|
Post by Ishtar on Aug 16, 2011 20:05:15 GMT 1
Der var nu gået et par dage siden hun havde fundet Legion, og taget med ham hjem, hvorefter alt sammen blev helt rodet sammen, og til sidst havde det endt med at hun måtte rede ham fra døden nok. hun havde taget ham med sig siden han var faldet om i værelset, og hun ville ikke være i tortuga et sekund mere, hun havde fundet et sted de begge kunne være, hvertfald til han vågnede så hun havde plejet ham i alle de dage han havde været bevidstløs.
Det var aften nu og Ishtar kom langsomt gående hen af gangen fra køkkenet, på vej mod det værelse hun havde fået til dem begge to, hun var iført tjeneste tøj igen, og hun havde arbejdet hele dagen og var meget træt, hun havde arbejdet hårdt på de sidste par dage, sparet penge sammen, ikke til sig selv, men til ham, han havde jo brug for dem. hun gik langsomt ind i værelset og hen til en komode, lod ikke til at kigge hen mod ham, hun regnede nemlig ikke med at han var vågen. åbnede skuffen og puttede nogen penge ned i en lille pose.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 16, 2011 20:23:22 GMT 1
da Ishtar begyndte at putte penge i pose satte han sig op og gabte og sagde for sovet "godmorgen Artemis" og så rundt og så forvirret ud og sagde "hvor er vi og hvor er mine ting Artemis" og han rejste sig og gik rundt om sig selv han var meget forvirret over det hele det sidste han kunne huske var at hun vasket hans symboler at ham og nu var et sted som han ikke havde været før
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 16, 2011 20:29:01 GMT 1
hun vendte sig hurtigt forskræket om, så på ham før hun langsomt sukkede lettet op. "Godmorgen, du mener godaften.. Dine ting er på dit værelse i tortuga.. jeg lade nogen penge så de ikke lejer det ud.. men jeg kunne ikke være der.. jeg turde ikke" hun hviskede de sidste ord ud før hun langsomt så på ham, vendte sig langsomt om igen og lagde de sidste penge i posen. "Vi er i byen.. Draklia.. Dette er en rigmands hjem.. vi er i tjenestefløjen" hun lukkede langsomt skuffen før hun vendte sig mod ham, gik langsomt hen til ham og satte sig ned på sengekanten før hun så på ham "hvordan har du det?"
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 16, 2011 20:54:29 GMT 1
Legion så selv i et spejl og sagde "jeg har det godt efter omstændighederne" og satte sig ved siden af hende lagde en arm om hende og sagde "faktisk ville mine golems ville beskytte dig" og rejste sig op og sagde "har du noget som jeg kan skrive med og på jeg må tage notater om det jeg gjorde" han ville være sikker på det han havde gjort og oplevede fra han begyndte ritualet
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 16, 2011 21:04:49 GMT 1
hun nikkede roligt før hun langsomt rejste sig op, gik hen til skuffen og åbnede den, fandt et gammelt men brugeligt papir frem, en pind til at skrive med og gik hen mod ham med det, lagde det dog på bordet ved siden af sengen og lod sig dumpe ned i sengen men ikke for længe.
"Ishtar! hvor er du din dovne tøs! Herren skal have sin natmad nu! kan du så rubbe neglene eller.. kom så!" en høj skinger stemme råbte efter hende, med en truende advarsel.
