|
Grunt
May 20, 2011 23:16:17 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 20, 2011 23:16:17 GMT 1
Alamut havde forsøgt i nogle dage på at komme ind på den nye dronnings værelse og endelig var han kommet ind for at gøre rent på hendes badeværelse godt nok havde han puttede nogle gift i den persons glas så han ville sidde på toilettet i nogle timer og han havde lavet en illusion over sig så han lignede ham på en prik og han var godt igang med at gøre dronnings badeværelset
|
|
|
Grunt
May 20, 2011 23:32:37 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 20, 2011 23:32:37 GMT 1
Clarisa kom langsomt gående hen af gangen og mod sit værelse, nogen af hendes vagter var med hende og gik roligt med hende ind i værelset, som altid skulle de lige tjekke at alt var okay. Clari satte sig roligt ned på sin seng og lukkede øjnene mens de gik rundt, tjekkede alt før en af dem fik øje på ham. "Du der! ud! Dronningen vil ha fred!"
|
|
|
Grunt
May 20, 2011 23:46:26 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 20, 2011 23:46:26 GMT 1
Alamut vente sig om og samtidig fik han sit rigtige udseende og sagde "det må hun vendte med" og lavede en illusion så hendes vagter faldt sammen han havde lukket dem uden at deres kroppe så de kunne ikke noget men de var ikke døde selvom han kunne dræbe dem hurtigt nu men han gik hen til dronningen og sagde "de er ikke nemt at komme tæt på den dame men hvis jeg må stille et spørgsmål" og han holdte en kunstpause og sagde videre "er de bange for døden"
|
|
|
Grunt
May 20, 2011 23:51:01 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 20, 2011 23:51:01 GMT 1
hun så på ham med rolige øjne og rejste sig roligt fra sengen, hun havde næsten foruset at der ville komme en på et eller andet tidspunkt, men alligevel det var en overraskelse. "Hvem er ikke bange for døden?" hun så roligt på ham før hun langsomt smilte og vendte ryggen til ham og begyndte at gå rundt og sætte ting på plads istedet. "Lad mine vagter gå, de skal nok få tid til at tale med mig.. men nu er det mig der spørger dem. hvorfor vil de overhovedet i kontakt med mig?" hun vendte blikket mod ham igen med ganske rolige øjne.
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 0:03:47 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 0:03:47 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "jeg er ikke bange for døden" og satte sig på en stol og sagde "en leders kraft og jeg synes jeres politik er så langsomt jeg har besøgt en af en af dine rådgivere og der skete ikke noget i nu så jeg vil tale med den højeste i dit land" han var lidt hvad hun troede han mente og sagde "og hvis dine vagter er så gode og trofaste som de burde være så vil de ikke gå"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 0:07:27 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 0:07:27 GMT 1
hun vendte blikket mod ham og grinte let. "Mine vagter.. det ord skal jeg lige vende mig til. Men.. du har snakket med en rådgiver.. forhåbentligt ikke den gamle nar.. han er så kedelig at høre på.. håber han træder af snart.." hun så på ham med et smil før hun gik hen til vinduet og åbnede det, fløjtede let og så på ham igen, lavede så en bevægelse med hånden mod vagterne "Kom fri" de rystede hurtigt på kroppen og vendte sig mod ham med deres spyd. "Lad ham være, vil gerne høre hans ærne her"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 0:25:44 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 0:25:44 GMT 1
Alamut grinede og sagde "det er dig og kun dig som skal høre det og til jer i må øve jer mere" og der kom pludselig ud at den blå luft en person i helt hvidt tøj og med forskellige dyre masker bag vær at vagterne men ingen af dem brugte samme våben en havde en kniv en anden havde et spyd som var kun en halv meter men lige så dødelig som vagters de havde fulgt efter vagterne efter de havde regnet deres system ud og alamut sagde "nej ikke de gamle hvor jeg kommer fra er der et ordsprog der siger fremtiden tilhører ungdommen men de gamle kan lære de unge hvad de skal gøre"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 0:34:34 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 0:34:34 GMT 1
hun nikkede let og så mod vagterne et øjeblik "Lad mine vagter gå så, istedet for at true dem. Jeg gætter mig til at de har snakket med Hirotio.. den eneste unge rådgiver.." hun vendte sig om igen og lod hånden glide ud af vinduet, rørte ved noget. "Nåår min kære, flyv så.." hun smilte let og vendte sig mod ham igen.
