|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 4, 2011 19:46:47 GMT 1
Hun kommenterede nu ikke det han ikke kunne forklare det for hun lod nu emnet ligge eftersom de ikke behøvede at snakke om det, for snakkede de mere om det ville hun blive sur og ikke gide hjælpe ham så det ville ende med hun fik det dårligt over ikke hjælpe.. Typisk dødelig, de skulle bare gøre hende småsur, men hun valgte stadig ikke at sige noget om det.. Dog så hun lettere undrende på ham da han gik hen og lagde armene om hende for det havde hun ikke lige forventet. "Du tog det som fornærmelse at jeg kom med foreslag til at hjælpe dig med at ligne en magiker.. Jeg har ikke forstand på magiske stave så hvor skal jeg vide fra om de har nogen betydning for folk?" sagde hun roligt dog uden smil for hun kunne da ikke se hvor hun skulle vide de ting fra.. Alamut havde jo aldrig nævnt at hans stav var speciel for ham så hun kunne jo ikke rigtigt vide det.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 11, 2011 12:06:19 GMT 1
Tom kikket på Mys og viste ikke helt hvad han skulde gøre han sukket stille og rolige mens han så ned ” du må godt lave min kappe men min stav skal ikke laves om ” sagde han stille og rolige mens han smilte til hinden han ville jo ikke have de skulde blive u venner over en stav men det lå altså så dan han sukket let igen m ens han lage hovet på skrå der var et eller andet i vejen men vis hun ikke ville sige det så er det vel også oki staven tog han ind til sig mens det lange brune hår holdet sammen han viste jo ikke hvad han skulde gøre lige nu men enlige kom de ind til en stof butik ” lad os gå der ind ” sagde han stille med et smil
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 11, 2011 12:23:46 GMT 1
Det var ikke ligefrem fordi han svarede på hendes spørgsmål men hun lod det bare ligge, ligesom hun tit gjorde med Alamut når han heller ikke svarede på spørgsmål eller bare sagde noget der virkede meningsløst. "Har heller ikke sagt den skulle laves om, det var stadig bare et foreslag" sagde hun roligt for andet havde det jo ikke været.. Det var det med at han var blevet fornærmet der havde gjort hende lettere irriteret når hun bare havde forsøgt at hjælpe. Hun trådte væk fra ham igen for de skulle jo videre så hun kunne finde det stof til hans kappe og måske endda finde noget stof som hun kunne bruge tøj til hendes børn, det havde jo faktisk været grunden til hun var kommet til Nirelia.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 11, 2011 12:32:38 GMT 1
Tom kikket på mys han lod hinden være for vis der var noget som han viste var det at når kvinder bliv sur skulde man bare lade dem være men han gjord ikke mere hved det han sagde ikke noget til hinden for han kikket bare han sukket stille og rolige mens han lage hovet på skrå for at finde noget stof der kunde være noget vær måske noget sort og rød inde i med et vidt symbol nej det kunde vis det ikke regtit være pals til han kikket igen rundt og fandt men hvad skulde det være af rød eller vidt ” Rød eler vidt ” sagde han til sig selv højt og kikket sig om græng ingen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 11, 2011 12:38:48 GMT 1
Myst gik roligt op til skrædderen som stod ved disken med et venligt smil på læberne mens hun forklarede ham i hvilken stil hun søgte noget stof, noget som gjorde han forlod sin plads og gik med hende rundt til de forskellige ruller så hun kunne mærke på stoffet for det skulle jo både være dejlig at gå med men også smukt at se på. Mens de gik rundt smilte og grinte de begge mens de snakkede om forskellige ting. Til sidst fandt han nogen forskellige ting frem til hende og tog dem med op til disken igen hvor han lagde dem, der var en hun specielt godt kunne lide. "Tom kom her og gik de her ruller" sagde hun glad for skrædderen havde gjort hende i lidt godt humør igen ved at tale om de ting som hun jo lidt havde forstand på.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 11, 2011 13:00:02 GMT 1
Tom kom gånden og så på manden og nikket til ham ” hvad har du fundet ” sage han det kunde være hun hadet fundet noget beder ind han hadet tænk på men det måtte tiden jo vise han smilte stille og rolige og lente sig stille over hinden for at se hvad hun hadet fundet mund det var noget godt den lange jakke hang også ned af ham samt en bog han kunde ikke gøre meget mere hved det han sukket stille og rolige mens han lage hovet på skrå han kunde ikke se det som hun hadet tænk sig af syg i men favnern var gode måske kunde det godt blive til noget vis hun gjord sig u mage
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 11, 2011 13:12:07 GMT 1
Hun trådte til side da han kom op til hende for hun ville jo gerne vise ham de forskellige farver og forskellige stof der var blevet fundet frem til dem. Der var en rulle i mørke grøn stof, en i sort og en i mørke blåt. "Jeg tænkte du måske skulle have den i sort silke.. Har ihverfald en ide med den men du skal nu selv vælge" sagde hun roligt med et helt glad smil for han skulle jo have lov at vælge undervejs havde hun allerede fundet de stykker stof hun ville bruge til hendes børn.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 11, 2011 13:18:36 GMT 1
