|
Post by kibra on Oct 20, 2011 20:46:19 GMT 1
Tjo det går da and …. Men det er farligt at gå af for sig selv her rumne er lavet til at forvier fjender man har så de fare vild min Fammile brugte kun den her til at træne jæger ” sagde han stille og lukket øjne let stille kom han til en dør og åbne den og der var 1000 vis af bør men rummet var mørkt ” det har været min tip tip olde fars han var troldmand så han kunde godt lide at være let mustisk ” sagde kibra med et blik ned i jorden på mitten var et rundt bor og en stor glas kulde stille tændte han et lille sted og så kunde man se stjerner rundt om kræng ” jeg kan se Himlen her inde men jeg kommer også tit for at tænke mig let om en gang i mellem ”
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 12, 2011 19:33:27 GMT 1
Det syn der mødte hende var jo fantastisk, hun fik helt i stå og så sig rundt med kæmpe store øjne, hun vidste slet ikke hvor hun skulle begynde. Dog begyndte hun stille at gå rundt for at kigge på titlerne, mange af disse bøger havde hun aldrig set før. Her kunne hun blive helt lært og færdig dannet. Okume lod fingrene stryge hen over de smukke bøger, hun tog en ud der så spændende ud og satte sig midt på gulvet, det var helt utroligt. Her kunne man se hvordan hun forsvandt ind i bøgernes verden, hendes blik var konsentreret og hun så fredfyldt ud. Her kunne hun godt bo indtil hun havde læst alle bøgerne.
|
|
|
Post by kibra on Dec 12, 2011 19:43:43 GMT 1
Kibra gik stille med hinden og stoppet stille op " kan du lide det " Kibra viste hun godt ville kunde lide det men nu viste han jo også godt at hun kunde lide bøger han håbet i varfald hun ville blive i noget tid stille gik han tætter på okume hun var noget for sig selv i var fald lige den tybe der det lange sorte hår kørte han langsomt til bage mens han så sig rundt hun kunde begynde så længe hun hadet lyst til hun kunde studere fra nu af og til Evetid bøger var der nok af men han håbet bare på hun holdet ord vilket hun nok gjord eller det håbet han da i varfald han forvente ikke noget til bage fra hinden hun kunde finde de bøger hun ville læse i og gå i gang
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 12, 2011 20:17:13 GMT 1
Et hvin kom fra hende, hun slog kort bogen sammen og så op mod ham, hun rejste sig og svang let rundt. "Må jeg godt blive? Må jeg bo her? Blandt bøgerne........... Jeg er ubeskrivelig lykkelig lige nu." Lød det ivrigt fra hende, hun glemte alt om at være fin og holden, hun var bare så glad og spændt på alle disse smukke bøger. Det var jo kunst og en helt livsstil, hun glædet sig til at dele denne oplevelse med, ingen............. Hun måtte jo ikke fortælle nogen som helst om dette. Et svagt smil gled hen over hendes læber, hun åbnede bogen igen og stirrede ned på de smukke bogstaver. Nogle bøger var endda på elversprog.
|
|
|
Post by kibra on Dec 12, 2011 20:33:33 GMT 1
kibra viste ikke helt hvad han skulde sige om hun kunde bo her han tog sig stille på hagen og måtte tænke " hmme bo her siger du hmme den var være der er jo flydt op med ander folk som bor her " man kunne godt se at han lavet sjovt men han lente stille hen mod sit øre " det kan du da tro søde du må " et stille smil Gled hen over ham mens hans øjne ås stille op og ned fra ham han viste ikke helt til at state med men hun virket til at være sød nok det enste der var var at der også boget en anden elver her " det enste du skal vide er at der også bor en anden elver her eller ikke bo hun kommer kun når det stomer eller været er noget lort så du ville have tingen for dig selv
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 12, 2011 20:48:51 GMT 1
Et svagt grin kom fra hende, hun var ligeglad med om der var andre, bare bøgerne var her ved hende. Måske kunne hun rede op til noget seng her, eller var der noget til en bibliotekar? Okume var dybt forgabt i bogen, men kiggede hurtigt op igen, hun smilte sødt og kærtegnede bogens ryg. "Er der et sted op af biblioteket som jeg kan sove i?" Spurgte hun så ydmygt, for hun var glad for det han gjorde for hende. Okume var i paradis, alle de bøger, her kunne hun jo bo i mange mange år, for der var bøger nok til hver en eneste dag. Tit gik hun bare rundt med en bog, det resulterede også i at hun faldt en gang imellem, lidt klodset var hun jo.
|
|
|
Post by kibra on Dec 12, 2011 20:59:12 GMT 1
kibra så på og prøvet på at tænke han kunne ikke regntit huske " jeg mener det men er ikke helt sikker " kibra blikket til hinden og håbet på at hun ville falde til her stille gik han op på en af trapperen og prøvet på at huske tingen men hvad hvor skulde den ligge " min oldefar var meget snu han gemte altid sine ting" stille så han rundt og kikket på vær bog regjol så var der et våben Skjold der ligne en knap " arr her er den jo " stille trykket han på den og en seng bliv foldet ud " jeg mente nok der lige men kibra måtte også snart til at komme af sted han skulde ud og stjæle viklet også var en af hans af faringer hvad skulde han ellers gøre
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 21, 2011 14:47:19 GMT 1
Roligt gik hun efter ham, hun fik et lilel chok da en seng kom fra, hun grinte lidt og jublede, for nu var alt perfekt. Hendes øjne flakkede næsten og hun følte hun skulle til at dåne, det virkede så uvirkeligt og fantastisk. Hun to sine fingre og nev sig selv, hun skar en grimasse og rystede på hovedet. "Av for pokker, når men nu ved jeg da at jeg ikke drømmer." Kom det fra hende, hun klappede i hænderne og kiggede rundt, hun var virkelig helt oppe og køre over alt dette. Et svagt smil var jo vedvarende fordi hun var så glad. Dette skulle blive en fantastisk oplevelse hun aldrig ville glemme, men som hun heller aldrig kunne fortælle nogen om.
//out
|
|