|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 22, 2012 22:38:06 GMT 1
Salvie så mod mænden da de kom ind, og kunne godt se de ikke var begejster for hunden. hunden virke heller ikke begejser igen, de kort hår rejste sig lidt men den sag ikke en lyd. salvie nikke kort til folk inden hun gik ud af rummet, hun ville følge hunden tilbage til køkkenet. hunden gik roligt med hende, med halen nede som tegen på den var helt rolig. hun fandt til sidste køkkenet, hvor hun også fandt jackop der roligt tog hunden, "hvordan har fruen det?" spurt han roligt, salvie smile lidt, "udemærkt.. det dog stadig underligt at være bleven gift.. men.. det hele ser ud til at tyde godt.. har du vær oppe og pakke min ting ud" jackop nikke og salvie smile og gave ham et lille kram, før hun gik tilbage til spisesalen og tilbage til de andre kvinder. jackops duft hang svagt i hende men det var ikke meget det hade jo kun vært et kram, det var ved at vær tide til at hendes familie skulle hjem og salvie fuldt dem roligt ud til deres vogen der holdt uden for klar til dem.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 23, 2012 6:18:13 GMT 1
Der var ingen der havde kommenteret det med hunden selvom de havde sendt hinanden lidt irriteret blikke, måske ikke så meget Salvies far men både Lestats far og ham selv for de brød sig ikke om den, så de begyndte først igen at snakke sammen da hun havde ført den ud af rummet for så var de ligesom mere rolige. Forretningssamtalerne var dog ovre så Lestat gik hen og snakkede lidt med hans mor og søster om hvad der nu skulle ske udover de nok var enige om en sidste middag inden Salvies familie også skulle rejse for så skulle de også tage afsked med Lestats far da han ikke ville vendte med at rejse videre for han kunne lige så godt komme af sted til skibet hvor han skulle tilbringe sin tid i nogle dage mens han rejste rundt til de andre forbindelser.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 23, 2012 7:26:30 GMT 1
Salvie stod roligt og snakke med sin sted mor og søster og hygge sig, hendes mor hade godt lagt mærke til lugten hun kendt jo også jackop men sag intet hun vist salvie var en god pige, så hun lod som ingen ting. salvie sad som dagen før til middagen og sag intet, men heldig vis sad hendes sted mor tætter på så nu kunne hun hviske lidt til hende, mens hun sad ved siden af lestat og spiste roligt sin mad. det var underligt at side blandt så mange vampyre der ikke spiste med som hende, men det var noget hun vand til hjemme fra selv om normalt sad på sit værelse og spist alene fordi hendes far ikke gad se på hende. da middagen var slut snakke hendes far kort med lestats far og takke for sammerarbejde og overnatningen, og bukke for lestat og ønske held og lykke frem over, hende han gik forbi salvie og hvider ud med familien som salvie ganske roligt fuldt ud, for at sige farvel sin sin sted mor og søster, salvie sto og vinke lidt til dem som deres karet forsvandt ud i mørket inden hun gik iden for igen og gøs der var letter køligt og fugtig uden for.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 23, 2012 18:07:26 GMT 1
En lugt fangede hans næse under middagen til trods for duften af mad, så var dette lugten af tjeneren, så han skævede kort på Salvie ud af øjenkrogen men sagde intet fordi der var ikke grund til at lave nogen scene foran alle de andre. Så middagen forløb roligt ligesom han gik med ud for at sige farvel til de sidste og nikkede kort til Salvies fars buk inden han så dem forsvinde i mørket, og selv tog afsked med hans far meget kort efter for han kunne lige så godt sammen med hans mor og søster. Da de kom ind efter have sagt farvel til hans far tog han bestemt fat i Salvies nakke og førte hende mod arbejdsværelset for han ville have en forklaring fra hende og give hende en mulig straf alt efter hvor godt hun kunne gøre det op for ham, for han brød sig ikke om lugten af en anden mand over hende, den eneste mandelugt der skulle være over hende skulle være hans.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 23, 2012 20:36:10 GMT 1
