voldsomt når man parre" og slikkede hende lidt på halsen og sagde "okay Myst guld tunge" og løftede hende op og sagde "men jeg har savnet af rører din fantastiske krop Myst guld tunge" og gik hen til hendes seng og lagde hende på hendes seng og lagde sig ved siden af hende og begyndte igen at kærtegne hendes mave
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 20:03:54 GMT 1
Myst smilede skævt ved hans spørgsmål "Vær du glad for du ikke kender så meget til livets skygge sider som jeg gør" sagde hun roligt for hun vidste udemærket godt hvor voldsomt det kunne være, hun havde jo været gift med en som kunne være ret voldsom når det galt specielt np han fik noget at drikke. Dog grinede hun lidt da hun blev løftet op og lagt hen i sengen "Der må da have været andet du har savnet ved mig?" spurgte hun roligt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 20:22:05 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "Myst guld tunge jeg kender alt om livets skygge sider men det er kun i slaveri og drab" og begyndte at kærtegne hendes ben og smilede op til hende og sagde "jeg har savnet alt ved dig men de andre ting havde jeg fået lidt af men at vi parre os det er noget tid siden så jeg savner det rigtige meget nu men jeg synes det vil være synd for vores barn skal have hvad hedder det mændene giver kvinder for d kan blive gravide
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 20:36:27 GMT 1
"Se så kender du heller ikke til alt" svarede hun roligt med et skævt smil for han skulle jo ikke sige han kendte til alt når han kun kendte til slaveri og drab, dog mente hun stadig at det de gjorde med børnene var som slaveri fordi de jo ikke fik noget valg, selvom hun lod det emne ligge for nu. "nå så man har fået smag for det. Så ved du også hvorfor mænd bliver ved med at komme her" sagde hun lidt drillende selvom hun nu ikke havde lagt med andre mænd end ham, ihvertfald ikke siden han kom ind i hendes billed. "Jeg er ikke helt med hvad du mener?" sagde hun dog mere undrende til det med barnets navn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 26, 2011 20:53:04 GMT 1
Alamut kyssede hendes ben og sagde "jeg er enig med dig men vi kan tale om det" og begyndte at slikke forsigtigt hendes ene ben og lidt efter sagde han nysgerrige "Myst guld tunge er der en måde at parre sig uden at der er en chance for at få børn" og kyssede hende dybt på munden og begyndte at kysse sig ned af og stoppede ved hendes mave
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 26, 2011 20:59:14 GMT 1
Hun begyndte stille at grine over han slikkede på hendes ben for han havde da de sjoveste vaner når det galt sådan noget, men hun sagde jo heller ikke at hun ikke kunne lide det. "Det spørgsmål stillede du også sidste gang og der viste jeg dig de 2 ting man kunne gøre" svarede hun roligt inden hun gengældte hans kys med et smil. "Og var det et forslag du havde til navn lige før?" spurgte hun dog en smule undrende eftersom han jo ikke rigtigt havde forklaret sig hvad han mente hvad det var at mændene gav kvinderne for at blive gravide, det gav ikke så meget mening lige nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 13:35:16 GMT 1
Alamut smilede op til hende og sagde "nej Myst guld tunge jeg synes bare det er synd for vores barn skal have det som mit folk kalder livets vand skal have det i hovedet for vi kan parre os igen" og kyssede hende på munden og sagde "men hvad jeg tænker hvad vores barn skal dens efternavn Firestorm" og kyssede hende igen på munden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 17:11:17 GMT 1
"Når" grinte hun sødt da hun endelig fandt frem til hvad han mente "det skal du nu ikke være bekymret for" svarede hun roligt inden hun gengældte hans kys. Hun mente jo ikke at han skulle bekymre sig for det, hun ville ihvertfald ikke, i hendes hoved skulle de bare stoppe hvis det gjorde ondt. "Lige nu tænker du for meget, der er stadig måneder til barnet kommer til verden". Denne gang i stedet for deres kys blev brudt igen lagde hun hånden bag hans hoved og pressede det imod hende, så de kunne holde kysset og han kunne holde op med at tænke.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 17:29:39 GMT 1
Alamut smilede i kysset da Myst holdte hans hoved så han ikke kunne flytte den så han lagde sine arme om hende og rullede rundt så de faldt ned fra sengen men han var nederst og smilede til hende og sagde "men skal vi ikke parre os Myst guld tunge" og slikkede hende på næsen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 18:04:19 GMT 1
Da de faldt ned fra sengen måtte hun alligevel tage sig til maven "Jo men hvad var det lige jeg sagde med at være for voldsom?" spurgte hun roligt med et skævt smil inden hun ville rejse sig op og ligge sig op i sengen igen. Det havde ikke ligefrem været hans bedste ide med at de skulle rulle ned af sengen og skete det igen så skulle hun da nok blive vred.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 18:18:12 GMT 1
Alamut smilede undskyldende til hende og sagde "undskyld Myst guld tunge jeg troede det ikke var voldsom og da hun var på vej op i sengen tog han hende på røven og smilede til hende og sagde "skal vi så parre os som i badekarret Myst guld tunge" og rejste sig op og slikkede hendes ben
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 18:23:56 GMT 1
Myst grinte lidt da han tog hende på røven "Nej hvis du skal have noget i dag bliver vi nødt til at blive i sengen. Ude i badet kan jeg jo risikere at falde og tabe barnet" sagde hun smilende men hun var nok lidt mere overbeskyttende lige nu fordi hun havde barnet i maven, ellers ville hun jo være med på det.
|
|