|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 18:36:02 GMT 1
Alamut grinede lidt og sagde "nej ikke i badekarret men det vi lavede i den hvor du var på alle fire og jeg sad på knæ Myst guld tunge" og kærtegnede hendes mave og kyssede hende på maven og sagde "eller du kan sidde på mig hvad kaldte du det Myst guld tunge" og kyssede hende mange gange på maven
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 18:59:13 GMT 1
Myst smilede sødt til ham "Der hvor du tog mig bagfra eller hvor jeg tog dig i munden?" spurgte hun roligt for de havde jo prøvet lidt forskelligt efterhånden så det var jo lige hvilken ting han snakkede om. "Men kan da godt ridde dig hvis det er det du vil have". Hun var egentlig ikke så meget imod at skulle gøre en af de tre ting selvom det med at tage ham i munden nok kunne ende i kvalme.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 19:18:41 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "bagfra Myst guld tunge" og kyssede hende på munden og begyndte at kysse sig ned af hendes krop og da han nåede ned til hendes bukser og han åbnede hendes bukser og begyndte at hive hendes bukser langsomt at og kyssede det hud der kom frem
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 19:47:06 GMT 1
"Som du ønsker" sagde hun roligt med et skævt smil mens hun så ham tage bukserne af hende selvom hun ikke var helt vilde med dem så i fremtiden ville hun nok ikke have bukserne på da hun var mere gammeldags og mente kvinder skulle gå i kjole, desuden ville det nok kun være Alamut som fik lov at se hende i kjolen, måske ville hun tage bukserne under hvis de skulle ud at løbe eller lege i skoven men ellers var det egentlig det eneste ved kjolen som hun ikke var vild med.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 20:09:22 GMT 1
Alamut smilede til hende han troede han havde valgt en helt perfekte kjole med bukserne og sagde "Myst guld tunge er du klar til at gå videre" og slikkede hende på benene en til hun svarede ham eller gjorde sig klar til de parre hinanden og smilede til hende og åbnede sine bukser
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 20:13:12 GMT 1
Myst grinede lidt "Du ved jo godt hvad du skal gøre hvis du vil finde ud af om jeg er klar" sagde hun lidt drillende men hun havde jo fortalt ham det første gang de var sammen, og desuden så stoppede hun ham jo ikke ligefrem men hun kunne ikke rigtigt gøre andet mens hun havde alt det der tøj på som bare forhindrede hende i at have det særlig godt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 20:30:04 GMT 1
Alamut smilede og sagde "men jeg synes bare det er mere høflig at spørge om det i stedet for at bare mærke efter" og begyndte at åbne hendes kjole og hive den at hende og de steder hvor hendes hud kom frem slikkede han der men han ville ikke tage sit eget tøj af ud over hvis Myst sagde han skulle det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 27, 2011 20:59:37 GMT 1
"Så kan du jo blive ved med at spørge" sagde hun drillende ikke fordi hun nægtede ham, for hun nød virkelig det han gjorde selvom det var en lidt sjov måde han gjorde det på. Hun lå bare og betragtede ham mens hun lod ham gøre som han nu lige ville.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 27, 2011 21:16:22 GMT 1
Alamut grinede lidt og mærkede efter hun var klar og løftede hende op og sagde "når så gør vi det som i baggården Myst guld tunge" og gik hen til hendes vindue og stod lige op af væggen så hendes ryg var op af den og puttede sin lem forsigtigt i hele og begyndte at bevægede sig langsomt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Apr 29, 2011 19:23:37 GMT 1
Myst smilede lidt drillende til ham selvom hun kort sukkede over han mærkede efter om hun var klar. "bare du passer på maven, så kan vi godt gøre det" sagde hun roligt for den skulle han jo tage lidt hensyn til så kunne hun jo godt være med på lidt mere. Da han forsigtigt trængte ind i hende stønnede hun let for hun kunne jo ikke lade være.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Apr 29, 2011 19:38:24 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg skal nok gøre mit bedste for at passer på din mave jeg kan Myst guld tunge min gudinde" og kyssede hende på munden og bevægede sig lidt hurtigere og begyndte at stønne højt og kyssede hende på halsen og tog hende lidt på røven
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 10:11:07 GMT 1
Myst smilede som hun lagde armene om hans hals så hun kunne hjælpe med at holde sig oppe, dog stønnede hun nydende da han bevægede sig hurtigere i hende. Dog rødmede hun en smule da han kaldte hende gudinde for den del havde hun ikke helt vænnet sig til endnu og gjorde det nok aldrig selvom det nok var en fornærmelse imod Lysets Gudinde så var det ikke noget Myst tænkte over lige nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 12:55:05 GMT 1
Alamut begyndte også at rødme da Myst gjorde det men han rødmede fordi han havde fået hende til at rødme og slikkede hende på halsen så hun ikke kunne se han rødme og bevægede sig hurtigere og han kunne mærke at han var lige ved at komme men han prøvede at holde det tilbage men der gik ikke lang tid før han kom med et højt støn
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on May 1, 2011 15:57:18 GMT 1
Hun kunne ikke helt lade være med at smile mens hun stønnede nydende, også selvom hun ikke rigtigt havde opdaget han havde rødmet over hun rødmede en smule, men hun kunne jo ikke helt lade være og lige nu koncentrede hun sig bare om nydelsen som han gav hende, for den havde hun nu manglet eftersom hun jo trods alt ikke havde lagt med en anden mand siden han havde forlod hende for at tage hjem.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 1, 2011 17:38:28 GMT 1
Alamut blev ved lidt efter han var kommet og stoppede så og sagde "jeg har savnet det her" og kyssede hende på munden og gik lidt fra væggen og drejede rundt om sig selv og satte sig ned på gulvet og sagde "når Myst guld tunge kunne du også lide det" og slikkede hende drillende på næsen
|
|