|
Stilhed
May 19, 2011 19:41:44 GMT 1
Post by nadine on May 19, 2011 19:41:44 GMT 1
Landsbyen var altid så fuld af liv, nogen gange trængte hun bare til at komme væk, ud og mærke naturen og det fantastiske stilhed. Her kunne man tænke uden at blande andres sætninger ind i hovedet. Nadine satte sig til at snitte i et stykke træ, hun ville lave en fløjte, men det krævede meget arbejde, for den skulle jo også være rigtig flot. Stille nynnede hun en vise hendes mor havde sunget alle de aftenen hun puttede hende. *gad vide hvad Nick laver?* Tænkt hun og smilte ved tanken om sin storebror, mon ikke han ledte efter hende? Hun var altid vovet over, som en høg var han. Roligt lagde hun det stykke træ hun var i gang med, som ikke lignede noget som helst endnu og kniven, så tog hun en sten op og kastede smut ud over søen. Vandet var så smukt, hun elskede at spejle sig i det. Nadine var iklædt et sæt tøj hun selv havde lavet. (Det der ses på billedet) Hendes bue og pile lå bag hende, hun gad ikke sidde med det, der skete jo aldrig noget farligt her omkring.
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 19:58:15 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 19, 2011 19:58:15 GMT 1
Tom kom stille Gåden hen af en lille skovsti der var meget smukt lige her Tom kunde godt lide at gå lange tur her om eftermiddagen, det vækket mange minder på det her sted for da tom var mindre elskede han at lege i skoven men da han nu var Ældre kunde han ikke regtit få sig selv til at lege så meget i skoven mere men måske kunde han godt klatter i et træ men han ville nu ikke gøre det her måske hende hved søen der var nu også meget smukt Tom hadet Slet ikke set den elver pige som sad og Snitte på sin pind men han gik stille vider toms blik Gled stille hen mod søen det så lidt koldt ud i nu så han stod bare og så på det ” tja jeg glæder mig til at kunde bade her igen ” snakke han til sig selv ikke fordi han viste at nogle var i nærheden for vis han hadet vist det så ville tom ikke ha sagt det så højt igen
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 20:23:46 GMT 1
Post by nadine on May 19, 2011 20:23:46 GMT 1
Da Nadine hørte nogen snakke, flyttede hun sine ting ind under busken hun sad ved og kravlede så op i et træ. Hun var hurtig, hun studerede personen og blev lidt nysgerrig, da hun var ret tæt på søen, kastede hun endnu en sten. "Hej med dig." lød det friskt fra hende, hun var nysgerrig og imøde kommende, selvom hun var en enspænder. Nadine smilte sødt, det lange blonde hår hang ned om hendes skuldre, hun stod oppe i træet og kiggede ned, det morede hende at vise sig lidt.
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 20:44:21 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 19, 2011 20:44:21 GMT 1
Tom Vente sig om i et lidt Chok men det syn som kom ham i måde bliv han lam i kroppen han Smilet stille mens han nikket til hinden ” jamen god dag ” svaget tom Igen mens han lage Hænderne i lommen hun var en elver gad vide hvad hun hed men Tom sage ikke noget ikke det hel store stille så han lidt til siderene ” er der kun dig ” tom var lidt nus over det for elver Plajet altid næsten af have en eller to med sig for en sikker hed skyld men det kunde jo også være at hun bar hadet lyst til at være her for at være sig selv Tom viste ikke helt hvad han skulde sige for han hadet ikke set en elver før ikke en som hinden stille satte han sig nede mens han studeret hinden ” hvad heder du så ? ” kom det fra tom med en varm stemme hans sorte hår skindet ned i hånden hadet han en stav som var hans våben
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 20:49:57 GMT 1
Post by nadine on May 19, 2011 20:49:57 GMT 1
Det var sjovt at møde en der spurgte mindst lige så meget som en selv, hun hoppede fra grenen, tog fat i den med armene og gav så slip så hun landede på jorden med bugget ben. Roligt strakte hun benene, hun var kun små 1.60 høj. Nadine nikkede stille. "Der er kun lille mig." Grinte hun sødt, hun studerede ham nu nøje som han var tættere på. Hendes blå øjne var store og nysgerrige, hun gik hen til ham og løb så kort og fjollet rundt om ham. "Mit navn er Nadine, hvad er dit? Og hvad laver du her?" Spurgte hun, hun ville vide alt stort set, så hun kom faktisk tæt på mange, men så alligevel ikke helt. Nadine holdte sig mest for sig selv.