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 11:07:00 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 11:07:00 GMT 1
Alamut lavede en lille håndbevægelse og personerne gik ind i skyggerne og forsvandt selv om de var i helt hvidt tøj og alamut sagde "kan du sige noget imod det de truede mig så de truede dem så det vel lige" alamut havde på fornemmelsen hvad der var uden for vinduet han vidste en helt del om de to lande
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 11:10:58 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 11:10:58 GMT 1
hun så bare roligt på ham og hævede det ene øjenbrynd da han talte og rystede så på hovedet. "Jeg tror ikke helt de forstår dette her.. Disse folk er mine vagter, skal sørge for -min- sikkerhed.. og min sikkerhed er åbenbart meget vigtig, så hvis der pluslig står en fremmed en på mit badeværelse, som faktisk er dem, så vil de self prøve at beskytte mig for snigmord angrab fra din side, en offring som de gerne vil tage for min skyld.. deres job er at beskytte mig, og her var det dig der angrab dem først med din illiusion.. ikke dem, men dig." hun vendte sig roligt om igen mod vinduet og lod de to vagter komme hen mod hende igen og stillede sig på hver sin side, mens hun så ud på sin veninde der fløj højt op over hendes hoved.
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 11:28:15 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 11:28:15 GMT 1
"og hvis jeg ville dræbe dig så ville de være døde og hele slottet se din med et reb om halsen så dine livvagter er ikke ligefrem gode du kan jo bare se mine brødre og søstre" sagde han roligt og smilede til hende og sagde med en mere forhandle "men nu til forretninger hvad vil du gøre for at lave en alliance med bjerg stammerne"
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 11:52:58 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 11:52:58 GMT 1
hun så på ham med et roligt blik før hun så på vagterne, nikkede en enkelt gang før hun langsomt gik hen til et skrivebord der var i rummet og satte sig, kiggede roligt på Alamut. "De har allerede dryftet dette med min rådgiver? hvad har han sagt til dette?" hun smilte roligt til ham før hun viftede med hånden og trak i en snor, og en tjenestepige kom hurtigt ind. "sig til en rådgiver at han skal komme herop med mine papir.."
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 12:10:43 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 12:10:43 GMT 1
"Han ville tale med de gamle rådgiver men det var noget som han burde kunne finde ud af gøre det selv i har en meget mærkeligt form for politik" sagde han han forstod ikke rigtig deres politik for hans folk var der ledere under ham hvor de bestemte hvad der skulle ske inden for deres område men de skulle overholde de regler som han havde lavet
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 12:14:22 GMT 1
Post by Clarisa Nemay on May 21, 2011 12:14:22 GMT 1
hun så på ham med et fast blik. "Ja det er et mærkeligt system, det giver jeg dem ret i. Men.. Jeg vil gerne lige høre nogen ting omkring denne alliance de vil have med mig. så kan det være at jeg kan komme med noget til gengæld." hun nikkede let til tjenestepigen der hurtigt smuttede ud af døren for at hente en rådgiver, og det skete også temlig hurtigt, en halvgammel mand kom gående ind på hendes værelse med armene fulde af papir bunker.
|
|
|
Grunt
May 21, 2011 12:28:16 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on May 21, 2011 12:28:16 GMT 1
"ja jeg kan tale for min stamme men vi vil være dine øjne ører og din kniv hvis der kommer kommer en krig og vi vil give dig to livvagter som er trænede til det og hjælpe jer med de andre stammer" sagde han og lavede en anden håndbevægelse og en person med katte maske kom frem fra skyggerne og sagde med en stemme som lød næsten som en kats "en lille aftalen mellem musen og katten" og alamut sagde "tale pænt søster"
|
|