|
Stilhed
May 24, 2011 19:41:02 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 19:41:02 GMT 1
tom grindet lidt af hinden men rømdet lidt da hun smed tøjet hun var nu meget smuk han måtte prøve på at sture sig måske kunde de finde en hule at varme sig lidt i tom hoppet stille op og kikket stille på kvinden/ pigen han svømmet stille og rolige hen til Braden og kikket lidt rundt hvordan skulde han mund gøre det så godt igen han håbet bare ikke hun hadet tænk sig af gå tæt på ham der inden tom kikket efter en Grotte hvor de kunde være ” skal vi ikke tage der ind og lave et lille ild sted så vores korppe ikke bliver suge ” kom det fra tom og paget ind mod tæren hvor der stod en høj bakke de kunde jo også lave dne her men det ville være for farligst at tage en Chance for at tom satte sig op på braden jo det var skam koldt men det var det først når man skulde op igen tom gik stille hen til hinden med sit tøj og hadet resten af tøret ” eller ville du blive here ” sage han med et sødt smil på læben
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 19:57:18 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 19:57:18 GMT 1
Et eftertænksomt blik kom frem i hendes øjne, hun smilte lidt og begyndte så at løbe rundt. "Jeg vil blive her og nyde solen, desuden løber jeg mig varm og tør." Grinte hun, Nadine var rigtig hyper og en frisk pige, hun elskede at tonse rundt i ring og udforske steder. Lige nu ville hun bare være her og nyde stilheden, samt hans selvskab, for han virkede som en flink fyr. "Hvad er du egentlig for en? Og hvor gammel er du?" Spurgte hun ud i et rap og smilte, hun var nysgerrig som bare pokker og han virkede ret spøjs. Desuden kiggede han nogen gange så underligt på hende. Hun løb lidt rundt i ring om ham, så stoppede hun og prikkede til ham. "Du er den!" Grinte hun højlydt og løb grinende videre.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 20:13:06 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 20:13:06 GMT 1
Han kunde ikke Regtit forstå hvad alt det der skulde gøre godt for han sukket stille og rolige med et stille smil tja jeg er en Troldmand og jeg er 20 år gammel ”han sukket stille og rolige mens han kikket rundt skulde han nu også begynde at rande efter hinden han sukket igen han gad ikke lige nu men han måtte holde sig varm så han løb efter hinden og prøvet at fange hinden han kunde ikke regtit gøre noget ved tingen han prøvet at fange hinden men han kunde også mærke hvordan kulden kudne mærke sine tænder klappe det ryste i helle hovedet men han fik dov varmen efter et stykke tid
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 20:23:08 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 20:23:08 GMT 1
Hvis der var noget Nadine var god til, var det at løbe, hun bestilte næsten ikke andet. At løbe var en stor hobby af hendes. Hun stormede af sted og fik det allerede varmt, vinden tørrede hendes krop som den gjorde modstand i hendes fart. Så valgte hun at falde med vilje og tumle rundt i græsset, hun lo varmt og endte med at ligge på ryggen. Blikket blev vendt op mod skyerne som hun nu gerne ville kigge på. Det var sjovt at lade fantasien slippe løs. Roligt sukkede hun og slappede rigtig godt af, hun lod tankerne flyde og mærkede ikke til kulden overhovedet.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 20:49:17 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 20:49:17 GMT 1
Tom prøvet at løbe med hinden men der skete det at tom kom til at løbe ind i en sten med de bare føder ” AV FOR POKKER ” kom det højt fra tom han gik Hurtigt på huk og to sig selv på store tågen det gjorde virkelige ondt det der men da han så at hun lage sig ned på jorden kom han hurtigt hen og tænkte * nu skal jeg lave sjov med hinden * selv med smerte i tåen skynde han over og lage sig lidt over hinden med et grin og kildet hinden lidt for at lave sjov med hinden ” Nu har jeg dig ” svaret han stille og rejste sig så lidt fra hindens krop så hans armen lå over hindens skulder stærkt og så også efter fyldt føder han stoppet op og prøvet at få øjne kontkat med hinden
