|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 15, 2011 21:57:18 GMT 1
"Faktisk vil jeg helst se dig lide men hvis du opføre dig pænt får du lov at dø hurtigt" sagde hun roligt som hun rettede sig op igen med et sværd i hver hånd. Hun gik lidt imod ham da han havde smidt sværdet væk for nu var den største trussel kun lige hans ulveskikkelse, ihvertfald hvad hun vidste af. Så derfor lod hans sværd falde inden hun fik et isspyd i hånden i stedet som hun smed efter ham bare for at se om han virkelig ville dø eller ikke.
|
|
|
Post by Tazu on Jul 15, 2011 22:02:10 GMT 1
Han svarede hende ikke nu. Istedet sad han og tænkte på alt det han havde lavet og alle de mennesker han havde dræbt. Han kiggede på hende som hun kom hen imod ham. Han så spyddet. HAn rykkede sig ikke men stod bare med ret ryg og kiggede på hende. Som spyddet gennemborede hans mave faldt han sammen på knæ og knurrede kort. Han lavede nogle små forvandlings træk. Han så mere og mere ud som en ulv indtil han svandt ind til menneske igen. Han kunne ikke rigtigt overleve med sådan et slag. Nu skulle han i det mindste dø.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 15, 2011 22:11:31 GMT 1
Zill blev mere rolig som hun vidste han ikke ville stå imod hans angreb nu hvor han var faldet til jorden så hun gik hen til ham. "En skam du slog hende ihjel, du kunne have været en glimrene kriger for mig og måske en dag en elsker" sagde hun roligt inden hun hævede hendes sværd for at halshugge ham selvom hun helst ville have set ham lide men hun måtte jo nøjes med det næste bedste og det var at dræbe ham, hvilket hun gjorde i koldt blod for Cec skulle hævnes og nu havde hun endelig fundet forbryderen.
|
|
|
Post by Tazu on Jul 15, 2011 22:17:14 GMT 1
Han grinte lidt da hun sagde det han gjorde. "havde jeg vidst det dengang havde jeg nok ladet hende leve" sagde han imellem nogle host. Han hostede noget blod op. Han holdte hovedet nede for at vise han havde affundet sig med sin skæbne. "For at sige det lige ud. Jeg er ærlig talt ked af at jeg slog hende ihjel" sagde han lige inden at sværdet mødte hans hals og livet forlod ham i et enkelt hug //out
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 15, 2011 22:22:21 GMT 1
At han var ked af det var der jo ikke noget at gøre ved for han havde selv været dum nok til at dræbe hende for nogle sølle penge når han kunne have tjent meget mere ved at være kriger eller lejemorder for Zill. Da hun så hovedet rullede væk spyttede hun kort på liget for hun var bedøvende ligeglad med ham, men nu var hendes spørgsmål så hvad skulle hun så bruge hendes tid på? Hun stod lidt og så på liget med det spørgsmål i hovedet inden hun tog hans hoved og vendte ham ryggen og begyndte den lange tur hjem af selvom hun senere forvandlede sig til drage for at flyve hjem.. Derhjemme satte hun hovedet på et spyd nede i fangekælderen hvor det kunne rådne op så hun kunne tage kraniet som trofæ senere.
//Out
|
|