|
Post by spurv on Apr 22, 2011 11:40:48 GMT 1
liv små grinede og der spredte sig en unaturligg lyd i gyden af små fine klokker der ringede. " jo det har du" hun fniste videre og så glad på pigen. liv vrikkede lidt med tærende og nød varmen fra bageren. " i starten da jeg gik rundt kom jeg nogen gange til at spise noget dårligt, men så mødte jeg en dame inde i skoven som hjalp, mig og fortalte mig hvad jeg måtte spise"
|
|
|
Post by aaliayh on Apr 22, 2011 17:16:19 GMT 1
"Det eneste jeg kan finde ud af jeg ikke skal spise er ting der er rådne.. Jeg kan lugte det på lang afstand" sagde hun og prikkede sig selv på næsen med et let smil. "Bruger du så kniven til at jage, når du ikke er i Darklia?" spurgte hun med hovedet en anelse på skrå.
|
|
|
Post by spurv on Apr 22, 2011 21:07:30 GMT 1
liv så ned på kniven og rystede forfærdet på hovedet " nej da det kunne jeg aldrig gøre" sagde hun og så på pigen " om sommeren er der en masse gode ting, der bær, blade og frugter" hun slikkede sig om munden hun elskede skov bærende, " men om vinteren kan man også finde rødder der smager rigtigt godt hvis bare de bliver skåret rigtigt ud, men det er ikke nok i længere tid af gangen, så da bliver jeg oftest hos folk, eller i nærheden af byerne"
|
|
|
Post by aaliayh on Apr 22, 2011 21:46:24 GMT 1
"hmm.. Jeg duer heller ikke til at jage, og jeg ved ikke hvad der er giftigt. Så jeg holder mig bare herinde i byen.. " sagde hun og rynkede på brynene ved tanken om rødder og blade. Hun kunne godt spise det, hvis hendes liv afhang af det.. Men det lød ikke særlig appetitligt.
|
|
|
Post by spurv on Apr 27, 2011 11:22:34 GMT 1
Liv var van til det og havde lært hvad der smagte godt, og hvad man kunne holde sig længe på. hun trak på skuldrende " jeg har bare altid gjort det" sagde hun glad og å på pigen, mens hun holdt om sin lille fløjte, hun ville aldrig nogen sinde skille sig af med den, heller ikke selvom hun var ved at dø af sult.
|
|