|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:09:07 GMT 1
Geralt så på Anno og sagde "ingen vil bebredje dig for det, hvem vil da ikke gerne kende den de skal giftes med?, nogen bedre i tankerne måske?" han så over på hende og det var tydeligt at hans tilbud stadig stod, om end han da nok kunne finde på det bare for at lade Anno finde ud af så meget hun kunne om sin kommende ægtemand
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:12:16 GMT 1
"bland dig uden om..." mumlede hun med blikket nede. Hun gad ikke høre mere på hvordan hans mening om hendes egne beslutninger var. Hun viste godt det ikke var det bedste for sig selv, men mere for landets skyld. "folk ved ikke det er arrangeret, kun nogle få udvalgte ved det" sagde hun stadig uden at se op fra gulvet
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:15:20 GMT 1
Geralt tog sig til hovedet inden han svarede "du kender mig godt nok til at vide, at jeg langt fra bifalder det her. så mit tilbud står stadig. jeg kunne føre dig og din kommende mand et sted hen hvor i kunne snakke sammen og lære hinanden at kende uden forstyrrelser. eller du kan tage chancen og se om han er din prins på den hvide hest, jeg vil dig det jo kun godt" hvilket var sandt nok. han ville hende jo kun det bedste. men hun kunne nemt få noget langt bedre end dette
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:19:43 GMT 1
Der var et eller andet der slog klik for anno da han havde afsluttet sin sætning. Hun slyngede en vase efter Geralt der gik itu på vægen hun få centimeter fra hans hoved. "UD!... jeg vil ikke høre mere på at du vil gøre alt muligt for mig!" skreg hun mens hun rejste sig op. "jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at være så sød imod mig! hvorfor du ikke bare bliver i Darklia og planter din røv på tronen ved siden af Zill!" fortsatte hun, hun tog sig til hovedet og smed endnu en ting efter ham som ramte vinduet så det smadrede
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:23:53 GMT 1
Geralt rykkede sig ikke da hun smed vasen efter ham og sagde "lad mig sige et par ting, for det første... jeg måtte tænke grundigt på min egen fremtid, det forbyder mig ikke at gøre hvad jeg kan før at gøre dig glad. du har haft en rimelig god indflydelse på mit liv så du betyder da idet mindste noget. for det andet. hvis jeg så meget som sætter en tå uden for de grænser Zill sætter mig risikere jeg at blive landsforræder og må leve på grænsen da du ville have pligt til at udlevere mig" han rykkede sig ikke og lod hende bare rase ud på den måde hun måtte have lyst til
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:29:11 GMT 1
Hun smed noget efter ham igen og ramte hans skulder denne gang. Hun gad ikke bruge mere tid på at var sur på ham, så hun stod bare stille nu. "det forklarer satdig ikke hvorfor du ikke bare glemmer mig og bliver hos Zill" spurgte hun inden hun smed sig på sengen med blikket i den modsatte retning af ham
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:31:52 GMT 1
Geralt så på Anno og blinkede ikke engang da hun ramte ham på skulderen hvor genstanden smadrede og et skår faktisk skar sig ind i kødet på ham. han pillede skåret ud men gad ikke helbrede såret med magi, det var der ikke brug for med så lille et sår jo. han gik hen til sengen og satte sig i fodenden som han sagde "som jeg sgade, fordi du har haft en indflydelse i mit liv, før dig var jeg nærmest bare ligeglad. nu er jeg, tjaa ihvertfald ikke sådan mere" han så ikke på hende for hun lod ikke til at ville se på ham
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:36:01 GMT 1
"lyder ikke som en særligt god indflydelse siden det forhindrer dig i at overtage et helt land" mumlede hun sammenbidt. "og hvorfor er du her stadig?" sagde hun og så tilbage på ham. Hun var træt af at høre på at hun havde gjordt noget for ham: hun ville ikke vide hvorfor han blev siddende mere skønt hun lige havde spurgte om det
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 11:46:19 GMT 1
Geralt så på anno og tog noget af blodet fra sit sår i sin hånd. da det var gledet ind i midten lukkede han hånden og da han åbnede den igen lå der en blod rød rubin som han lagde fra sig på et bord da han gik mod balkonen og sagde "efterlader en lille ting til dig, hvis du kommer i knibe så knus den" mere sagde han ikke som han sprang ud fra altanen og blev til sin drage skikkelse igen for at flyve mod Darklia
//out
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 11:50:47 GMT 1
Anno så efter ham, hun rakte ud efter rubinen og så på den. Hun viste hun havde som altid gjordt det forkerte, for 117. gang. Hendes ben sank sammen under hende mens hun holdt tårrer tilbage. det hjalp dog ikke noget som helst da de løb ned ad hendes kinder. Hun løb ud på balkonen og så efter ham, men det var formegentligt for sent da han ikke var til at se mere. Hun kastede så rubinen ud over balkonen da hun viste det ele var forgæves nu. Den faldt ned langs muren og smadredes så mod brugsstenene på jorden
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 14:45:07 GMT 1
Geralt måtte vende om med det samme næsten da rubinen smadrede mod jorden, for det første var der en meget lav tone som spredte sig mile vidt selvom han var den eneste der kunne høre den og for det andet så var han hurtigt på balkonen igen og så undrende på Anno for der lod ikke til at være et eller andet galt
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 15:04:38 GMT 1
Hun lænede sig op ad vægen og sank ned så hun havde knæene op til sig. Hun opgav sådan set, da hun heller ikke helt viste hvad hun skulle sige hvis hun fik fat i ham igen. Hun sad bare stille med hovedet lænet mod sine arme som hvilede på hendes knæ
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 15:12:07 GMT 1
Geralt så på Anno i lidt tid og rømmede sig så inden han spurgte "noget galt?" siden hun jo havde smadret den, han kunne ikke se resterne her så hun havde nok kylet den ud over kanten i frustration. hvilket ikke rigtig undrede ham
|
|
|
Post by anno on Mar 16, 2010 15:15:39 GMT 1
Hun så lidt små forskrækket op på ham, at han var kommet tilbage hade hun ikke regnet med. Det endte så med at hun nikkede lidt mens hun så ned på sine fødder. "dig..." sagde hun stadig med blikket nede. Det Var nemlig det er var problemet, hun viste hvis han ikke eksisterede ville hun nok have haft det fint med det hele
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 15:21:09 GMT 1
Geralt kløede sig undrende i håret, han vidste ikke hvordan hun havde ham osm et problem. men så igen så var han jo heller ikke tanke læser men det ville sku også gøre livet mere kedeligt hvis man var det. han gik hen og satte sig ved siden af hende "noget du vil fortælle mig om?" spurgte han roligt
|
|