|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 11, 2011 21:32:08 GMT 1
Denne smerte var så ukendt for hende at hun ikke var helt sikker på hvad det var men hun kunne jo nærmest gætte det for det var omkring den tid hvor barnet skulle fødes, så det måtte jo være det der var på vej for hun havde kun oplevet kvinder der fødte og da selv hjulpet børn til verden men hun havde nu aldrig selv prøvet det før. Så hver gang bed hun tænderne sammen mens hun kneb øjnene i. Da hun så dronningen var hun egentlig pinlig berørt eftersom det jo var dagen hvor hun skulle bevise om hun var god nok til at lave mad for hende. Men da Alamut pludselig var der blev hun helt chokket over at se ham at hun kort glemte smerterne. Så hun så forvirret på ham for hvad pokker lavede han her? men længere nåede hun ikke at tænke før hun igen mærkede smerten fór igennem hende hvilket fik hende til at se ned i gulvet og tog på maven indtil nogle tjenere kom hen og hjalp hende op for at hjælpe hende ind i et værelse, men et par gange undervejs måtte hun alligevel standse op og bukke sig kort sammen.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 11, 2011 21:37:07 GMT 1
Clary så roligt på hende idet hun blev ført ind i værelset, vendte sig mod Alamut, holdte hånden op til at han skulle stoppe før hun langsomt vendte sig mod en tjener. "Få fat på en healer og en jordmor!" sagde hun højt og klart. tjenern nikkede og løb ud af køkkenet. Clary så mod værelset og gik roligt efter og ventede til de havde fået lagt Mystica ned. "Rolig, du skal tage det helt roligt. tag en dyb indånding miss Firestorm" sagde hun roligt og vendte sig mod døren da nogen tjenestefolk kom ind på værelset, havde en balje med vand, et glass og nogen klude. hun så roligt tilbage på hende igen og gik roligt hen, hun var skam dronning så hun kunne ikke rigtigt hjælpe hende på den måde hun ville. "ved de om vandet er gået?"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 11, 2011 21:47:12 GMT 1
Alamut var helt ude af sig selv og sagde til Clary da hun løftede hånden for han skulle stoppe "jamen det er vores barn og han gik efter dem for han ville selv være med til at se deres første barn skulle blive født og han gik ind til Myst og holdte hende i hånden som støtte til hende han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 11, 2011 21:57:20 GMT 1
Mysts vejrtrækning var tung og hendes krop føltes virkelig varm efterhånden men hun nikkede dog til det dronningen sagde med vejrtrækningen og det med vandet for hun følte sig virkelig klam mellem bene men hun havde dog ikke rigtigt set noget, men kunne det være andet? Hun begyndte så småt at halvskrige når veerne satte ind. Det varede ikke længe efter at Alamut havde stilt sig ved hendes side at hun så vredt på ham på grund af den smerte han havde påført hende selvom hun udemærket godt vidste inderst inde at det var hendes eget valg, men lige nu havde hun ret høj feber så hun tænkte ikke klart. "Væk med dig forbandet dødelig" hvæste hun af ham for hun begyndte allerede at blive vred over smerterne, selvom hun egentlig nok gerne ville have ham der, så tænkte hun ikke så langt.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 11, 2011 22:04:15 GMT 1
Clary stod roligt og så på Alamut der bare gik forbi hende, hun rystede lidt på hovedet før hun gik lidt væk. "Jeg må be dem om at vente udenfor under fødslen.. de vil få afvide når de kan komme ind igen.. healern skal ha plads og det samme skal jordmodern" hun så fast på ham, med et blik der sagde hun ikke ville ha han sagde hende imod lige nu. hun så roligt på Mystica igen. "rolig.. Dyb indåning igen, og så pust ud." hun så sig om i rummet, ventede.
Der gik ikke længe før to kvinder kom løbende ind i værelset, den ene klædt i en meget fin hvid kjole, hun gik hurtigt hen til der hvor Alamut stod og skubbede ham væk, uden et ord, lagde hånden på Mystica's pande og prøvede at berolige hende, mens den anden kvinde var hurtigt nede ved hendes ben. "Jeg kigger lige frøken." hendes stemme var en smule medfølene og mere blid at høre på end så mange andres.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 11, 2011 22:14:14 GMT 1
Alamut gik lidt væk fra fra Myst da han blev skubbet væk og sagde til Clary "jeg har sagt ildens ven du må godt sige du til mig" han havde glemt alt om hvorfor han var kommet til slottet i første omgang for han var blevet overrasket af se Myst der og hun skulle også samtidig føde deres barn
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 11, 2011 22:24:38 GMT 1
Hun skulle lige til at rejse sig for at skubbe Alamut mere væk men en ve tvang hende ned at ligge igen. Så egentlig tav hun lige for nu indtil healeren kom så hun som hun lige skulle til at bande af også fordi personen rørte hende men da hun mærkede den beroligende følelse slappede hun mere af i kort tid inden hun igen blev en hidse lille kvinde. "alamut skrid så ud med dig" sagde hun vredt nok mest fordi hun egentlig ikke ville have han skulle se hende lide men nok også fordi hun vidste at det ikke var noget kønt syn.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 11, 2011 22:33:24 GMT 1
Clary sagde intet men gik langsomt udenfor værelset og stillede sig, hun sagde intet omkring noget, Mystica havde den hjælp hun skulle bruge derinde og en til derinde ville måske stresse hende mere op over at det gjorde ondt, og der oven i købet stod en fremmed og gloede på hende. hun sukkede let før hun lænede hovedet tilbage mod væggen bag hende. lukkede øjnene og slappede af i hovedet, dette skete rent faktisk, at en kvinde fødte sit barn på slottet, hun havde kun hørt historier om sådan noget da hun var lille, men aldrig hørt andet om det, selfølgelig blev de konlige født på et slot, men hvem ellers? det hørte man jo ikke.
