|
Post by efrantis on Jan 17, 2012 18:04:18 GMT 1
efran gik stille hen mod boden med elixire og forskellige væsker hvor han spurgte efter blod fra en speciel drage race hvilket der ikke var meget af så det var en af de dyre ting og få fat i han spurgte også efter en klar væske der dampede stille når proppen blev taget væk bare duften af det kunne gøre en omtåget han købte også en masse andre ting samt en lille flaske med en slags olie til og holde kroppen smidig og fugtig han kikkede på pigen igen for at se hvad hun skulle have han elskede og gå rundt her eftersom der altid var noget at komme efter mens han kikkede efter pigen begyndte han at blande nogen af tingene sammen der til start skiftede farve til en lettere lilla farve på grund af blodet og puttede derefter den klare væske i der straks ændrede det til en kul sort farve det så ud som om væsken kunne brænde hvert sekund det skulle være
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 17, 2012 18:37:01 GMT 1
Salvie kigge bare stille og roligt på tingen, hun tog et par flasker med healen salver. lidt klar væske vis man åbne den dufte det som en hel have, der efter tog hun lidt flasker med forskellig væsker i mod lidt simple sygdom som feber og mave pine og den slags, og så en eleksier hun helst skulle have fordi hun var meget svag fysisk og der for skulle bruge eleksieren der gave hende lidt ekster til ikke lige frem styrke men i vært fald var der noget i hende der hjalp hende til at holde sig frisk.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 17, 2012 18:52:49 GMT 1
han kikkede spændt på pigen og sagde " hold da op du fejler meget eller kan du bare godt lide og være forberedt " sagde han og smilte blidt til hende han tog selv en slurk af sin sorte drik der som altid gav nogen tunge gasser i hans mund som røg skyer han kikkede igen på pigen
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 17, 2012 19:48:45 GMT 1
"jeg er temmelig sart ja men ikke noget alvorligt.. jeg født sådan" hun så en smule fornærmet på ham, "ellers så plejer jeg bare min krop så meget jeg kan.. og nu hvor jeg skal hen til min mand er det nok en god ide at have med hjemme fra så har vi noget vis en af os bliver syg.. " hun smile blidt og gik hen og lag det i sadel tasken.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 17, 2012 22:41:50 GMT 1
han grinte lidt og kikkede på hende " heh ja vi kan ikk alle være lig heldige men du skal være glad for at dit humør og sind er frisk som ingen anden du en sød pige og din nye mand vil være rigtig heldig med dig" sagde han og smilte nu varmt til hende " resten kræver bare nogen der kan hjælpe en" han smed alle de sidste ting om i sin taske han havde haft sidende i beltet det var en lille taske men den kunne fyldes med flere ting en noget andet han kikkede nu igen på hende hva skal du så have et hurtigt lift når du er færdig her sagde han og pegede på sin ryk " kan nok godt bære dig på vingerne selvom det lang tid siden jeg sidst har haft en med hesten kalder jeg på når vi er fremme "
|
|