|
Grunt
May 21, 2011 13:06:49 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 13:06:49 GMT 1
clari lagde hovedet let på skrå og så på denne nye person før hun så på sin rådgiver og lod ham give hende papirene og gennemgik hurtigt hvad det var for nogen, hun så igen hurtigt på Alamut før hun så på papirene. "Jeg kan se at jeg har brug for beskyttelse, men jeg sætter ikke så meget mit eget liv så højt som mine folks, hvis jeg kunne få dine mænd til at beskytte folkene kan jeg måske tilbyde noget som gengæld." hun så på papirene og fandt roligt et af dem frem. "lige nu der er de vel ikke så meget velkommen nogen steder vel?"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 18:49:01 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 18:49:01 GMT 1
"Ingen steder vil have en Assassino til at komme men jeg kommer der stadig men der er kun en ting vil have og det er i holder jer langt væk fra vores land og hvad vi laver selv om vi dræber en person fra dit land er det efter reglerne for vores land og for det gode" sagde han roligt og da var gået lidt sagde han videre "og mit folk har en tradition med man skal give en gave til den anden i alliancen og du har brug for flere soldater til at beskytte dit folk så du får to livvagter så kan dine andre vagter holde øje med dit folk"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 20:17:12 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 20:17:12 GMT 1
hun så på ham med faste øjne før hun langsomt rejste sig op fra stolen. "Jeg kan ikke afgøre dette på blot en aften hr... jeg må bede dem om at lade vær med at give mig odre angående mine folk. Vi er i krig, og jeg har sat mine mænd på forsvar, jeg kan ikke svække bare fordi jeg vil overveje noget.." hun kneb øjnene let sammen da hun sagde alt dette og viftede så med hånden. "Hvis de vil have mig undskyld så vil jeg have lov til at gå til ro nu.."
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 22:26:54 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 22:26:54 GMT 1
"svække nej det eneste person du behøver at give væk i et par måneder men jeg er nødt til at sige mit folk gør tingene hurtigere så de har en uge til at bestemme dem og i kan de prøve deres gave" sagde han og lavede en håndbevægelse og to kvinder i snehvide kimonoer med et kirsebærtræer på dem nederst på kimonoer hvor det var ikke mere end ti centimeter så de kunne ikke tage lange skridt men de var meget hurtigere end de fleste kunne løbe og alamut og personen med katte masken på rejste sig op og sagde "dag og nat vil passe på dig i den næste uge og hvis de ikke ville lave en alliance så sige det til dem" og kvinderne bukkede dybt for Clarisa og sagde samtidig "vi er jeres livs beskytter selv og de bliver angreb af en hær vil vi beskytte deres liv" og alamut og personen med katte og gik hen til et vindue og åbnede den og personen med katte hoppede ud at den og landede i en vogn med hø og alamut bukkede for Clarisa og sagde "jeg beder dem om at kalde mig Assassino i stedet for Hr" og hoppede ud at vinduet og lidt efter tog han nåede stof frem og blev fulgt af luft og fik en form af en pyramide og han svævede langsomt ned mod jorden
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 22:36:01 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 22:36:01 GMT 1
hun sukkede let og så på sine to vagter hvorefter hun viftede med hånden. de to vagter lukkede hurtigt vinduet og tjekkede resten af rummet for indtrængende, smed dem ud der var der og gik selv ud for døren og stillede sig. Clari sukkede igen og lagde sig bare ned på sengen, mere end bare træt og lukkede hurtigt øjnene hvorefter hun langsomt døssede hen.
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 23:04:39 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 23:04:39 GMT 1
De to kvinder gik efter vagterne og stillede sig ved siden af vagterne selv om de lignede nogle som ikke kunne gøre en flue fortræd kunne de dræbe fem mænd på fem så hurtigt så de ikke ville opdage det og de havde flere våben på sig en mand kunne se i mens alamut ventede på hvad der ville ske
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 11:52:21 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 24, 2011 11:52:21 GMT 1
Clari som bare lå og sov kunne ikke rigtigt gøre noget som helst. Hendes drage der var fløjet for et stykke tid siden kom flyvende tilbage til slottet og satte sig oppe på taget over Clari's værelse, som et vagt dyr overofr uvedkommende. Der gik ikke lang tid før Clari langsomt vågnede og råbte efter en vagt. hun tog sig til hovedet, og da vagten kom ind så hun roligt på ham. "Gør.. Gør min hest klar" hun gemte ansigtet i hænderne mens han nikkede og løb hurtigt ud. "Gør dronningens hest klar!" råbet rummede i hele gangen og der var allerede nogen ude i stalden for at gøre en hest klar til hende. Mens klædte Clari om til noget andet tøj end den flotte kjole. hun stod nu iført bluse og bukser og var hurtigt på vej ned mod hesten.
