|
Post by Maka De Silver on May 2, 2011 20:36:47 GMT 1
Vejret var skønt, med en sol der varmede alt den ramte og uden nogen skyer på himlen så det var en rigtigt skøn varm dag, hvor kun en blid kølig brise virkede til at kunne køle folk en smule ned, ligesom vandet ved floden. Her var egentlig ikke mange mennesker, nærmest ikke en eneste levende sjæl, nok fordi de fleste mennesker sad på kroerne og drak eller badede i det mere skyggefulde søer i skoven, hvor træerne kunne skygge for en når man ikke længere havde lyst til at bade. For denne skikkelse var det dog en anden sag, for hun var taget til floden men forholdt sig på heden der fandtes på Darklias jord. Hvilket man tydeligt kunne se da alt virkede til at være visnet til trods for at det lå lige op til floden og virkede så lige så rolig lige nu men hoppede man ned i det kunne det være lumsk og trække en under uden man rigtigt kunne nå at gøre noget. Dette var da også grunden til at Gina kun sad ved kanten af bredden på hendes mørke grønne kappe så hun slap for at sidde på den hårde jord. Desuden behøvede hun ikke rigtigt kappen da hun havde en lang lysegrøn kjole på med et brunt bælte til at give hende former. De grønne øjne så over på den smukke eng på Nirelias jord, den var så fristende at tage derover men hun vidste også godt at det intet nyttede eftersom hun var mere i farer zonen der end hun var på Darklias jord, til trods for at Nirelia faktisk var det gode og smukke land. Hun ville da gerne leve derover men at forlade familien kunne hun heller ikke gøre når de små konstant var i farezonen.
|
|
|
Post by anrestian on May 2, 2011 20:47:42 GMT 1
Solen ens skønne lys varmede hans fordækket krop. Den sorte kappe der altid sad som den skulle, samt de alt for varme støvler der næsten gjorde det ulidligt at holde ud at gå. dog forsatte han med at gå langs floden, da han ikke rigtig kunne forstille sig andet end at der måske nok ikke var venlige væsner der nede. Han havde i flere dage gået ude i den sol og havde ikke snakket med nogen i måneder, han så op mod solen og lod blikket flakke breden rundt da han så en grøn plet i det eller udtørret landskab ved floden.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 2, 2011 20:58:56 GMT 1
Gina sad roligt og nød solens varme for hun havde fået en fridag fra hendes barnepige job og havde ikke rigtigt gidet at tage på hospitalet for at hjælpe der, det var jo et alt for skønt vejr til at være inden for, så hun håbede da den anden barnepige tog børnene ud så de også kunne nyde solen for det kunne de nok godt trænge til efter en dag på et mørkt slot. Hun virkede til at smile lidt for sig selv som hun lagde sig tilbage på den grønne kappe så hun rigtigt kunne få noget varme selvom det egentlig kun var hendes ansigt og hals samt hænder der fik noget sol, for alt andet var dækket af kjolen da hun nødigt skulle lokke mænd til.
|
|
|
Post by anrestian on May 2, 2011 21:16:22 GMT 1
Han så hende lægge sig og gik roligt over mod hende dog ikke så stille at det ville skræmme hende, men nok til at han ikke selv ville dejse om for varmen, han så over mod hende og satte sig med et bum på en sten der lå ved bredden. han tørrede sveden af sin pande og fjernede sine øverste gevanter, men der var stadig en tynd trøje inden under som dækkede det øverste af hans krop. Han havde ikke fået andet en sol de sidste dag og havde måtte bruge en del af sin magi til at smide vand over ham selv for ikke at dehydre i solen, har var nu tyve meter fra hende han viste ikke hvordan han skulle snakke til hende han havde aldrig snakket til en kvinde før, men han viste at det nok ikke var en god ide at kommer fortæt på da hun måske ikke var venlig sinden af sig, men hvem ud over ham kunne svar på det spørgsmål sad lidt og tænkte ved sig selv om han skulle snakke til hende eller ej.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 17:39:58 GMT 1
Det var ikke lige med det samme at Gina hørte ham komme tættere på, det var først da han var kommet hen til bredden og var begyndt at larme der at hun satte sig op og så på ham med et lidt chokket ansigt, hvor øjnene tydeligt var på vagt overfor ham eftersom hun ikke var særlig tryg ved at have ham i nærheden, dog var han langt nok væk til hun stadig kunne slappe en smule af og nyde solen. Hun var ikke ligefrem en der gik til angreb på folk hun ikke brød sig om, selvom hun dog altid var på vagt og klar til at forsvare sig, men man kunne ikke sige hun var den bedste kriger, jo hvis det handlede om verbalt kunne hun måske have en chance men da slet ikke hvis det var fysisk angreb.
