|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 21:41:41 GMT 1
Geralt så væk fra Anno da hun flyttede sig væk fra hende og spurgte stift stirrende på murværket ret fremme "hvis du kunne... ville du så gifte dig med mig?" alt afhang af hendes svar nu og hvis det blev et nej ville han forsvinde igen
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 21:46:14 GMT 1
Anno sad helt stille, hun kunne egentlig ikke fatte han rent faktisk sagde det. Hun rejste sig op og satte sig på gelænderet mens hun så lidt ud over kanten. "hvis muligheden var der..." sagde sagde hun hvorefter hun rettede blikket mod Geralt igen. "ja..." fortsatte hun "jeg ville ikke tøve.." sagde hun mens hun krummede tærene lidt af kulde og nervøsitet også
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 21:48:16 GMT 1
Geralt så på Anno da hun afgav sit svar og kløede sig i håret inden han sukkede tungt og sendte hende et roligt smil og sagde "jamen så... smadre jeg da et lille bryllup imorgen" med et kækt grin inden han tilføjede "vil du giftes med en kommende landsforræder som vil smadre dit bryllup imorgen bare for at blive din?" mens han grinede
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 21:53:07 GMT 1
Anno holdt lidt fast omkring gelænderet da hun gik kort i chok. Hun kunne umuligt tro det her var virkelighed, så hun nev sig lidt i armen inden et smil viste sig på hendes læber. "som, jeg sagde før... helt uden tøven" sagde hun og grinte kort. Hun kunne godt nok ikke mærke sine fødder mere bar af kulde men hun var godt og grueligt ligeglad
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 21:58:10 GMT 1
Geralt smilede som han blev helt meneske igen og sagde "så der jo bare problemet med Zill's reaktion, en rigtig humør bombe for tiden..." han grinede skævt mens han kløede sig i håret, det var jo ikke løgn at hun var ret uforudsigelig lige siden hjertet var blevet skaffet tilbage
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 22:01:28 GMT 1
Hun smilte kort inden hun rettede blikket ned. "ja og jeg skal have forklaret Solar at han er umpet for en smed fra Darklia" sagde hun men grinte alligevel en anelse hendes krop føltes helt let så der var ikke noget der kunne slå hende ned nu. "ikke noget pust på egoet tror jeg" sagde hun mens hun krydsede benene
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 22:07:59 GMT 1
Geralt grinede svagt som han sagde "lad os komme ind i varmen" og før hun fik lov til at svare løftede han Anno op i sine arme og tog hende ind til hendes seng hvor han lagde hende og puttede hende roligt ind under dynen
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 22:11:41 GMT 1
Hun var begyndt at rødme lige i det øjeblik han havde løftet hende og det hjalp ikke ligefrem som hun blev lagt på sengen. Hun satte sig op på sengen kort efter og trak forsigtigt hans ansigt til sig og kyssede ham på munden. Lidt uden at vide hvorfor, det var vel bare lidt pludseligt
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 22:17:09 GMT 1
Geralt gengældte kysset som Anno gav ham men gjorde ikke mine til andet ud over det, hvis der skulle ske mere måtte hun selv gøre noget for at det blev til noget, han havde sku ikke tænkt sig at smadre ringen af egen lysts skyld. det skulle være fordi Anno ville have ham og ikke fordi han vidste hun ville lade ham gøre det
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 22:22:44 GMT 1
Hun smilte en anelse mens hun lænede sit lidt mod ham. Hun lukkede øjnene da hun havde savnet det at være sammen med ham uden at hun skulle golde sine følelser tilbage. Det føltes skønt. Hun gav slip et øjeblik og så bare lidt på ham uden at vide hvad hun skulle sige
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 22:29:11 GMT 1
Geralt så på Anno uden at sige noget, der ville intet ske hvis hun ikke lagde op til noget. jo længere Zill ikke vidste noget des bedre. ihvertfald indtil han var gift, medmindre Anno selv ville mere end bare at kysse
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 22:34:18 GMT 1
Anno så ned og smilte så lidt det kunne ikke blive ved at hun skulle holdt igen. Hun lagde hænderne omkring ham og smilte lidt skævt inden hun kyssede ham ned ad halsen og lod sin krop hvile ind imod hans "jeg troede egentlig ikke du ville komme tilbage" hviskede hun lidt lavmælt. Hun kørte derefter hænderne langsomt ned ad ham
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 22:37:18 GMT 1
Geralt så på Anno og vidste ikke hvad han skulle gøre, ud over at lade hende gøre som hun havde lyst til. det var jo ikke ligefrem nemt at holde i sig selv når en køn ung kvinde sådan lagde op til ham men han holdte igen for at være sikker. kunne jo være hun bare ville gøre det her af længsel til ham uden at ville mere
|
|
|
Post by anno on Mar 21, 2010 22:41:51 GMT 1
Anno så lidt bekymret på ham nu. "hvad er der galt?" spurgte hun så. Hun havde egentlig ikke regnet med at han bare ville gøre ingenting. Hun kom i tanke om Zill og rykkede sig lidt tilbage ved tanken om at det kunne være på grund af hende
|
|
|
Post by Geralt on Mar 21, 2010 22:48:19 GMT 1
Geralt smilede skævt og sagde "jeg din for i aften, men du må selv bestemme om der skal ske noget. jeg selv vil kun gøre som du vil" hvilket var sandt nok. han ville ikke noget Anno ikke ville. og indtil de blev gift ville han ikke selv ligge op til noget, især på grund af den ring han havde givet Zill
|
|