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 12:07:53 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 24, 2011 12:07:53 GMT 1
De to kvinder fulgte efter Clarisa uden at sige noget som helst og de vidste at var en fra deres gruppe som arbejdede i stalden som samtidig gjorde to heste med nogle specielle saddel så de kunne ride mens de havde deres kimonoer men samtidig i den modsatte af byen havde alamut fået en besked og han hoppede hurtigt op på sin hest og begyndte at ride hurtigt mod slottet
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 12:12:40 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 24, 2011 12:12:40 GMT 1
hun kom hurtigt ned til hesten og hoppede op, tog tøjlerne og begyndte hurtigt at ridde, få vagter fulgte også med da hun jo var deres dronning og ikke kunne blive ladt uden opsyn. hun så sig tilbage på dem der fulgte efter hende og så hurtigt frem igen, styrrede hesten ud af porten, og videre ned af gaden, dog passede hun på folk der gik på gaden så hun havde den ikke i fuld galop. hun så lidt ned et øjeblik før hun igen så op på folk der nu havde flyttet sig og red hurtigt videre, satte hesten i fri galop. hun styrrede den nu ud af byen og ud på landevejen, over hende fløj nu hendes drage som altid.
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 16:42:56 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 24, 2011 16:42:56 GMT 1
de to kvinder var lige bag efter Clarisa og da de var et par kilometer væk fra byen fra byen kom der flere hundrede folk på heste med spyd og små buer og skyde efter Clarisa de to kvinder hoppede imellem Clarisa og pilene og kastede så mange kaste knive efter folkene og de noget at dræbe nogle få af dem før de blev ramt og den ene sagde "ride væk nu og se ikke tilbage" alamut og nogle andre som ride efter ham
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 19:23:53 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 24, 2011 19:23:53 GMT 1
Clary så roligt på de to kvinder der lige havde offret sig for hendes sikkerhed. hun vendte hesten og begyndte stille at ride, dog ikke særligt længe før en drage kom flyvende ned mod hende og stillede sig mellem hende og fjenden, hun stoppede roligt hesten og så på det. hun bed sig i læben og ventede på at der skulle ske noget nu. alt efter alt var hun dronning, hun kunne ikke bare lade sine folk dø uden videre. hun red roligt frem igen, løftede hånden og et lys kom fra hendes hånd idet hun lagde et skjold om hende selv og begyndte at lægge den om nogen af disse assasiens som rede hendes liv.
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 19:59:50 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 24, 2011 19:59:50 GMT 1
Folkene på hestene gik mest efter dragen efter som de vidste at dragen var den stærkeste af dem men de ramte mændene hendes andre vagter med deres pilen så deres heste døde eller dem selv døde" og da en at dem prøvede at kaste et spyd i dragens ene øje men han blev ramt i hans øje så han faldt af sin hest af en bolt fra alamuts armbrøst
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 20:10:55 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 24, 2011 20:10:55 GMT 1
Clari lagde roligt en hånd på sin veninde der virkede meget opmærksom på alle disse mennesker, og der gik ikke særlig lang tid før hun også farede ud i kampen, åbnede munden og tog fat i nogen af de fremmede der havde prøvet at dræbe hende og begyndte at lege, kaste personen rundt før hun farede mod andre der begyndte at prøve at komme væk. hun fløj op og tilbage til clari der stadig stod og holdte skjoldene oppe.
|
|
|
Grunt
May 24, 2011 20:30:48 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 24, 2011 20:30:48 GMT 1
Alamut råbte til Clarisa "stop din drage vi skal bruge en som vi kan forhøre og få de skjolde væk" mens han hev en af mændene til siden og slog ham ud mens de andre løb hen til de to kvinder som havde gik mellem Clarisa og pilene for de var stadig i livet men de skulle være hurtige for de havde ikke nok ting at lave tøj udelukket at en slags stof så de brugte også stål i tøjet
|
|
|
Grunt
Jun 1, 2011 15:58:45 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on Jun 1, 2011 15:58:45 GMT 1
hun så roligt på ham og langsomt lod skjoldene aftage, hun var ikke så dygtig til det med at lægge skjolde om folk, desuden havde hun jo heller ikke en stav endnu, så det var meget svært for hende at kunne bruge sine evner. hun klappede sin veninde på halsen og langsomt gik hen til en hest der stod lidt derfra, hun satte sig langsomt op på den og så mod ham igen. "Så vil jeg lade dem om at tage dette vidne med til slottet.." hun vendte hesten rundt og begyndte langsomt at ridde tilbage mod slottet igen.
Dragen stod stadig hvor den havde stået, og stod nu stolt og rank og kiggede ud på alle de folk der lå døde og begyndte så at gå frem, tog en af de krigere der havde forsøgt at myrde Clary, og begyndte at prøve at rive rustningen af ham for at komme ind til kødet, de lange klør der bordede sig ind i den døde man og blodet der begyndte at løbe ud fra rustningen andre steder end lige der hvor han blev revet op.
|
|