|
Post by anno on Mar 15, 2010 0:50:11 GMT 1
Anno så op mod ham igen og var nu efterhånden sikker på at det var ham. Så hun holdt sig igen tæt ind til muren og prøvede at bevæge sig mod døren uden at blive set. Hvis ikke det var for at han havde hørt hende råbe til soldaten nede på jorden
|
|
|
Post by Geralt on Mar 15, 2010 0:53:22 GMT 1
Geralt så ned og så noget bevæge sig på borgen, da han fokuserede sit blik så han at det var Anno og besluttede sig for at lande. da han var tæt nok på blev han helt meneske, for langt væk til at kunne blive set tydeligt så han brugte sin magi til at skabe sit tøj igen og landede på altanen's midte selvom vagterne snart ville komme susende var han sikker på. han rejste sig op og så på Anno med et venligt om end skævt smil
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 1:00:27 GMT 1
Anno stoppede lidt som om hun frøs til is. Hun stod bare og stirrede på ham uden at gøre noget. Forfærdelig situation hun var havnet i syntes hun selv. "hej" sagde hun så bare kort og vendte sig for at gå videre mere normalt hen mod døren. "du skal ikke tage dig af vagter, jeg fortæller den at de skal lade dig gå" sagde hun stille mens hun fortsatte
|
|
|
Post by Geralt on Mar 15, 2010 1:05:18 GMT 1
Geralt nikkede roligt som han fulgte hende hen til døren, men spurgte så venligt "må man komme ind?" da det jo var aldmindelig etikette at spørge om den slags når man nu sådan kom på besøg og skulle ind hos nogen. ihvertfald når det endte med at blive så privat som nu jo
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 1:08:01 GMT 1
Hun så lidt overrasket på ham, hun ville egentlig have undgået det her men hun nikkede så bare og trådte indenfor. Hun gik stille ned ad gangen mod sit værelse da hun ikke havde lyst til at være andre stedet i hele det enorme slot. Hun gættede så også på at Geralt fulgte med
|
|
|
Post by Geralt on Mar 15, 2010 1:35:15 GMT 1
Geralt så på Anno og fulgte hende roligt ind, han kiggede isg omkring og måtte da sige at stedet da ikke var så slemt igen. han selv ville nok nemt kunne falde til med sådan noget her, han var kun van til at ligge i noget som var omtrent lige så godt eller bedre når han lå med Zill på Drakone, ellers ikke det mindste noget i den her stil
|
|
|
Post by anno on Mar 15, 2010 7:46:16 GMT 1
Anno tog i døren ind til værelset som førhen var Cecs. Rimlig stort i forhold til det anno var vandt til fra før hun blev kronet men hun måtte jo bare finde sig i det. Hun gjorde ikke så meget da hun kom derind. Hun satte sig bare i stolen ved vinduet igen men så nu ikke ud af vinduet men bare forventende på Geralt. Som at spørge hvad det egentlig var han ville
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 10:39:23 GMT 1
Geralt så på Anno og sagde "hvordan går det så?" for hun var jo en pige der mere eller mindre var med en hvis effekt på hans hverdag, og ikke kun på grund af den måde hun havde betalt ham for sit våben
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 10:42:53 GMT 1
"hmm det går godt, nok. jeg kommer endelig til at overtage Nirelia helt, da jeg skal giftes i morgen" sagde hun og satte sig i vinduet som hun havde siddet i hele dagen. "det forklarer også tøjet" sagde hun og grinte lidt
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 10:45:17 GMT 1
Geralt så på Anno og spurgte så "arrangeret ægteskab?" for han ville ikke have hun endte i sådan et, især hvis hun ikke engang kendte fyren eller kunne lide ham. så ville der være grund til at gøre et par ting for at udsætte bryllupet. så hun fik tid til at lære fyren at kende og finde ud af om det ville fungere. måske endda finde en anden men ikke tale om at han ville gå med til arangerede ægteskaber
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 10:50:42 GMT 1
Hun nikkede lidt. Hendes blik var bare ude af vinduet. Hun kendte godt manden, bare mindre personligt. Hun så hen på ham, da hun egentlig forventede lidt reaktion fra hans side af. Han havde før vist at han var rimligt imod det ed arrangeret ægteskab, så det sku nok blive underholdende
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 10:53:57 GMT 1
Geralt så på Anno som han endte med at læne sig op af væggen og med et lettere mørkt blik spurgte "elsker du ham?" det var det største problem af det hele. hvis hun ikke elskede fyren ville han ikke selv gøre så meget, andet end at tilbyde at lave lidt ballade så hun kunne lære fyren at kende når han var under pres
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 10:57:40 GMT 1
Anno rullede en anelse med øjnene, da svaret nok var lidt åbenlyst. "nej, jeg har kun kendt ham i en uges tid" sagde hun og rejste sig op. "men jeg har ikke så meget valg. jeg kan ikke regere Nirelia uden en konge også da jeg ikke er født til det" sagde hun mens hun gik lidt frem og tilbage i rummet
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:01:26 GMT 1
Geralt så på Anno og sagde "tror nok jeg kan skaffe jer noget tid til at lære hinanden at kende, om end dit folk kommer til at jagte en blod rød draconian ret meget bagefter i et stykke tid" han så på hende, han ville ikke gøre det hvis hun forbød det men han kunne sagtens bryde ind til bryllupet og tage dem begge to som ved kidnapning og så sætte dem af et sted med mad og vand så de kunne bruge tid til at snakke om de nu virkelig passede til hinanden. hellere det end at hun giftede sig med et røvhul der bare spillede flink, selvom han tvivlede på det når det var en fra Nirelia
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:07:04 GMT 1
Anno så på Geralt, lidt overrasket var hun dog blevet over hans tilbud. Og da det gik lidt op for hende at hans mente det sukkede hun over det og rystede på hovedet. "selvfølgelig skal du ikke det" sagde hun og satte sig på sengekanten. "jeg vil ikke skuffe Cec eller landet så det her bare noget der skal gennemføres så hurtigt som muligt" sagde hun og lænede sit hovedet i den ene hånd
|
|