|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 17:20:24 GMT 1
Myst smilede til Alamut. "Så sæt dig i sengen hos mig, du bliver jo nødt til at prøve.. og ja jeg har så småt fundet på navne medmindre du har noget du gerne vil kalde dem?" sagde hun roligt for hun ville da gerne have at han holdt den ene af dem så han kunne få fornemmelsen af at det virkeligt var hans børn. Men det med navnene havde de jo snakket om for hun syntes egentlig at pigen virkelig lignede en Mika så lille og fin som hun var, men drengens navn havde hun kun foreslag til da hun havde set dronningen. Da dronningen kom ind nikkede Myst høfligt til hende "Jeg kunne ikke være mere lykkelig deres højhed. Jeg har mine små nyfødte børn i min favn og deres far ved min side" sagde hun roligt for hun kunne virkeligt ikke være mere lykkelig til trods for hun ikke vidste noget om fremtiden eller hvad der var sket siden hun og alamut skiltes i vrede. "Ja det var hårdt men det hele værd"..
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 20:09:25 GMT 1
hun smilte let og så roligt rundt før hun så på hende igen, langsomt gik hun nærmere og så på de nyfødte. "så smukke børn.." hviskede hun hen for sig selv. hun så på mystica med et stort smil før hun langsomt gik tilbage til tjenern og tog noget fra ham, hun sendte ham derefter bort og gik hen til mystica igen. "Dette er en særlig dag mystica firestorm, så vi tager det en anden dag med ansættelsen" hun stillede sig ved senge kanten igen, langsomt ragte hun to æsker ned til mystica, stadig med et smil på læben. "det vil glæde mig hvis de får dette her når de bliver lidt ældre"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 20:20:14 GMT 1
Alamut satte sig på sengekanten og sagde lidt drillende "så du bliver ikke glad for at vide at jeg er Assassino min gudinde" og kyssede hende på panden og tog æskerne for hun havde jo hænderne fulde og han sagde "det skal vi nok men så kan jeg få et job her" og smilede til Myst han vidste ikke hvad for en af deres børn han skulle holde først
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 20:31:15 GMT 1
Myst smilede lidt over det dronningen hviskede for hun hørte det jo udemærket godt, det var nok en af de ting man ikke kunne skjule for hende. "Alamut ikke snakke om det nu" sagde hun roligt stadig med et smil for hun var lige så lykkelig så hun ville slet ikke høre om hans landsby eller job for det ville bare gøre hende vred. For hun vidste godt hvad han var men hun brød sig stadig ikke om det, det var jo lidt en af grundene til hun skiltes fra ham. "Mange tak deres højhed." sagde hun høfligt men undlod kommentaren til Alamut for hun var stadig ikke sikker på at hun ville dele hendes og børnenes fremtid med ham hvis han stadig havde noget med landsbyen at gøre. Så hun så en smule undrende på ham da han nævnte med nyt job for hun havde jo ikke regnet med han ville forlade hans landsby for hendes skyld.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 20:37:23 GMT 1
Clary så roligt på dem begge to og smilte. "Jeg går op igen, hvis der er noget så bare kald på tjenerne. ohh.. minder mig om." hun så på Alamut et øjeblik før hun så på Mystica. "I kan bare komme hvis det er, jeg er åben for folk, i skal bare sige til hvis der er noget, også til børnene, jeg sender nogen tjenere ud for at finde noget tøj til dem."hun smilte til dem begge og skyndte sig forbi alamut og udenfor for at gå op til sit arbejds værelse endnu en gang.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 20:47:28 GMT 1
Alamut så forvirret på Myst og sagde "jamen jeg er ikke en Assassino mere" og så på Clary og sagde "det skal vi nok" og åbnede æskerne så Myst også kunne se hvad der var i dem og lagde lidt efter æskerne på natbordet og smilede til hende og sagde meget nervøs "hvem af dem skal jeg ho først min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 21:23:09 GMT 1
Myst så lidt på halskæderne som var meget smukke og så var der lige 2, en til hver af børnene derefter så hu undrende på ham efter hun havde nikket smilende og høfligt til dronningen. "Det var da ikke det du sagde lige før.. Du sagde jeg ikke ville blive glad fordi du var Assassino" sagde hun lettere undrende for han måtte jo have sagt det forkert eller så havde hun hørt forkert men den troede hun nu heller ikke på. "Hvad med at holde din første fødte?" spurgte hun roligt med et lille smil for den første fødte var jo pigen.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 21:29:24 GMT 1
