|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 12, 2011 23:01:30 GMT 1
Myst smilede kærligt til ham for hun havde jo sagt han godt måtte komme med foreslag til navne også selvom han vidst havde ladet hende vælge mest. "Det lyder perfekt til ham" sagde hun smilende for det havde hun da intet imod det lød jo ganske godt. Hun strøg den lille sovende Mika over kinden ikke for at vække hende men bare fordi hun ikke kunne lade være med at røre ved hendes lille pige som hun var utroligt stolt af.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 9:52:40 GMT 1
Alamut smilede til Charlie og sagde "hvad ville dine forældre sige til deres to børnebørn min gudinde" og så på Myst han ville gerne møde Mysts forældre og han syntes også at de skulle vide de havde fået to smukke børnebørn og hun måtte også snart tale med dem før eller senere
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 11:06:54 GMT 1
Myst blev en smule trist til mode da han nævnte det med hendes forældre "De er ligeglade, efter jeg rejste fra dig tog jeg hjem til dem for at se om jeg måtte komme tilbage men jeg var som luft for dem" sagde hun lidt stille og tørrede lidt hurtigt en tårer væk for det var stadig trist til trods for hun ville have gjort alt, selv blevet præstinde for deres skyld hvis de kunne tilgive hende. Selvom hun egentlig ikke var sikker på de vidste hun var gravid men hvis de ikke en gang kunne tilgive hende så skulle de heller ikke have lov at vide det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 11:30:00 GMT 1
Alamut så undskyldende på Myst og sagde "så kan Mika og Charlie leve uden dem" og kyssede Charlie panden og lagde ham på plads på Myst og han rejste sig op og sagde "skal jeg hente dig noget Myst guld tunge" og gik lidt rundt han havde brug for at gå lidt rundt og han lod en hånd til at løbe igennem hans hår
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 11:33:24 GMT 1
Myst smilede stille ham "Du må gerne hente en tjenestepige eller 2 for jeg kunne godt bruge noget hvile" sagde hun roligt men hun kunne jo ikke rigtigt holde sig vågen mere efter en hård fødsel og efter hendes hvil måtte hun jo sige til dronningen at hun hellere ville tage hjem med hendes mand og deres børn, så hun kunne bruge alt sin tid til at passe hendes lille familie.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 12:28:03 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "til at passe vores børn jeg kan jo passe dem min gudinde" og gik hen til hende og løftede forsigtigt Mika og Charlie og sagde "prøv at sove så skal jeg nok passe vores små guldklumper det kan ikke være så svært at passe dem" og satte sig på en stol
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 12:34:47 GMT 1
Myst smilede kærligt til ham "Okay de sover nok meget så skal nok tage over hvis de begynder at skrige" sagde hun roligt inden hun lagde sig mere tilbage og lukkede øjnene for hun trængte til at hvile bare i lidt tid, så hun kunne få noget energi til de små ville begynde at skrige på mad selvom det nok gik nogle timer endnu, derfor lagde hun sig bare til at hvile mens Alamut kunne passe på dem for han skulle jo også lærer det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 12:49:35 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde til hende "sov godt" og så på Mika og Charlie og sagde stille til dem "i vi bliver de smukkeste små børn i verden når i bliver større for i har jeres mors udseende og i har nok også hendes hoved" og smilede og så på dem han kunne ikke helt forstå at han var blevet far
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 12:54:54 GMT 1
Myst lod sig føre ind i hendes hvile tilstand med et lille smil over hendes læber, hvor hun forblev i lige indtil den lille Mika begyndte at klynke så åbnede hun straks øjnene og så i retningen af Alamut og børnene, men der var ikke andet end et lille klynk. Der var nok gået et par timer i hendes hviletilstand så hun følte sig mere frisk i det da hun satte sig lidt op igen og smilede kærligt til ham for det var da et smukt syn at se ham med børnene i favnen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 13:15:04 GMT 1
Alamut sad bare så på Mika og Charlie og da Mika klynkede så han Myst rejse sig op og så på hende og sagde "vil du holde dem igen min gudinde" og rejste sig op og gik hen til hende og satte sig på sengekanten og smilede til hende og hvis hun ville holde dem igen hvis hun ville det
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 13:20:25 GMT 1
"Behøver jeg ikke, du klare det jo godt og tror bare hun drømmer lidt" sagde hun roligt med et kærligt smil men rakte alligevel ud efter Mika da han kom hen til hende for hun kunne jo godt holde hendes lille pige lidt mens han sad med drengen. Hun vidste egentlig ikke om at børn drømte i så ung alder men det var lige hendes eneste undskyldning for det virkede jo bare til at hun ville klynke lidt for at få noget opmærksomhed.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 13:29:07 GMT 1
Alamut rette Mika til Myst og sagde "ja det er nok det" og smilede til Charlie og sagde til ham "Charlie du bliver nok en stor stærk mand som nok vil passe på sine forældre" og smilede til Mika og sagde til hende "og du vil nok blive smuk som din mor og nok lige så klog som hende" og smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 13:35:20 GMT 1
Myst smilede som hun fik Mika og lagde hende mod hendes bryst så pigen kunne lytte til hendes mors hjerte. "så må du jo træne ham til den tid min elskede" sagde hun roligt for hvis Charlie skulle blive en lille kriger skulle han også have noget træning men han skulle lige have lov at have en mindre barndom først desuden skulle træningen jo også være sjov så søsteren kunne få lov at deltage ind i mellem.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 13:47:52 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "Myst den træning Charlie skal have og måske Mika" for han mente at Mika også skulle lære at beskytte sig selv og han sagde "og det vil blive udformet til en leg som min træning var" og han kyssede Myst forsigtigt på munden for deres børn ikke skulle komme noget til
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 14:05:42 GMT 1
"Det er også i orden, men træn nu Charlia mest for Mika skal have tid til at lærer huslige ting" sagde hun roligt inden hun gengældte det forsigtige kys med et smil. Hun lagde en hånd på Mikas hoved og strøg hende stille over hovedet og kinden, ikke for at vække pigen men for at vise hvor elsket hun var. Men hun ville nu gerne lærer Mika at sy og andre huslige ting for så kunne de måske også sælge noget af alt det de ville lave.
|
|