|
|
|
Post by anrestian on May 3, 2011 18:17:00 GMT 1
Han lænede sig lidt mere tilbage og lå nu nede på stenen han drejede hovedet og kikkede over på hende og sagde så "Hey, nyder du vejret??" han prøvede på at skabe en smugle kontakt med hende og han ville ikke prøve på at skade hende eller forføre hende han ville bare prøve at få noget snak i gang da han inu ikke havde snakket med nogen i et godt stykke tid. "hvilken by kommer du fra??" spurte han og håbede lidt at hun ville bare sige noget eller bare nikke til ham "ligger det langt her fra? for jeg kunne godt bruge noget andet end bare naturens fri vild dyr" han smillede mod hende og håbede at han ikke have skræmt hende.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 18:29:26 GMT 1
Gina så på ham som om han var dum siden han talte til hende på den mådede og nærmest forventede hun ville svare ham. "Jeg er en fremmed for dem, så de har at tiltale mig de hvis de skal gøre dem håb om noget svar" sagde hun lettere irriteret for hun hadede virkelig når folk ikke kunne tiltale i hinanden ordentligt og det var endda trods for at hun ikke var fra fin familie men det var en vane som var kommet da hun flyttede ind på slottet og fik den der tro at hun var bedre end andre selvom hun udemærket godt vidste at hun langt fra var det, da hun ikke rigtigt kunne finde ud af noget udover at passe børn og se køn ud.
|
|
|
Post by anrestian on May 3, 2011 18:36:12 GMT 1
han kikkede beundret på hende "jeg er ikke sikker på hvad man mener men det der de lyder godt nok underligt i mine øre" han smilte mildt og kikkede kort på himlen og så adder tilbage på hende "mit Navn er Anrestian. Men du... ups de kan kalde mig for Anres vis det skulle være en hjælp" han lod blikket stille vandre mellem himlen og floden, men ende altid med at kikke tilbage på hende igen.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 18:49:19 GMT 1
Egentlig kunne hun ikke lide det blik han sendte hende men det var et hun burde være vant til eftersom nogle af krigerne på slottet stadig sendte hende det men de var dog bange for at gøre noget ved det. "Så jeg lyder underlig i deres øre? men hvis det er sådan et problem hr. Anrestian kan jeg da bare gå" sagde hun stadig lettere irriteret og en del snobbet for hun fandt sig stadig ikke i at blive talt til på den måde, selvom han da havde været mere lærernem at lære tiltale hende på den måde eftersom der var mange andre der skulle have det at vide gang på gang.
|
|
|
Post by anrestian on May 3, 2011 18:56:22 GMT 1
han så på hende og grinede "det var jo ikke sådan ment de skal ikke gå for jeg prøvede bare på at lære noget for jeg har aldrig hørt deres mode at tale på" han lukkede øjne og smilte mere han vente hovedet mod himlen og åbnede adder sine øjne "jeg blev op fostert af en drage, så mine manere er nok ikke lige de bedste" smillet falmede og lod den lette vind opløfte hans sind.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 19:03:25 GMT 1
"Jeg taler som de fleste i både Nirelia og i Darklia. Ihvertfald dem som i det mindste har nogenlunde ordentligt opdragelse" sagde hun roligt selvom hun så en smule koldt på ham da han nævnte det med drage for det var noget som hun ikke ville høre snak om, de var dem der var skyld i hendes tilstand eller det mente hun selvom det nok ikke var rigtigt men hun hadede dem stadig som pesten.
|
|
|
Post by anrestian on May 3, 2011 19:23:15 GMT 1
"jeg beklager meget" han satte sig op og lod blikket fulde vandet i floden. "jeg undskylder vis jeg fornærmede dem" han fjernede ikke øjnene fra vandet og lod ikke blikket rette sig mod hendes svage spejl billed i vandet, han tog en sten fra jorden og kastede den der efter i floden "men jeg håber ikke at jeg fornærmede dem med min ord" han rettede nu igen blikket mod hende men holde det kun i få sekunder og rettede adder blikket mod flodens stille strømmende vand.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 19:30:26 GMT 1
Gina så lidt ligegyldigt på ham inden hun kort lod blikket glide væk fra ham selvom hun dog hele tiden holdt lidt øje ud af øjenkrogen bare for at være sikker på hun stadig kunne følge hans mindste bevægelse i tilfælde af at han ville angribe hende eller bare overfalde hende. "Bare ikke nævn det igen, så skal jeg lade det ligge" svarede hun roligt selvom hun stadig var en smule irriteret så forsøgte hun da at være rolig eftersom der ikke var nogen gruund til at flippe. Hun lod igen de grønne øjne se imod ham men det var nu mest fordi hun stadig var på vagt overfor ham og ikke rigtigt var tryg ved at han var så tæt på.
|
|
|
Post by anrestian on May 3, 2011 19:50:58 GMT 1
Han så ikke på hende da han svarede "jeg nævner ikke ikke noget om noget igen vis det er" han lod sinde øjne flakke med vandet, han lagge sine albuer mod stenen han lod sit hovede rette sig mod himlen nok en gang og spurte så " kommer de fra den nærmeste by?" han forventede ikke et rigtig svar fra hende.
|
|
|
Post by Maka De Silver on May 3, 2011 20:02:38 GMT 1
Hun lod emnet ligge for nu eftersom han havde fået at vide han ikke skulle nævne det igen, selvom hun egentlig var lidt i tvivl om han vidste hvilket emne han ikke skulle nævne igen. Han virkede jo egentlig meget fredelig så hun lod sig ligge ned på siden så hun stadig kunne se udover det skinnende vand da det jo var meget smukt. "Jeg kommer fra slottet" svarede hun kort for han måtte lidt selv gætte hvilket slot nu da de var på Darklias jord ellers kunne man nu godt tro hun var fra Nirelia selvom hun vidst var lidt for snobbet til det.
|
|