Tom tænke sig let om ” tjo sort har jeg også tænk mig men kan vi lave den i to lag sår den Måske bliver sort og vid eller rød hvad der nu passer Best til det ” tom hadet tænk sig i lang tid at han skulde gøre det sårdan han lage hovet på skrå og så på mys ” vis du altså kan se det for dig ” stille kikket han på nogle af farverne men priserne så også let dyre ud men det skulde det jo være vis det skulde være godt han smilte stille og rolige mens han lage hovet på skrå
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 11, 2011 13:26:02 GMT 1
Hun stod og tænkte sig lidt om ”nu ikke lige det jeg havde i tankerne, havde tænkt mig at sy nogen elviske ord ind i den så det kunne gøre at besværgelsen jeg ville kaste over den ville forblive ind i den.. Havde tænkt mig at gøre så den sådan lidt virkede til at skifte farve” forklarede hun roligt men igen det var jo op til ham, hun havde hun fortalt hendes ide til kappen men de kunne jo også lave hans ide hvis han ikke var med på hende. Dog havde hun lidt svært ved at forstille sig det med to farver for det måtte ikke være 2 der var alt for forskellige så eftersom det ikke ville se særlig godt ud.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 11, 2011 20:35:34 GMT 1
Tom kunde godt forstille sig det med elve Skrift han sukket stille og rolige og tænke sig om ” tjo kunde jeg godt forstille mig at det ville blive flot ” han smilte stille og rolige til Mys og så ned på det sorte ” hvor meget tor du vi skal have 4 menter eller 3 menter sagde han stille og kikket rundt for han var ikke sikker på hvordan hun ville syg det men der skulde skikkert også gøres brug af noget stof vis den skulde blive pæn tom var ikke sikker på hvad der skulde ske i morgen men det var kun et spørmål om Politiks ad færd hvor vidt de skulde gøre med de mørke der var rundt og kræng i landet Tom var let navøs for han skulde møde sin øverste leder smart nolge venner fra troldmands fammilen
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 12, 2011 17:28:30 GMT 1
Da han spurgte med 3-4 meter kunne hun ikke lade være med at grine en smule sødt. ”2 halv en halv er rigeligt, du er jo ikke så høj” sagde hun roligt med et skævt smil for så meget stof behøvede hun jo heller ikke, ellers ville han få en alt for lang kappe som folk bare ville træde på og den ville være i vejen på andre måder også. Så den skulle da kun gå ned til hans sko måske nogle centimeter mere men ellers ikke. Hun så lidt på stoffet og kom ligesom frem til at dette var det rigtige valg for det kunne blive sådan en smuk kappe til alt muligt, specielt hvis hun lagde en bestemt besværgelse over den så ville den blive så smuk.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 13, 2011 18:13:21 GMT 1
Tom kikket let på mys og smilte til hinden hun var nu meget sød men han ville ikke gøre noget han ville ikke ødelægge noget sådan var han ikke stille lage han hovet på skrå ” jamen så tager vi to ” han kunde ikke lade være med at smile let og så ned på stoffet ” har du fundet noget du ville have?” kom det fra tom og smilte stille og rolige han ville godt ligge ud vis det var hun ikke hadet penge nok til det hans løn var jo oki stor da han var lære han suket let igen og kikket ned på bladet hvad skulde der mund til for at få en god kappe rolige tog han sin stav ind til sig og kikket rundt
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 13, 2011 18:23:16 GMT 1
Myst nikkede bare til skrædderen da Tom havde sagt hvor meget de skulle have, så det begyndte han at gøre klar til dem. ”Ja har skam fundet de ting jeg skal bruge, han har lovet at lægge dem til side når jeg en gang skal begynde min rejse hjem igen” sagde hun roligt for der var ingen grund til at slæbe for meget når hun lige skulle hjem til Tom først og gøre hans kappe klar før hun skulle hjemad til hendes kæreste og børn.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Sept 13, 2011 18:34:14 GMT 1
Tom nikket stille og lage hovet på skrå ” jamen så skal jeg jo betale ” sagde han med et smil han lage hovet på skrå hvad skulde han dog lave han sukket stille og rolige ” her er de penge for stoffet… hvor meget har du gidt for dit stof mys ?” sagde han stille og rolige han ville godt lave give for det stof softet som mys hadet set på var folt og han kunde godt lide det han lage hovet på skrå han ville godt hjælpe hinden med penge vis det var for det var ikke noget problem
|
|
|
Post by Mark Ash Paolini on Sept 13, 2011 18:38:58 GMT 1
Hun smilede venligt og varmt til ham ”Du behøver ikke betale for mit, bare sørg for dit eget. Jeg har skam penge nok til det” sagde hun roligt for han behøvede ikke tænke på hende, hun havde stadig nogen penge fra den gang hun arbejdede på Brothel, det var ikke fordi det var så mange igen men de kom i hvert fald ikke til at sulte på nogen måde, eller hendes mand og børn kom da ikke til at sulte for selv spiste hun jo meget sjældent, højest for at smage på maden. Men ikke en gang det gjorde hun særlig meget for hun kunne opskrifterne i hovedet og kunne næsten altid dufte hvornår det var nok.
|
|