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 21:17:59 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 21:17:59 GMT 1
Hun fik et helt chok og grinte i helt vildt da han begyndte at kilde hende, hun vendte og drejede sig lidt og hev lidt efter vejret. "Puha, du må altså ikke kilde mig, det kan jeg slet ikke holde til." Grinte hun småforpustet, både af at løbe, men også af at blive kildet sådan. Desuden var det ret hårdt at grine så meget, mavemusklerne kom i hvert fald i gang. Hun smilte sødt til ham og fik øjenkontakt, hun havde aldrig nogensinde tænkt på kæresteting, kun for at drille sin bror, for hun var en ung pige jo, at skulle have en kæreste og starte familie var intet hun havde i tankerne overhovedet.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 21:35:23 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 21:35:23 GMT 1
tom smilet sødt til hinden men han kunde ikke helt holde til det mere han måtte gøre det han nysgærie hed tog over ham lage stille sin pande ned mod hindens mens han kikket hinden Dupt i øjne han måtte prøve den varme hun ud gav var rag for ham stille så han ned men viste ikke helt hvad han ellers skulde gøre hans ben følte lidt slappe han kunde ikke gøre noget og sådan som de lå gjord
gjord ham altså lidt blød i bene og stille kysset han hinden i håb om at hun ville gengælde det han kunde ikke helt stomme han rømdet meget mens han stod lidt stiv i helle kropen hun var sjov og sød på sammen møde at state en fammile hadet han heller ikke tænk på i nu
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 21:47:12 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 21:47:12 GMT 1
Nadine blev forskrækket over at han bare sådan kyssede hende, hun vidste intet om ham og hun havde aldrig kysset nogen før, så hun smuttede skræmt væk fra under ham. Hun løb hen til træet der bar hendes tøj og hun stilte sig omme bag det men tittede frem. "Hvorfor gjorde du det?" Spurgte hun forskrækket, det kriblede og krablede i hende, hvorfor gjorde han nu sådan? Nadine havde aldrig prøvet sådan noget før og hun var slet ikke med på det, hun ville bare have en ven lige nu. Han var desuden helt voksen i forhold til hende.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 21:52:41 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 21:52:41 GMT 1
tom så lidt ned og tystet på hovet ” Unskyld det var forkert af mig at gøre sådan noget jeg viste ikke helt hvad der gik af mig ” tom kikket lidt flov ned hvad var det han også gjorde han kunde ikke lide det han sukket stille og rolige mens han rejste sig for at gå hen for at tage noget af sin lidt kolde tøj på ” dum dum dum dum ” svaget han helle tiden mens men med en visken han sukket stille og rolige igen mens han kikket rundt det var ikke noget han skulde ha gjort lige nu han skulde først kende hinden inden han gjorde sådan noget der
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 22:00:06 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 22:00:06 GMT 1
Nadine kiggede lidt frem fra bag træet, hun gik stille hen til ham og så nysgerrigt på ham. "Jeg ville jo bare vide hvorfor?" lød det stille fra hende, hun ville ikke have ham til at gå, hun var bare uforstående og ville gerne vide hvorfor han følte for at kysse hende. For et kys vidste hun jo godt hvad var, hendes forældre snaskede hinanden ind hele tiden jo. Det fik hende til at le lidt ved tanken om at hun altid som lille havde løbet rundt og skreget op om hvor ulækre de var. Selv havde hun slet ikke tænkt på at kysse nogen dreng nogensinde.
