|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 6:33:17 GMT 1
Salvie så på ham og smile bare mens hun lod ham snakke, hesten falt heldig vist til ro så hun kunne fokuser mere på ham nu. "jeg syntes ikke i burt udryddes" sag hun ganske roligt og smile blidt "for du virker ikke som et bæst.. du virker flik faktisk sød så jeg kan slet ikke se hvorfor" hun smile bare ganske roligt og så på ham, "det trist at høre i ikke har et sted at være uden nogle vil gør jer ondt... ville nok tilbyd tag over hovede men tror ikke min far ville kunne lig det.. han er som de fleste andre du beskrev.. " hun smile skævt og så op på ham "jeg kunne godt lig dit øje.. i sær farverne.. de var list skræmmen men når man kigge lidt på det så var det ikke så svært at se det smukke i de varme farver" hun smile så ganske venligt.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 10:01:35 GMT 1
" du har ret det ville han nok ikke men jeg er van til at leve sådan her " han tog klappen på igen for at skjule det igen og de var nu nået frem til en lille sø der stod crystal klart vand i søen og en blålig dis skød fra vandet en gang imellem træerne var de grønneste man kunne finde og græsset var blødt og dejligt han tog en dyb indåndning og kikkede rundt " ja det så her vandet her kan friske enver person op der er i nød lov mig du kun bruger des kræfter til gode mål og ikke misbruger det " sagde han lidt alvorligt han satte sig ned hved kanten og gjorde tegn til pigen også skulle komme der over
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 10:28:29 GMT 1
"bare rolig det højt sansynlig jeg ikke kommer tilbage her til så det bliver kun den her ene gang" hun smile roligt og gik hen til vandet og satte sig på hug og tog lidt vand i hænderne og løft det op til munden og nød at få lidt at drikke det kvikke altid lidt op i en.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 12:45:41 GMT 1
" ja det nok rigtigt " sagde han og kikkede på hende igen før han tog en sten og diamant frem " det her er noget jeg har gemt i mange år efter min far døde har aldrig vist hvad jeg skulle bruge det til men måske du får lidt mere glæde ud af det " sagde han hvorefter begge dele brød i brand og nogle specielle mønstre af flammer strømmede rundt stenen blev nu varm og bøjelig nok til at den kunne formes til en kæde og diamanten kunne placeres i midten kæden fik derefter en pust af en grøn ild der gav kæden en sølv agtig farve han rækkede den nu kolde halskæde over til pigen " her stenen er af rubin efter min mening en af de mest smukke ædelsten du kan finde " sagde han og tog endnu en sten op fra lommen denne var dog grøn " det her er en jade sten en af de størrer slags måske dig og din kommende man kan bruge den " sagde han og rakte den over også
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 12:52:22 GMT 1
Salvie så på ham mens hun drak fra søen ind til hun ikke var tørstig, hun så på hans gøren med stene og var enlig overrakset over det han kunne gøre. hun gik hen til ham da han rakt hende kæden "det behøve du ikke.. men..tak.. skal nok passe på den" hun smile blidt og tog halskæden på, hun kigge på stene og smile "tak" hun tog sene og så på den mens hun satte sig ved siden af ham, "den er rigtig smuk.. tak skal de have" hun gav ham et lille kys på kinden som tak mens hun beunder stene og der efter halskæden "kan jeg gør gengæld på nogle måde" hun så på ham og smile.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 12:59:58 GMT 1
" hvis du bare lover mig at passe på den røde sten i din halskæde er det tak nok min far gav mig den da jeg var lille det er det eneste minde jeg har og nu syntes jeg den skulle gå videre " sagde han " men hvis det er ville jeg gerne følges med dig der hvor du skal hen ville være rart med selskab " sagde han og smilte til hende som om han ventede på et svar
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 13:07:01 GMT 1
"skal nok passe på den" hun smile og så på ham "jeg skal tilbage til Darklig skal jo gøres klar men tror jeg vil en tur forbi market og se om der var noget jeg kunne bruge " hun smile og så på ham "ville gerne holde dem med selvskab jeg nyder det allerred meget selv" hun smile og så på ham.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 14:34:03 GMT 1
selvom hun godt viste han ikke var en fin herrer syntes han stadig det var lidt høfligt og lege det så han bukkede igen og sagde " det ville være mig en fornøjelse at følges med dem " med et lille smil på læben " hmm har ikke nogen hest men plejer nu også at løbe eller bruge træerne så skulle sagtens kunne følge dig du viser bare vejen " sagde han og musklerne voksede hurtigt langs ben arme og brystet så han nu så lettere muskuløs ud
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 15:46:51 GMT 1
hun smile "du behøver altså ikke at spille høflig" hun sadle roligt op på hesten, "ude mærket så lad os komme af sted" hun vente hesten om og satte den i trav af den samme sti de var komme af ind til de kom tilbage til floden hvor hun satte hesten i gallop og smile og nød tydelig vis vinden i håret og at side oven på sådan et stærkt dyr som hesten nu en gang var.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 15:56:28 GMT 1
efrans ben voksede nu lidt tilbage hved knæende og fremad så han kunne læbe og læb nu side om side med hesten som en hund han kikkede op på hende og fortsatte med at løbe hans hår begyndte at knistre lidt med flammer mens han løb eftersom han jo var en drage og holdte formen tilbage han udsendte en del energi som skulle holdes styr på men det gik fint nok intil videre " så hvor langt er det du skal " sagde han og kikkede lige ud for ikk at støde ind i noget
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 16, 2012 16:12:48 GMT 1
"vi skal næsten ind til midt byen der er noget vej i nu" hun smile og var enlig ikke overrakset med han kunne hold trip med hesten den kunne jo komme op på 60 km/t nogle heste op til 75 men så skulle det være ren væddeløbs heste og det her var bare en ganske normal hoppe til ridning. hun nød virkelig turen i galop ville det tage en 20 minutter inden de ville vær ved markedet men det gjorde heller ikke hende så meget, så længe der ikke kom noget springen ud for and hende der kunne skræmme hesten eller andet så skulle det nok gå.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 16, 2012 17:02:41 GMT 1
efran fortsatte bare med tempoet dette var ingen ting i spring mellem træerne og sådan her kunne han nå på omkring 100 km i timen sidste gang han tjekkede men det var så også toppen som menneske " såå vi tager markedet først " spurgte han hende og begyndet nu at hoppe lidt i træerne også det var dejligt at kunne komme lidt ind i det frie igen og denne gang enda med følgeskab
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 17, 2012 10:13:46 GMT 1
"ja " sag hun roligt og red hvider til de kom til by grænsen hvor hun brems hesten og fik den til at gå i skridt stille og roligt ind i byen mens hun hurtig rette på håret så det sad helt rigtig igen og hade så et helt neutral ansigt.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 17, 2012 10:21:13 GMT 1
efran så nu at pigen stansede op og rettede sig selv også han stillede sig op på 2 ben igen og gik tilbage til hans normale krops form børstede lidt skidt og støv af sig selv og gik hen til pigen igen " såå noget bestemt du leder efter eller skal vi bare kikke " sagde han og gik lidt rundt han var især medtaget af elixir boderne og diverse væsker eftersom hans genopfyldning af flasker snart var nødvendigt
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 17, 2012 10:29:51 GMT 1
"lidt tøj og måske lidt salver som jeg bruger til krops pleje" hun smile og steg af hesten og gik hen til elxsier boden bare lige for at kigge mens hesten stod bag hende.
|
|