|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 18:27:59 GMT 1
hun smilte let da han kravlede ind under før hun lagde sig lidt over i den ene side af sengen, han måtte selv finde ud af om han ville ligge der hele natten, for det var et hårdt gulv, og sengen var stor nok til dem begge to. hun lukkede langsomt øjnene og sukkede før hun prøvede at falde i søvn.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 18:47:08 GMT 1
Legion bevægede sig ikke i nogen minutter for at være sikker på der ikke var nogen udenfor døren og kom frem og lagde sig ved siden af hende og tog noget af dynen over sig og lagde sine arme om hende så de var tæt på hinanden og sagde "ja en vogn og to heste men vi er nødt til at tage mod Tortuga så vi kan få mine ting min muse" og kort efter faldt han i søvn
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 18:57:10 GMT 1
hun smilte let før hun langsomt kyssede hans kind og lagde så sit hoved ind til ham, langsomt faldt hun selv i søvn, armene godt plantet omkring ham så hun kunne føle ham hele tiden og ikke være bange for noget som helst. hun skulle jo også forbi Haze i Nirelia, det var jo der hun boede når hun var der, bare han var der, for hun havde ikke selv nogen nøgle.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 19:19:36 GMT 1
Legion vågnede næste morgen lige da solen var på vej op og han så smilende ned på Ishtar og kyssede hende forsigtigt på panden så hun ikke skulle vågne af det han havde sovet fantastisk faktisk var det ikke så tit han havde gjort det normalt skulle han han havde drukket sig fuld og udføre sit tidligere arbejde på en kvinde og så havde han tømmermænd dagen efter
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 19:22:28 GMT 1
hun smilte let i søvne før hun langsomt vendte sig rundt i sengen, trak dynen op over hovedet og sov videre, mumlede let som om hun talte i søvne, men det var meget utydeligt og slet ikke til at høre. hun lagde sin hånd på senge kanten og knugede let som om hun knugede fat i noget. hun sukkede let i søvne før hun igen vendte sig og sov nu mere tungt.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 19:46:08 GMT 1
Han smilede da hun vendte sig om og han så på hende i noget tid og prøvede han at vækkede han hende langsomt og sagde stille i hendes øre "op min muse jeg har noget du skal høre" og kyssede hende igen på panden og nussede hendes kind han ville ikke gøre mere lige nu for han ville ikke være alt for voldsom mod hende for at vække hende
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 23, 2011 17:42:10 GMT 1
hun smilte let i søvne før hun langsomt stragte sig, åbnede øjnene og så på ham med et smil. "Godmorgen min egen" hviskede hun før hun langsomt lukkede øjnene igen, det var jo morgen og hun var stadig meget træt. hun gabte en anelse før hun langsomt prøvede at sætte sig op. kiggede efter sit tøj før hun langsomt tog det op og begyndte at tage det på.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 23, 2011 17:54:32 GMT 1
Legion smilede til hende og sagde "Godmorgen min muse" og kyssede hende på munden og hev sit tøj frem og tog det på og sagde til hende "skal vi tage af sted nu" for han havde fået en ide til hans golems hvis han kunne lave noget så hun kunne komme i kontakt med ham selv om der var meget langt mellem dem men han måtte have sit udstyr til at lave nogle som helst større ritualer
|
|
|
Post by Ishtar on Sept 2, 2011 13:57:14 GMT 1
hun smilte let til ham før hun langsomt rejste sig op, ordnede tøjet før hun langsomt så på ham. "Jamen så lad os komme afsted" hun hviskede det nærmest, og gik tætter på, kyssede ham på panden før hun kyssede ham ned af kinden og til munden. langsomt lagde hun hovedet ind til hans hoved, men hun i lidt tid før hun vendte sig om. "lad os gå"
|
|
|
Post by Shodo-pan on Sept 2, 2011 15:57:34 GMT 1
Legion smilede at hendes kys og sagde "skal vi ikke pakke dine ting sammen og måske lege lidt for der er nok lang tid til nogle står op" og begyndte at kærtegnede hendes ene kind og lagde sine arme om hendes liv og sagde stille i hendes øre selvfølgelig hvis du selv vil det min Muse"
|
|