|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 14:25:55 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "men Charlie skal også lære at lave nogle huslige ting så han kan hjælpe dig til men så ville han også lave nogle ting" han meter af man kunne bruge lidt af alt at bruge til at leve for selv om det virkede dum og han sagde "men jeg håber de ville blive glade for os"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 14:34:39 GMT 1
"Skal nok lærer ham lidt, men hvis vi er 3 til at gøre rent i huset så bliver det et alt for rent hus. Men kan lærer ham at lappe huller i tøjet så er han ikke helt udvidende omkring det" sagde hun roligt for en dreng skulle nu heller ikke lærer for meget af husarbejdet selvom hun da godt kunne lærer ham en smule, men han skulle jo mest træne med alamut så han ikke blev helt svag. "Tror jeg nu nok de bliver med dig som far bliver de nødt til det"
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 14:54:56 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "ja måske har du ret min gudinde men hvornår synes du lyst til at tage af sted" og han lagde Charlie på Myst og kysse hende på kinden og rejste sig op og begyndte at gå på hænderne for at bruge lidt energi for han ville ikke bare lave ingen ting hele dagen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 15:10:54 GMT 1
Myst smilede kærligt som hun fik Charlie til sig igen "Snart min egen, vil bare lige nyde det her lidt endnu inden vi skal op til dronningen og snakke lidt med hende" sagde hun roligt for de skulle jo sige tak for alt det hun havde gjort, for gaverne og så det hun måtte takke nej til arbejdet. Hun grinte dog lidt da Alamut gik på hænderne "hvis du er så fyldt med energi kunne du så ikke tage børnene så jeg kan forsøge at stå op?" spurgte hun roligt for hun kunne jo ikke blive i sengen hele tiden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 15:30:57 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "det kan jeg nok" og han hoppede tilbage til på fødderne og tog børnene op for Myst og smilede til dem og sagde "se på jeres mor gå for første gang efter i er kommet til verden i små" og smilede til Charlie og Mika og så på Myst med et smil
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 15:34:40 GMT 1
Myst smilede som han tog børnene fra hende igen inden hun fik svunget benene ud over siden hvor hun sad lidt og så på gulvet, før hun lidt forsigtigt rejste sig op og gik nogle skridt for hun følte sig lidt svag men det skulle nok bare gåes væk. "Hvad vil du helst bære med op til dronningen?" spurgte hun roligt for de havde jo også æskerne med halskæderne som dronningen havde givet dem, de skulle da også med og børnene måtte jo også have noget tøj på.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 15:47:34 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "vores to skate min gudinde" og smilede til hende hun måtte selv gætte at det var deres børn men han regnede med hun kunne gætte det og sagde "og så kan de få noget tøj på og så kan de få dronningens velsignelse til dem begge" og han kyssede dem begge på panden
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 15:55:23 GMT 1
Myst grinte lidt over ham "Jamen så må du tage børnene så tager jeg æskerne" sagde hun roligt inden hun gik hen til hendes sko og fik dem på, før hun gik hen til natbordet og tog æskerne så de kunne komme op til dronningen og få snakket med hende. De havde dog ikke travlt så hun gik hen til Alamut og kyssede de 2 små inden hun kyssede Alamut kort for hun skulle jo passe på hendes små børn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 16:05:23 GMT 1
Alamut smilede i deres kys og sagde "du føre frem Myst guld tunge jeg har hænderne fulde min gudinde" og smilede til hende og gik hen til døren og ventede på Myst åbnede den for han ville ikke risikere at tabe en af dem så han ville ikke gøre nogen af de ting han normalt ville gøre for at komme rundt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 16:17:17 GMT 1
Myst smilede som hun gik hen og åbnede døren for ham før hun ventede på han gik først ud så hun kunne lukke døren efter dem, eftersom hun blev nødt til at hjælpe ham nu da hun bar på æskerne med halskæderne som nok ville nok blive noget af det dyrbareste de små kom til at eje med tiden for hun ville vente med at give kæderne til dem til de var gamle nok til at gå og tale rigtigt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 16:30:52 GMT 1
Alamut smilede til Myst da han gik ud og han ventede på hende udenfor og smilede til deres små børn og han kendte et par veje op til Clarisas kontor hvor han regnede med hun var lige nu men han var ikke helt sikker på det men de kunne prøve den sted først og smilede til Myst
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 16:40:52 GMT 1
Myst smilede som hun gik ud og lukkede døren efter dem for de skulle jo op til dronningen og så kunne de lige så godt se meget af slottet for det var jo ikke sikkert hun kom her igen når hun først var taget hjem sammen med Alamut. "Hvilket arbejde har du egentlig søgt her, når du ikke skal være det der mere?" spurgte hun roligt for hun ville jo gerne vide om hun stadig havde ham hjemme noget af tiden eller han skulle være meget væk.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 16:56:49 GMT 1
Alamut sagde "ikke noget i nu for du begyndte jo at føde så vi ventede med at tale om det til senere men jeg havde tænkt mig at blive en som kunne holde øje med bjergene så jeg kunne stadig være tæt på min elskede familie" han kendte en helt del om bjergene så det ville være let for ham men det job
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 13, 2011 17:15:32 GMT 1
"Hvad med sådan en guide ting? en der viser folk rundt deroppe så imod betaling" spurgte hun roligt for det kunne vel være en af tingene hvis dronningen eller andre adelige ville en tur derop men ikke kendte til bjergområdet men igen hun vidste ikke hvor mange der ville det. "Men glæder mig til vi kan begynde vores liv sammen, selvom jeg tvivlede på et tidspunkt om vi havde noget sammen" svarede hun ærligt for hun havde da tvivlet men den var helt væk nu.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 13, 2011 17:30:05 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "Myst har du glemt hvordan mit folk har det med folk udefra men jeg være mellemleden mellem dronningen og mit folk men det kan tale om det senere" og begyndte at gå og sagde lidt efter "men det var også et svært valg men jeg fik en god grund til at forlade min gruppe"
|
|