ishtar sukkede før hun langsomt rejste sig. "Bare skriv min kære, jeg skal lige på arbejde" hun gned sig i øjnene lidt før hun langsomt gik mod døren "ja ja.. jeg kommer nu"
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 16, 2011 21:14:14 GMT 1
"tak Artemis" sagde han og begyndte skrive alt ned siden ritualet den mærkelige fornemmelse det var at se med hundred par øjne på en gang og alle de andre ting og da han var færdig med at skrive noterne ned lavede han en række symboler på hans arm så hans golems pakket hans ting og ville løbe hen til ham og samtidig prøve at undgå at blive set
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 16, 2011 21:32:35 GMT 1
Imens gik Ishtar ud i køkkenet, tog langsomt fadet med maden og gik ovenpå, hele vejen op af en snoet trappe og ind i herrens soveværelse og satte fadet. han kiggede let på hende med sammenknebet øjne. "Det var de længe om... kom her" hans stemme var helt rolig, og hun gik langsomt nærmere ham som han sad på sengen iført bukser og en skjorte. da hun var kommet helt tæt på havde han rejst sig og givet hende en på siden af hovedet. "lad det ikke ske igen" han satte sig ned igen og begyndte at spise, mens Ishtar styrtede ud og ned igen, hun var også hurtigt inde på værelset. hun så ikke på Legion men skyndte sig hen til et bord med en skål, og en kande vand, hældte hurtigt vandet i skålen og begyndte at dubbe et stykke stof ned og så dubbe vandet på det røde mærke hun nu havde på kinden.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 5:10:48 GMT 1
Legion gik hen til da hun kom ind og så hendes røde mærke og vente hende om og sagde "hvem har gjort det gjort det mod dig" han så alvorligt på hende han ville vide det så han kunne gøre noget så det ikke ville ske igen for hende han ville beskytte hende selv om han ikke forstod de følelser som løb igennem ham
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 11:20:28 GMT 1
hun vendte hurtigt blikket mod ham da han snakkede, så let ned før hun igen vendte sig mod det hun var igang med, dybbede stoffet ned i vandet igen og lagde den på kinden. "Det var min egen skyld.. Du skal ikke tænke på det.." hun så på ham før hun fik et smil på læberne. "fik du skrevet alt ned?" hun så roligt på ham før hun langsomt lagde en hånd på hans kind, nussede ham lidt før hun lænede sig frem for at kysse ham, hun vendte sig om derefter og gik hen til skuffen og tog posen med penge op, ragte den over til ham. "Her.. Jeg har sparet sammen til dig" sandt nok havde hun sparet penge sammen, så han kunne få sin drøm opfyldt, og også lidt i håb om at han så ikke ville være sammen med en anden kvinde.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 13:46:39 GMT 1
Legion gengældte hendes kys og sagde "jeg vil bare beskytte dig Artemis og det har jeg" og da hun rakte ham posen gik han hen til hende og kyssede hende på munden og sagde "du behøver ikke at give mig penge jeg bliver hos dig i en uge og efter det bliver her i byen så jeg kan være tæt på dig" og lagde sine arme om hende
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 13:58:16 GMT 1
hun kyssede ham igen før hun langsomt lagde en hånd bag hens nakke, kyssede ham hurtigt mere før hun stoppede. hun bed sig i læben før hun langsomt ragte ham pengene. "tag dem.. Du har brug for dem.. så skal du ikke tænke på andet end at udhvikle dine evner" hun fik et lille svagt smil på læberne før hun langsomt slap ham og gik forbi ham, hen og satte sig på sengen. "Hvor tager du så hen efter denne uge? du sagde du blev i byen, men hvordan vil du klare dig når pengene slipper op?" hun vendte langsomt blikket mod ham.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 14:57:57 GMT 1
Legion smilede til hende og tog pengene og lagde det i en lomme og sagde "kunst er vel en bedre ting at sælge her i byen en Tortuga hvor sandt kunst er en nøgen kvinde" og gik hen til hende og sagde "og hvis det ikke virker så må der være en stenhugger som har brug for hjælp men lad os ikke tænke alt for langt ud i fremtiden men kun her og nu" og kyssede hende på munden og satte sig ved siden af hende
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 16:40:39 GMT 1
hun kyssede hurtigt med igen, lagde armene om hans nakke for at hive ham ned og ligge i sengen. hendes anden hånd lod hun langsomt glide om på hans ryg for at holde ham tæt, en tryghed for hende. hun stoppede langsomt kysset og så på ham. "Kan du virkelig lide mig?" hviskede hun, hun havde en lille klang i stemmen, man normalt ikke havde hørt hende havde, en klang der sagde hun håbede, men også var nervøs. hun bed sig langsomt i læben før hun langsomt lagde sin pande mod hans.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 17:23:41 GMT 1
Legion smilede til hende da hun hev ham ned på sengen og sagde i en drillende tone "hmm jeg brugte en ritual som ville fange min sjæl i flere golems og min krops død dræbte en mand som ville gøre dig ondt hvad mere skal du have før du tror jeg holder af dig dræbe en af dronninger" og begyndte at kysse hendes hals han ville selvfølgelig ikke gøre det men han ville lade hende at vide han holdte at hende selv om han ikke selv forstod at han gjorde det
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 18:00:13 GMT 1
hun rødmede helt da hans læber ramte hendes hals, men stoppede ham ikke, hun lagde blot armene mere om ham. bed sig i læben og lukkede øjnene, hun lod langsomt en finger glide over hans nakke og om til hans kind før hun langsomt rykkede på sig så hun kunne se ordenligt på ham nu hvor hun havde åbnet øjnene igen. hun smilte stort før hun langsomt kyssede ham på hagen og op til hans læber og trak så hovedet tilbage. "Så bliv her" hviskede hun og kyssede ham igen.
|
|