Salvie var bleve overrasket over det pluslige greb i hendes nakke, og så lidt underne på ham mens han raskt ført hende afsted. han virke vred men hvorfor dog det? hade hun gjordt noget forkert? hun hade ellers være stille hele tiden, hun så på døren ind til arbejdes værelset hvor hun ellers hade fået at hvide hun skulle holde sig fra. hvilke bare bekrafte hendes teori at der var noget galt, da de kom ind i rumme og han enlig slap hendes nakke ømme hun den kort inden hun så på ham "er.. alt som det skal være?" spurte hun roligt og en smule underne mens hun stod med hænderne i skødet uviden om det var lugten af jackop der var probleme for hun kunne ikke lugte den.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 23, 2012 21:33:17 GMT 1
Da han kom ind i rummet skubbede han hende frem ad og lukkede døren efter dem, fordi det her behøvede hans mor og søster ikke at vide, så han låste endda døren noget som normalt kun gjorde hvis det var fordi han virkelig ikke ville forstyrres, så han lænte sig op af døren og så imod hende med et køligt blik. ”Du er min og det skal du forstå.. Jeg kan ikke lide når andre røre min ejendom specielt ikke når det gælder andre mænd” sagde han koldt for nu kunne han godt ligge den høflige facade han ellers havde oppe, for han kunne virkelig ikke lide hun stank på den måde, det var rigeligt at hun skulle lugte af den irriterende hund men nu stank hun også af en tjener.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 23, 2012 21:51:49 GMT 1
Salvie så på ham men blikke røg hurtig ned i gulve da hun så hans kold blik, det løb hende inde da koldt ned af ryggen. hun bed sig i læben, og lytte til han sag. ejendom lige frem? hun var da ikke bare en ting!? hun var et leven væsen, hans kone. hun så op på ham, hun hade regen ud var han snakke om nu, "jackop er bare en ven.. han var så sød at lov at søger for hunden blev i køkkenet.. jeg gav ham bare et kram.. du behøver ikke blive sådan der" hun så på ham, hun kunne godt sige sin mening vis det var noget ikke passe hende, hun fandt sig ikke i alt men dog stadig en del kunne hun finde sig i, "jeg tager bare et bad så er den lugt væk.. det hjælper ikke at gør det til et kæmpe problem" hun stod roligt med hænderne i skødet og hade selv et køligt blik nu dog aldrig så koldt som hans.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 23, 2012 22:03:13 GMT 1
Det at hun begyndte at svare igen overfor ham fik ham til at knibe øjnene lidt sammen inden han gik hen til hende og svang hende en lussing. ”Du er min og derfor skal du ikke røre andre mænd.. Er det forstået? Ellers gør jeg dit liv til et helvede, dræber jackop og den hund” sagde han koldt for han var specielt ikke bange for at gøre det. Jackop var bare en slave ligesom alle de andre og derfor havde han ikke nogen større værdi. ”alle de andre vampyrer i rummet kunne lugte det langt væk. Så er du virkelig ude på at ydmygde mig foran vigtige forbindelser?” spurgte han koldt, nærmest klar til at slå hende endnu en gang hvis hun kom med en næsvis kommentar for det var jo ydmygdende når folkene allerede troede at hun havde noget kørende med Jackop for man krammede bare ikke tjenere eller slaver, medmindre man var ude på noget.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 23, 2012 22:16:28 GMT 1
Salvie nåd ikke at afvige lussingen som sang i hendes øre, og gjorde hendes kind rød. hun var helt i chok hun tog sig til kinden, men græd ikke.. i vært fald ikke i nu det blev når hun var alene. hun holdt blikke nede mens hun holdt sig på den rød kind der brændt som en gal og gjorde ondt, "ja" sag hun muse stille til med hun hade forstået. da han snakke om hun var ude på at ydmye ham ryste hun på hovede, "det var ikke min mening.. jeg hade glemt de kunne lugt det.. undskylde.. jeg ville ikke gør dig vred" hun lukke øjne og forvente en lussing mere eller være den her gang, hun ryste svagt mens hun også svedt lidt i hånden af nervøsitet for at blive sloget, hun hade aldrig fået en lussing før, aldrig ikke en gang af hendes far hade hun fået en lussing.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 23, 2012 22:26:23 GMT 1
Da hun ikke kom med nogen næsvis kommentar sænkede han igen hånden for så var der ingen grund til at slå hende mere, for nu havde hun vidst forstået at hun ikke skulle gøre sådan noget og slet ikke når de havde gæster der kom langvejs fra og faktisk var vampyrer de fleste af dem. Så i stedet lagde han en arm om hende. ”Se nu fik du mig til at slå dig. Du må altså bruge hovedet noget mere” sagde han roligt og strøg hende over håret for at få hende til at slappe af igen men også lidt for at dæmpe sig selv for der var jo ingen grund til at slå mere end højest nødvendigt for hun havde vidst fået hendes lektie med at han ikke bange for at bruge vold hvis hun ikke adlød ham.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 23, 2012 22:35:01 GMT 1
