|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 14, 2011 18:00:37 GMT 1
Alamut smilede til Myst og sagde "min gudinde hvad tror du Charlie og Mika når de bliver store nok til at flyve hjemme fra Myst guld tunge" og så ned på Charlie han var også lidt bange for hvad de ville mene om ham når de fik at vide at han havde været en Assassino før de blev født og man kunne se det på ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 14, 2011 18:07:54 GMT 1
Myst smilede kærligt til ham "alle børn skal jo hjemmefra på et tidspunkt, jeg håber bare på de vælger et arbejde de kan lide og helst ikke hvor de skal dræbe folk" sagde hun roligt for hun var ikke vild med den del med at dræbe folk men på den anden side så håbede hun heller ikke de ville vælge hendes gamle arbejde som luder for det var jo heller ikke noget at være stolt af.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 14, 2011 18:22:14 GMT 1
Alamut smilede til hende og sagde "det håber jeg også men jeg vil give dem viden og evnerne til at dræbe som en forsikring på de kan beskytte dem selv og deres familie" og alamut lyste op og sagde "jeg har det jeg ved hvad jeg skal forslå dronningen som mit arbejde min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 14, 2011 18:28:29 GMT 1
"Kan man ikke kæmpe uden at dræbe ? findes der ikke måder at slå modstanderen ud uden at dræbe dem?" spurgte hun undrende med et lille håb i stemmen for hun brød sig virkelig ikke om at han ville lære hendes børn at dræbe... At forsvare sig var noget andet men at dræbe havde hun det ret svært ved. "Hvad vil du så foreslå hende?" spurgte hun roligt inden hun lige tjekkede til Mika før hun stillede fjernede hende fra sig og lagde hende op på skulderen for at bøvse.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 14, 2011 18:47:28 GMT 1
"jo men nogle gange er det ikke nok min gudinde" sagde alamut og gik hen til Myst så de kunne bygge og sagde "Nirelias soldater kender ikke så godt bjergene så jeg har tænkt mig at forslog at lave en militær enhed som kan hedde Shadowclaws eller noget andet som er meningen at hjælpe Nirelias soldater igennem bjergene og ødelægge moralen ved Darklias soldater eller andre som er mod Nirelia"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 14, 2011 18:59:53 GMT 1
Myst rystede opgivende på hovedet af ham for det var jo bare mere død og det bragte krigen tættere på dem. Hun huskede udemærket den gang der var fred under cecs levetid og kunne kun håbe det ville komme igen så hendes børn ikke skulle opleve krig. Desuden startede han jo bare hans landsby op igen med andre regler måske men stadig med samme tåbelige job som at dræbe andre, de kunne jo dræbe uskyldige for krigere spurgte jo sjældent men drabte bare. Hun gav ham Mika før hun tog imod Charlie og lagde imod hendes andet bryst som hun hjalp ham med at få i munden så han også kunne få noget at spise. Dog forholdt hun sig tavs for hun ville ikke diskutere dette emne med ham når han kendte hendes følelser omkring det.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 15, 2011 21:17:24 GMT 1
Alamut tog imod Mika og sagde stille "jeg vil gøre mit bedste for at jeg ikke skal dræbe nogle min gudinde" og gik tilbage til døren og begyndte at tale med Mika "når Mika var det godt at få noget ned i maven" og han kyssede hende på panden og smilede til hende og så på Myst og smilede til hende
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 16, 2011 17:11:06 GMT 1
Hun valgte nu stadig ikke at kommentere det emne men nu måtte de se hvad dronningen sagde, selvom hun stadig håbede på et nej for det var nok et farligt job, han kunne jo komme til skade og så børnene ville have en skadet eller måske en død far. Hun valgte bare at se ned på Charlie og stryge ham lidt over hovedet mens et lille smil listede sig over hendes læber for det var jo et lige så smukt syn som da Mika lå og fik mad fra hende. Nogle øjeblikke hun ville huske og nyde i fremtiden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 19, 2011 19:45:45 GMT 1
Alamut lod den samtale være og så ned på Mika og sagde til hende "Mika du bliver nok en lige så smuk og klog kvinde som din mor når du bliver stor" og smilede til Myst og sagde til hende "tror du ikke også min gudinde" og smilede tilbage til Mika og Mika gylpede ud over ham og han så på Myst og sagde "vil jeg vide hvad det er jeg har på mig min gudinde"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 19, 2011 19:56:11 GMT 1
Myst smilede som hun så ned på Charlie der efterhånden også var færdig med at spise så hun tog ham op så han kunne bøvse en smule så hun var sikker på det ikke var gledet forkert ned. "De bliver begge smukke" sagde hun roligt med et lille smil. Da Charlie så havde kommet med en lille bøvs tog hun ham ned igen og smilede blidt til ham. "Det er bare mælk, hun fik nok lidt for meget i sig alligevel" sagde hun roligt for det var vel naturligt at børn gjorde det ind i mellem hvis de fik for meget.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 19, 2011 20:17:36 GMT 1
Alamut tog sit stof frem og tørrede sit tøj af og sagde "okay men det var at lige væld ikke den bedste tidspunkt at kaste op over mig" og tørrede Mika om munden og gik hen til Myst og sagde "kan jeg tage Charlie uden at der der kommer mere min gudinde" og smilede til hende han var forberedt de kunne kaste op over ham
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 19, 2011 20:21:26 GMT 1
"Hvad skal man gøre? vi kan jo ikke bestemme over deres små kroppe vel" sagde hun lidt drillende med et lidt frækt smil for de kunne jo ikke bestemme over dem så sådan noget ville ske og det gjorde det vel på de værste tidspunkter som nu hvor de skulle op og mødes med dronningen. "Jeg kan ikke love han ikke gør det også, det er vel bare noget vi må vente og se på" sagde hun roligt som hun rakte Charlie til ham bare så hun selv kunne få hendes kjole ordentligt på igen, for det var vidst ikke så smart at komme halv nøgen op til dronningen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 19, 2011 20:41:31 GMT 1
Alamut grinede lidt mens han tog mod Charlie og gik lidt væk fra Myst og sagde til Charlie og Mika "nu skal i opføre jer pæn i skal møde en rigtig dronning for anden gang i jeres liv" og smilede til Myst og sagde "de vil nok ikke tro os når vi fortæller dem at de blev født på et slot når de bliver store"
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Jun 19, 2011 20:48:59 GMT 1
"Tror jeg heller ikke helt de vil tro på men på den anden side vil de måske tro på det når det får halskæderne" sagde hun roligt med et lille skævt smil idet hun rejste sig op og fik snørret hendes kjole rigtigt sammen så den sad ordentligt igen eftersom hun jo ikke ville se helt sjusket ud for dronningen, selvom hun nok lignede en der kunne bruge et bad efter den hårde fødsel men det måtte vente til de var kommet hjem til deres hus igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jun 19, 2011 21:03:20 GMT 1
"ja men de vil nok få mange historier som de vil få det svært med at tro det min gudinde" sagde han for han ville fortælle nogle af hans folks historie for at Myst ville det eller ej var de en del af det folk men de var også en del af Mysts folk så de kunne få deres historier når de blev større
|
|