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 21:02:57 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 19, 2011 21:02:57 GMT 1
Tom kikket lidt rundt mens hun Hoppet rundt han sukket stille men kunde nu ikke lade være med at smår grine lidt hun måtte ikke være særlige gammel stille så han ned igen mens han så rundt ” tja jeg ville bare gå mig en lille tur inden jeg skylde hjem til mig selv…. Hvad med dig?” Tom kikket på hinden hun var ikke så høj som ham han var 1.89 høj så der var nok lidt at rande rundt om ” bor du ingen steder? ” sage han stille mens han kikket efter et sted som kunde minde om et hjem men han kunde ikke se noget vis hun ikket hadet så måtte han da godt komme hjem og bo hos ham gad vide hvor længe hun hadet været her ude Tom kikket længe på hinden hans hjerte gav et Ekster slag helle tiden han rømdet lidt men prøvet at holde styr på det
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 21:08:43 GMT 1
Post by nadine on May 19, 2011 21:08:43 GMT 1
Det var sjovt at se hans udtryk, hun var ikke så god til at læse andre folk, så hun vidste ikke hvad rødmen betød. Ud over noget pinligt, hun grinte lidt, havde hun gjort noget? Nej da. "Jeg er flygtet fra landsbyens larm, jeg trængte til stilhed til mine tanker. Jeg har været her et par timer." Lød det sødt fra hende, hun smilte skævt og løb hen til sin busk, her satte hun sig og tog sin kniv og stykke træ frem. "Og så for at arbejde i fred og ro." Grinte hun og blinkede til ham, hun havde nu intet imod selvskab, bare det ikke var en hel landsby. Hun begyndte at snitte, det var sjovt og hyggeligt syntes hun. "Jeg bor i en landsby, ikke så langt her fra, sammen med min familie." Grinte hun, for hun kom i tanke om at hendes bror sikkert ledte efter hende.
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 21:14:17 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 19, 2011 21:14:17 GMT 1
Tom kikket efter Hinden da hun bliket kunde han ikke lade vær med at smile stille og rolige satte han sig ned for and hinden og så på hvad kvinde lavet ” hvad…. Hvad heder du ” kom det stille fra Tom mens han så hinden i øjne hun virket til at være en sjov person jo mere han kom i gennem hinden jo mere kunde han se sig selv i hinde men mest af alt af hun kom ude for skove gjord det lidt svært hun var en elver og han en troldmand mund det ville gå nej sikkert ikke han sukket lidt mens han så på hindens fløjte ” kan du lide musik?” sagde han med et minder smil på læben han kunde godt lide muske og elsket at spille på Klaver det lød så smukt stille lage tom på hovet mens han vente på et svar fra hinden
|
|
|
Stilhed
May 19, 2011 21:19:12 GMT 1
Post by nadine on May 19, 2011 21:19:12 GMT 1
Et stille grin kom fra hende. "Mit navn er Nadine, det sagde jeg jo før, men jeg fik aldrig dit." Grinte hun, han var da lidt fjollet, hun snittede videre på fløjten som ikke lignede andet end at stykke træ endnu. Hun løftede den, formen var jo lidt fløjteagtig, men det var lidt skræmmende han kunne vide det. "Jeg elsker musik og sang. Min broder og jeg synger tit sammen." Grinte hun og smilte sødt igen igen. Fuglene sang, bladene var begyndt at falde fra træerne som efteråret var kommet. De smukke brune og gule farve havde en beroligende effekt på hende.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 16:34:42 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 16:34:42 GMT 1
tom smilet stille til Nadine ” Nadine det er et smukt navn af have.. mit er Tom..tom Tom Cilvan Klims ” svaret han stille mens han kikket ned for at se på det hun var i gang med toms blik studeret hinden han bliv stille rød i hovet hun var en køn elver ” tom nikket til det hun sage ” jeg elsker også selv Musik ” tom kunde Nemlige også godt lide at spille musik han viste af elver hadet en særlige Evne til at kunde synge godt på deres eje sprog tom kikket ned igen han foldet hænderne stille sammen
efter et stukke tid begynte der at blive dannet en lys i hans hånd den forvaldet sig igen til en Crystal vase én ting som han selv hadet prøvet på at lære sig stille gav han den til Nadine ” her den må du få ” svaret han med et sødt smil på læben
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 17:52:03 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 17:52:03 GMT 1