Salvie sag ikke noget men dreje hovede lidt væk fra fra ham da han lag arme om hende, hun ryste stadig lidt i chok og følt bare hans berøringer var ubehalig. hun holdt sig stadig på kinden der var skrækkelig rød men det kunne dækkes med lidt puder, hun var bange hun had aldrig troede han faktisk ville slog hende, og man sag jo mænd der slog en gang gerne gjorde det igen. "jeg vil godt hav et bad.. vis det okay" hun hade brug for at være alene, bare komme lidt væk fra ham, "og.. vil du vær søde at sende min hund hjem.. og jackop" hun ville ikke have de blev hos hende med risiko for at få tæsk eller dræbt eller noget i den kaliber så heller stå alene med det og prøve at holde ud.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 24, 2012 20:54:19 GMT 1
Han stod roligt og holdt om hende i lidt tid inden han slap hende for hun ville alligevel gerne i bad så det skulle hun da have lov til, dog kunne han ikke relatere til hendes følelser da han ikke rigtigt havde nogen. ”Som du vil..” sagde han roligt til det med badet så han vendte sig rundt og låste døren op igen. ”Men nej de bliver ikke sendt nogen steder.. Hunden kan rejse men Jackop var med i din medgift så nu er han familiens slave, så den eneste måde han rejser væk på er ved at dø” sagde han køligt for han var ligeglad med hunden men Jackop hørte med så det var ikke til diskussion.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 24, 2012 22:15:41 GMT 1
Salvie stod bare stille og bed sig i læben da han snakke om jackop som en slav, når hun så ham som en under ståen men en lige mand som et normalt menneske. "Men.." hun tav dog hurtig da hun godt vist hvad der skete vis hun sag ham i mod igen, hun så ned og gik så bare ud af lokalt uden at sige et ord til ham, hun gik bare ud på badeværelset hvor hun foral hvor ryste i hele kroppen og mærke tåren trille ned af kinderne, hun kigge på sin rød kind i spejlet og tog tøjet af og kom i badet og sad og vaske sig stille og roligt, mens hun faldt til ro igen og fik vaske lugten af jackop væk. hun fik badet færdig og fik en kåbe om sig og tog kjolen med tilbage til værelset det skulle vaskes, hun satte sig der efter ved sminke borde og begyndt at dække de rød mærke og putte lidt parfyme på så var hun sikker på at dufte af det og ikke andet.
|
|
|
Post by Leonora Darkrose S. Potor on Jan 29, 2012 14:21:42 GMT 1
Da hun sagde men så han ned på hende med et hævet øjenbryn blot for at se om hun turde tale den sætning til ende, men det gjorde hun heldigvis ikke for han var ikke til at diskutere med lige nu. Så han så hende bare gå væk inden han selv forlod rummet for at gå hen til hans søster og mor som han kort diskuterede med dem omkring noget lidt ubetydeligt men det endte i hvert fald med han sendte søsteren hen for at snakke noget fornuft ind i Salvie, eller hvad der nu skulle til for at pigebarnet rigtigt forstod at hun ikke skulle gå og kramme mænd generelt for kvinderne gjorde ham ikke så meget, men ikke mænd specielt ikke når det satte ham i dårligt lys. Selvom søsteren nok ikke kunne snakke mere om de eftersom han jo allerede havde forklaret Salvie en del. Desuden kom søsteren ikke ligefrem for at snakke om den ting men i stedet snakkede hun blot om at Lestat var god nok på bunden, men han var bare så fandens stolt at det var svært at finde frem til den del.
|
|
|
Post by Carmilla Mortella Redd on Jan 29, 2012 23:01:18 GMT 1
Salvie hade enlig fået dække det rød område på kinden nogle lunde til, hun sukke og måtte vel til og øve sig på at dække slog mærker. hun hade det stadig som hjerte lå ned i maven og var helt koldt, hun friser bare hvider til det banke på døren, "kom ind" sag hun roligt og så mod døren og kunne se det var hans søster. "åh.. kan jeg hjælpe dig." salvie vente sig rundt på stolen og kigge på hans søster mens hun sad med børste i hånden og hade hurtig søger for håret dække over kinden og det dårlig forsøg på at skjule det, hun sad ganske roligt dog knuge hun en smule hårdt om børsten, "min mand har sendt dig ikke?" spurte Salvie roligt hvor blikke gled en smule ned inden hun rette det op på hans søster, hun kunne ikke lig huske hendes navne hvilke var lidt pinligt men det kom nok til hende på et tidspunkt.
|
|