|
|
|
Stilhed
May 25, 2011 18:44:55 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 25, 2011 18:44:55 GMT 1
Tom kunde ikke helt forstå hvad hun mente med det hadet hun ikke prøvet at blive kysset før foralvor uden det skulde blive sjovt ”tja jeg tor jeg kan lig dig mere ind man skulde tro ” han sukket lidt mens han stod med det våde tøj han kunde ikke regtit finde ud af hvad han skulde forklare det overhovedet han vente hovet lidt trist hen mod Nadine hun kunde sikkert ikke forstå hvorfor han hadt gjort det men hun var vel ikke klar til den slags i nu han sukket lidt og håbet bare på at der ikke ville ske noget som helst over hovet et stille og rolige smil kom over ham igen men det forsvadt hurtit igen måske kunde hun ikke lide det fordi det kom så Plusliget måske
|
|
|
Stilhed
May 25, 2011 19:04:43 GMT 1
Post by nadine on May 25, 2011 19:04:43 GMT 1
Der kom et sødt smil fra hende, hun gik helt hen til ham og krammede ham som trøst, han virkede ked af det. "Det er okay, jeg er bare ikke van til sådan noget. Det er ikke lige et punkt i mit liv endnu." Grinte hun og holdte om ham, det måtte se lidt sjovt ud når hun nu var så lille. Det rørte hende ikke at være i undertøj og så så tæt på nogen, det var hende normalt, ret så normalt. Hendes smil forsvandt ikke, hun var glad selvom det var kommet som en overraskelse. Nok brød hun sig ikke helt om det, men det skulle han bestemt ikke dømmes på.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on May 26, 2011 8:24:10 GMT 1
Tom viste ikke helt hvad han skulde gøre men stille og rolige lage han armene om hindens hal nøgne krop han kunde jo ikke sige så meget til det for det var rat stille lage han hovet ind mod hindens mens han logget øjne og smildet måske var det også bedst sådan her til at Starte med hvad skulde han ellers ha gjort hun skulde selv ligge opsigt til det vis hun ville have ham men han ville ikke Tvinge folk til at være sammen med ham men måske var det bar noget som ikke var så godt tom sukket lidt mens han Kærtaget hindens ryk tom viste ikke helt ellers hvordan han kunde sige det til hinden ” ville du med mig hjem og se hvor jeg bor ” han smilet stille mens han kikket rundt der ville snart komme renge igen og en storm vær var på vej hen over dem men hvad han var jo våd men så kunde jo være lige meget
|
|
|
Stilhed
May 27, 2011 21:27:36 GMT 1
Post by nadine on May 27, 2011 21:27:36 GMT 1
Den sky natur gled hen over hende, hun trak sig ud fra ham og lod en finger føre sit hår om bag øret, hun så stille op på ham og bed sig i læben. "Jeg ved ikke rigtig, jeg er ikke meget for at tage med folk hjem." Forklarede hun, Nadine elskede at være i det fri, det var det der betød mest for hende. At være fri som en fugl var meningen i hendes liv lige nu. Hun sukkede stille og så ned i græsset, hun vippede med sine bare tær imellem de fine strå. Mange reagerede negativt på hendes opførsel fordi hun var så indelukket og vild i sin natur. Nadine gik hen til sit tøj, hun begyndte stille at tage det på og gik hen til busken hvor hun havde gemt alle sine våben.
|
|
|
Stilhed
May 28, 2011 20:15:22 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 28, 2011 20:15:22 GMT 1
Tom kunde godt forstå hinden men det ville nu være meget rat at få en hjem til sig han tænkt sig om men han syntes stade at han dum nok til at to at hun ville kunde lig ham på den måde som tom kunde lide hinden på hvad skulde dette betyde han kunde jo ikke bar lige sige at ´hun skulde kunde lig ham det ville bare virke forket nej det var bedst at se tiden and for så viste han hvornår han skulde slå til det ville nok også Hjælpe på Tom vis han gjorde det på denne måde tom kikket igen på Nadine og rådmet lidt i hovdet han syntes hun var sød men hvordan skulde han kunde give hinden en forstegang ind tryk for det hn var ramt af et lyn men han kunde heller ikke sige det til hinden eller det hadet han jo gjort men hun hade om bart kun set det som noget sjovt han måtte bare vente til hun var klar til af være sammen med ham men der kunde jo gå lang tid
|
|