Et sødt grin kom fra hende, hun tog imod det han havde lavet og studerede den nøje, så så hun ham i øjnene. "Mange tak, den vil se rigtig smuk ud på vores spisebord." Lød det stille fra hende, hun smilte sødt og snittede lidt videre på sin fløjte, det var en smuk dag og hun elskede at mærke hvordan det hele bare gik i et med naturen når hun sad og nød den som nu. "Er der noget bestemt du har for dagen?" Spurgte hun nysgerrigt og lagde sin snitteværk væk igen. Hun satte sig i skrædderstilling og bøjede sig forover med sine store nysgerrige blå øjne plantet på ham.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 18:01:20 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 18:01:20 GMT 1
tom så hvor dan hun sad han hadet mest lyst til at kysse hinden men hvor godt det ville være viste han ikke i nu hun skulde også selv vise om hun kunde lig ham stille og rolige kikket han ned og ryste på hovet ” nej jeg har gjort hvad jeg skulde gøre i dag så nej det er der ikke hvad med dem ” stille smilet han og gik også tætter på men heller ikke så meget mund det var mulite han kikket ned igen med et stille smil ” hvad med dig hvad har du tænk dig at lave i dag ” vis det var kunde hun da godt komme med ham hjem men han det var jo nok ikke sikkert ellers kunde han måske få lov til at se hvor hun boget hænde han kunde ikke lade være med at Grine lidt mens hans dybe øjne så varmt på Nadine Hjerte slog nolge gange men han prøvet at styre det
Ind til vider gik det meget godt for ham men han viste ikke hvor længe han ville kunde holde det ud men hvad han ikke viste var at der var noget andet i luften kunde han være faldet for den kønde lille elver Pige det håbet han ikke eller joo hun var jo sød nok og virket til at være en flink person men mund der var noget andet bag det
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 19:04:51 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 19:04:51 GMT 1
Fuglene sang noget så smukt, efterårsfarverne gik lige i hjertet og Nadine syntes naturen var et syn for guderne lige nu. Hun grinte lidt og rejste sig op, hun havde ingen af sine våben på sig, faktisk havde hun kun sit tøj lige nu, så mon ikke vandet kaldte på hende? "Jeg skal hoppe i søen." Grinte hun og begyndte at løbe af sted, hun opførte sig som var hun fri som fuglen og bare kunne flyve afsted lige som det passede hende. Et kæmpe plask efterfuldt af lidt vandsprøjt var tegn på hun havde nået vandet og hun var nu nede under vandoverfladen hvor hun svømmede rundt. Lidt efter kom hun op, med helt klistret blond hår siddende på ansigtet og tøjet helt gennemblødt og tætsiddende.
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 19:16:06 GMT 1
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2011 19:16:06 GMT 1
Tom viste ikke helt om han skulde hoppe i hans tøj ville jo ikke kunde tøle det han smilet stille til Nadine hun var ung self men hun kunde vel godt tage det stille og rolige en gang i Mellem men i stede for at hoppe i med tøj smed han tøjet og hoppet i sammen med Nadine han ville godt lære hinden beder at kende han så sig lidt rundt og fik så øje på Nadine som var kommet op Tom svømmet hen til hinden og sprøget noget vadt i hovet på Nadine med et lidt Drilsk smil på læben han håbet lidt på hun kunde se han lavt sjov og ikke noget andet
Efter at være på vej hen mod Nadine dykket han og svømmet rundt om hinden for at lave sjov tom viste ikke helt hvor lang tid han kunde holde luft der ville sikkert ske noget godt eller sjovt i dag han hadet det på en måde godt med Nadine mund hun også hadet det for ham
Det var ikke til af sige men han håbet på at de kunde blive gode venner eller måske mere han sukket stille og tænkt sig ikke regtit om det han ville ikke give sig forstore forhåbninger om det for det ville han ikke kunde bære ikke igen tom kikket rundt i vandet og med et kom han hurtit op igen og lige for and Nadine med et stille grin ” arr det er skønt det her ”
|
|
|
Stilhed
May 24, 2011 19:22:45 GMT 1
Post by nadine on May 24, 2011 19:22:45 GMT 1
Et stort grin kom fra hende da hun fik vand i hovedet, ikke mange gad lege med hende, hun elskede at opføre sig vildt og skørt. Hun var lidt overrasket over han havde smidt sit tøj, vandet var ret koldt og det kunne tydeligt ses på de halv stive brystvorter i hendes våde tøj. Nadine sprøjtede på ham da han endelig valgte at komme op. "Ja, koldt, dejlig forfriskende." grinte hun, hvorefter hun valgte at svømme mod breden igen og stige op af vandet. Solen varmede da lidt, men ikke vildt meget. Nadine tog sit våde tøj af og hang det op, dog beholdte hun sit undertøj på.
|
|