|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 18:10:59 GMT 1
Legion smilede at hendes rødme og i kysset og sagde "Artemis jeg vil med glæde bo her med dig og kyssede hende mange gange på munden og sagde "og jeg lover dig jeg vil gøre så du ikke behøver at arbejde som en tjenestepige for nogle" og begyndte at kærtegne hendes ene kind og ene arm
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 18:15:43 GMT 1
hun kyssede ham endnu en gang før hun langsomt lod sig glide ned i sengen og ligge ordenligt. "Så jeg aldrig nogensinde behøver at arbejde som tjenestepige? hvad skal jeg så? ud og sejle?" hun fniste lidt da hun sagde det, lod en finger glide ned af hans hage og ned til hans bryst, bed sig i læben før hun langsomt lagde hovedet tilbage på puden.
man kunne høre skridt ude på gangen før der blev banket på. "Det er nat tid Ishtar.. Der skal være ro nu.. Ingen 'drengebesøg' hvis jeg høre så meget som en lyd herinde fra henter jeg herren i huset" skridtene forsvandt og ishtar kunne ikke lade vær med at fnise endnu mere.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 18:39:59 GMT 1
Legion grinede kort og sagde stille "jeg er en mand så du overtræder ikke det men du kan gøre hvad du vil Artemis" og lagde sig over hende så hun kunne trække vejret men stadig tæt nok så de kunne mærke hinanden og begyndte at kysse hende dybt og samtidig prøve at åbne hendes kjole så han kunne tage den at hende
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 18:46:10 GMT 1
hun kyssede ham tilbage før hun langsomt tog hans hænder så han ikke kunne åbne den helt, prøvede at lægge dem over sit hoved, stadig mens hun holdte i dem. langsomt stoppede hun kysset og så på ham, trak vejret hurtigt før hun kyssede ham igen, men stoppede hurtigt igen. "Jeg har det.. lad os tage væk herfra.. stjæle et skib.. " hun rystede på hovedet et øjeblik før hun fniste lidt. "Nok en dum ide."
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 19:00:08 GMT 1
Han lod hende flytte hans hænder til over hendes hoved og grinede kort og sagde "det er det nok men vi kunne tage til Nirelia så kan du blive min muse så ville vi kunne leve af min kunst Artemis" han kunne se det for sig de to lave kunst sammen og han sagde lidt drillende "skal vi ikke begynde med at gøre vores to kroppen til en Artemis"og kyssede hende dybt på munden
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 19:05:17 GMT 1
hun kyssede ham igen men stoppede det langsomt, så på ham med sine rolige øjne. "Ikke endnu.. Føler mig ikke klar.. hvis du vil have mig som din muse må du vente med det" hun smilte let før hun kyssede ham igen, langsomt tog hun hans ene hånd ned igen og lagde den på sin mave før hun stoppede kysset. "Men du må gerne føle og se hvad du har" hviskede hun før hun igen kyssede ham.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 19:19:10 GMT 1
"Så vil jeg vendte til du er klar min muse men en til da kan vi lege sammen" sagde han og begyndte at kærtegne hendes mave og kyssede hende mange gange på munden og hans ene hånd bevægede sig ned til ben og kærtegnede den ene og sagde "må jeg se hele din skønhed min muse"
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 17, 2011 19:26:25 GMT 1
hun så roligt på ham før hun kyssede ham, langsomt stoppede hun kysset igen. "Kun hvis du tegner mig samtidig min egen" hun kyssede ham igen før hun skubbede sig fri, langsomt rejste sig op, ventede lidt på at han ville finde noget at tegne på, og tegne med før hun ville tage tøjet af, hun havde en ide om hvordan hun skulle ligge med det samme. hun smilte roligt til ham før hun skjulte noget af sin krop, han måtte ikke se hende helt lige nu,.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 17, 2011 19:44:48 GMT 1
Legion tog pinden da han skrev sine noter og tog alt sit tøj af så hun kunne se hele hans krop og han bruge sin trøje til at tegne hende på den og han sagde "så gør jeg det min muse" og han gjorde sig klar til at tegne hende når hun fik hendes tøj af
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 16:06:34 GMT 1
hun fniste let før hun langsomt lod kjolen glide ned på gulvet, hvorefter hun langsomt tog resten af tøjet af, hun smilte let til ham før hun langsomt lagde sig hen på sengen igen, vendte blikket mod ham, før hun lagde sig på en bestemt måde, med den ene hånd hvilende på puden over hendes hoved og kroppen vendt mod ham, hendes ben var en smule krydsede da hun havde skubbet det ene frem så begge ben ramte sengen, hun lå og kiggede på ham med et forelsket blik i øjnene før hun langsomt rødmede, hun bed sig let i læben men stoppede hurtigt igen da han jo skulle tegne hende.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 17:09:36 GMT 1
Legion fløjtede da hun tog kjolen at og sagde "du er rigtig smuk min muse" og ventede at tegne hende til hun bed sig i læben for han kunne godt lide at hun gjorde det og han havde det svært med at koncentrere sig om at tegne hende efter som han mest lyst til at gå over til mærke hendes hud mod hans hud
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 17:22:06 GMT 1
hun bed sig i læben igen da hun tydeligt kunne se han ikke kunne koncentrere sig, rødmede en lille smule igen før hun langsomt lod hånden glide ned over sengen for at tage fat i dynen, parat til at tage den om sig hvis døren blev åbnet eller noget andet. hun så på hans ansigt studerede hans 'øjne' før hun langsomt lod sine øjne studere resten af ham.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 17:39:38 GMT 1
Kort efter hu havde taget fat i dynen vente trøjen om så hun kunne se tegningen og kort efter tog han sit tøj og lagde det under hendes seng og sagde til hende mens satte sig på sengekanten "ingen kigger under sengen væld min muse og må jeg lægge mig ned" hun virkede ikke til at han måtte gøre det så han ville spørge hende om det før han gjorde det
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 18, 2011 17:57:34 GMT 1
hun så roligt på ham med et smil "Selfølgelig" hviskede hun før hun alligevel trak dynen op over sig, hun havde jo tænkt sig at vente, og så ville hun vente. hun smilte til ham før hun lagde sig ordenligt med dynen godt om sig. viftede noget hår væk fra øjnene. "Så tager vi til Nirelia imorgen, og lever på kunsten.. "hviskede hun før hun langsomt lod en finger glide hen over hendes læber "shh.." hviskede hun så før hun så mod døren da man langsomt kunne høre skridt lige udenfor.
|
|
|
Post by Shodo-pan on Aug 18, 2011 18:16:21 GMT 1
Legion lagde sig hurtigt ned under sengen og samtidig prøve at undgå at lave for meget støj for han ville undgå at blive opdaget lige nu så Ishtar ikke blev slået eller blev gjort ondt på en anden måde fordi han var på hendes værelse efter sovetid så han gjorde alt for at være stille for hendes skyld
|
|