Clary så roligt rundt før hun langsomt gik op mod sit arbejds værelse, sukkede let over at rådgivern endnu en gang stod der, han var ikke særlig glad nu, men sagde intet. hun satte sig roligt på sin plads henne ved bordet og gav sig til at godkende ting igen. //out til i får brug for mig //
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 21:40:59 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "undskyld jeg mente at du ville ikke blive mere glad for at høre at jeg er stoppet som en Assassino min gudinde men hvordan skal jeg løfte hende op og hvad skal hun hedde Myst guld tunge" og smilede til deres børn han var meget nysgerrig hvad hun syntes de skulle hedde
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 21:45:05 GMT 1
"Så du har droppet din landsby?" spurgte hun undrende selvom det ville gøre hende utroligt glad for at høre det hvis det var sandt men hun turde ikke at håbe på noget endnu så lige nu ville hun bare nyde at hun følte sig lykkelig. "Brug din underarm til at holde hendes krop og den anden hånd til at holde hendes hoved oppe." forklarede hun roligt for det var da en af måderne at gøre det på. "Jeg håbede lidt på at jeg måtte kalde hende Mika, for hun ligner en lille skønhed der sikkert nok kunne finde på at danse i skoven".
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 21:58:33 GMT 1
"Det eneste jeg har at forbindelse til min landsby er mit blod" sagde han og løftede Mika forsigtigt op og holdte hende som Myst sagde han skulle sagde "så bliver det Mika Mika Firestorm hvor er hun blød min gudinde" og så ned på Mika og sagde til hende "hej lille Mika det er far kan du sige hej til far"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 22:07:32 GMT 1
"Så vi kan tage hjem?" spurgte hun roligt for hun ville jo gerne tilbage til den hytte han havde bygget til dem men tunlen ville hun nok stadig spærre fuldstændig af bare for at være på den sikre side."Hendes hud er heller ikke helt helet endnu du kan jo se hun stadig er smurt ind i blod" sagde hun smilende for hun elskede jo allerede hendes børn utroligt højt og det var sådan et godt syn at se barnet i sin fars favn. Den lille pige lå dog og sov for det havde jo også været hårdt for hende at blive født.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 22:18:17 GMT 1
"Ja min gudinde tunnelen er blevet ødelagt så det er umuligt at bruge den" sagde han og kyssede Mika på panden og sagde "men vi har ingen penge til at købe ting til den jeg brugte mine sidste på en hest her til og så har jeg kun de her sten har jo ingen værdi" og han lagde Mika tilbage på Myst og sagde "må jeg holde vores søn og hvad skal han hedde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 22:35:06 GMT 1
Lige nu kunne Myst ikke blive mere lykkelig for nu kunne hun tage hjem sammen med hendes helt egen familie, så hun smilte stort og kærligt. "Vi har jo skoven at bruge, desuden har jeg lagt lidt til side så vi har da lidt til at starte med" sagde hun roligt og lagde kort hendes kind imod hendes barns pande før hun igen lagde sig roligt. "Ja du kan bare tage ham.." smilede hun inden hun forsatte "Hvis du ikke har noget imod det vil jeg gerne opkalde ham efter dronningen. Nemlig Charlie".. Det var jo egentlig det eneste hun kunne gøre for at takke dronningen eftersom hun nok ikke kunne tage imod tilbuddet om jobbet for hun ville gerne blive hjemme i skoven med hendes familie i stedet for at være lukket inde på slottet og ikke give hendes børn den opdragelse i skoven hun gerne ville.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 12, 2011 22:46:48 GMT 1
Alamut løftede Charlie forsigtigt op og holdte ham som Mika og sagde "Charlie Charlie Firestorm jeg synes der måske noget" og han tænkte lidt og sagde "hvad med Charlie Ezio Firestorm hvad siger du til det min gudinde" og smilede til Charlie og sagde "Charlie det er din far hvad siger du til at hedde Charlie Ezio Firestorm"
|
|