Inde på værelset prøvede healern bare at berolige mystica, stadig med hånden på hendes pande, lod sin hånd ligge ved hendes. "Klem hvis de får brug for det" sagde hun stille og smilte venligt til hende før hun så på jordmodern, der langsomt hev op i kjolen Mystica havde på og lagde noget mellem hendes ben, noget blødt så barnet ikke slog sig når det kom ud. hun rejste sig derefter op og gik hen på hendes side og så på hende. "Vi bliver nød til at få dit tøj af på den hurtigste måde, de får noget tøj bagefter" hun så roligt på hende for at se om hun havde forstået det, hun så roligt mod hendes mave før hun langsomt lagde hånden på for at mærke om der var godt med liv før hun igen gik tilbage på sin plads ved hendes ben, healern ventede lidt før hun så på hende igen. " vil de selv eller skal jeg hjælpe?" hun spurgte roligt, mange kvinder var jo hysteriske og ikke rigtigt til at have med at gøre, og hvis dette var tilfældet skulle hun jo tage tøjet af hende.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 11, 2011 22:42:09 GMT 1
Alamut gik efter Clary og lukkede døren efter sig og han satte sig på en stol sagde stille "hvor længe har hun været her ildens ven" og så på Clary han ville gerne ville hvad der var sket siden sidste gang de havde været sammen så var desværre sluttede dårligt for dem begge og han ville gøre det godt igen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 11, 2011 22:47:47 GMT 1
Da Healerne tilbød at hun måtte klemme så hårdt hun ville når hun havde brug for det tog hun da imod det og klemte ret hårdt da hun fik endnu en ve og måtte nærmest skrige den ud. Det lykkedes hende dog kort at sige til jordmoderen "Kan ikke." før hun mærkede smerterne som virkede til at komme hurtigere og hurtigere uden hun kunne kontrollere dem på nogen måde. Men det endte alligevel med at jordmoderen tog hendes tøj af for hun kunne ikke selv tage sig sammen til det eftersom det gjorde ondt mens feberen var ovre hende og egentlig bare gjorde hende træt men hver gang hun var lige ved at falde hen kom endnu en smerte så hun igen vågnede op.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 11, 2011 22:54:09 GMT 1
Clary så roligt på ham. "Hun kom idag, og jeg siger ikke mere. Jeg vil lade jer to snakke om dette når dette engang er overstået.." hun så roligt mod døren før hun igen så roligt på ham, hun gik langsomt hen imod køkkenet. "Tjener.. Få gang i noget mad.. hun må være sulten bagefter" hun vendte sig roligt om mod Alamut, sagde intet nu.
Healern tog endnu engang og lagde hånden på hendes pande, så på bordet hvor en balje med vand stod, dyppede sin hånd i den før hun lagde den på hendes pande. "Rolig, det skal nok gå." hun så på jordmodern der var klar nede i ben enden og nikkede kort til hinanden. healern så roligt på Mystica igen, lagde hånden på maven for at mærke hvordan hendes veér havde uviklet sig. "Når jeg siger til skal du tage en dyb indånding og presse alt hvad du kan, vi holder nogen få pauser." hun så roligt på hende og dyppede sin hånd i vandet igen og lagde den så på hendes pande, stadig holdte om hendes hånd. "okay.. Nu. dyb indåning og press"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 11, 2011 23:04:00 GMT 1
Alamut så på Clary og sagde "okay" og han så ned på gulvet og sagde "ildens ven jeg kom faktisk for at fortælle dig at jeg er stoppet som en assassino og jeg har brug for et job for at kunne forsørge min familie" og han vidste ikke hvor ellers han kunne få arbejde henne og sagde "der skal ikke være kød til Mysts mad"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 11, 2011 23:12:03 GMT 1
Hvad der foregik uden for døren anede Myst intet om men igen hun var ikke helt sikker på hvad der foregik inde i det rum hun var i, foruden smerterne og så den høje feber samt stemmer der talte til hende. Det stemmerne sagde hun skulle gøre gjorde hun dog også så hun tog en dyb indånding inden hun pressede og skreg samtidig så man sikkert ville kunne høre hendes smerteskrig uden for, men lige nu var hun ret ligeglad for hun ville have disse smerter overstået så hun kunne slappe af.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 11, 2011 23:19:41 GMT 1
Clary nikkede roligt. "Havde jeg skam regnet ud." hun så roligt på de tjenere der havde taget noget frugt og skåret det ud, smilte let til dem og satte sig langsomt hen på en stol, så på alamut med et meget opmærksomt blik. "Vi kan snakke om det med jobbet efter fødslen.. det skal ikke overskygges af en jobsamtale." hun smilte igen og så sig om.
Healern så roligt på hende. "godt gået, hvil dig." hun så roligt på jordmodern der roligt lagde hendes ben ordenligt til rette hvorefter der gik to minutter. "kom prøv igen." og igen lagde healern hånden på hendes pande for at køle hende lidt ned. jordmorden nikkede roligt uden et ord, hun skulle blot være klar til at tage imod barnet og ordne det så det hurtigt kunne komme op til sin mor.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 11, 2011 23:29:41 GMT 1
Alamut smilede til Clary og sagde "du har ret ildens ven men jeg vil blive den første som vil se sit barn vokse op og det vil vide hvem dens forældre så jeg er nervøs om jeg vil blive en god far efter som jeg aldrig har haft en" og han rejste sig hurtigt da Myst skreg og gik hen til døren til den rum hvor hun var
|
|