|
Post by noah on Jul 20, 2011 19:41:04 GMT 1
"Og jeg havde, og har stadig, ingen beviser for eller garanti for at du ikke bare ville slå mig ihjel. Det er trodsalt dig der bærer våben, ikke mig. Jeg ved intet om knive, så hvorfor skulle jeg beholde dem? Jeg er ingen uærlig person." sagde hun, i lige så kold en tone. Hun havde intet tilovers for ham længere. Han kunne godt være gået for at være en god mand før... Men nu?
Hun havde mest lyst til at knalde ham en på låget. I stedet sparkede hun bare til en sten, og krydsede distancen hen til ham og hesten. Svingede sig op på den og gjorde klar til at ride sin vej.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 20, 2011 20:00:45 GMT 1
Alamut hørte en fløjten fra en fugl og rykkede lidt på panden den fugl skulle ikke leve på denne side af bjergene og så et anden hest og regnede det ud det var den Khans gruppe han var blevet angrebet af ham tidligere og han sagde hurtigt og stille samtidig "ned af den hest for ellers er er der en pil i dine øjne"
|
|
|
Post by noah on Jul 20, 2011 20:05:34 GMT 1
Hun fnøs, så satte hun hælene ind i flanken på hesten og lod den gå over i galop næsten øjeblikkeligt. Hun skulle nok komme væk inden der kom problemer. Også hun vidste at dén slags fugle, ikke levede på denne side af bjergene, og enten betød det problemer, eller også havde den bare forvildet sig hertil.
Uanset hvad ville hun bare væk. Stædig som hun var, nægtede hun at tage imod råd fra dén mand.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jul 21, 2011 19:10:20 GMT 1
Alamut løb så hurtigt han kunne og tog en sten op og sagde "hop ned af den hest ellers er du død" og lige da han havde sagt det blev der skudt en pil at sted efter kvinden og han kastede stenen så pilen ikke ville ramme kvinden et dødeligt sted og han sagde "og jeg ville kunne stoppe den hvis jeg havde en kniv"
|
|