Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 31, 2012 16:29:59 GMT 1
Hvis der var noget han måtte give hende respekt for, var det at have været alene med de to og så samtidig at have den klaphat boende som Gambit havde taget livet af. Han havde hvilet med ungerne i et godt stykke tid, så det ville ikke undre ham hvis de allerede var friske igen. Roligt satte han sig op med et hår der sad vildt og farligt, han smilte skævt af hende og ungerne som sad og legede. "Jeg mener selv jeg har klaret det utroligt godt, men tænk de kan tage så meget energi fra en når man ikke er van til det." Sagde han en smugle forundret. Gambit lod sin hånd køre ned af Toru's hår. Det var nok på tide at fortælle at Neimi nok ikke kom tilbage, at det løb var kørt og han endnu en gang havde dummet sig som sædvanligt. Hans hoved var træt af kvinder og sex, tanken om sex gav ham faktisk kvalme og de tanker havde han helt holdt sig fra siden alt det med Neimi. "Neimi og jeg er ikke sammen mere Toru, og jeg tror desværre ikke at hun kommer tilbage." Lød hans stemme trist, næsten på vej til at knække. Allerede nu havde han følelsen af at han ikke kunne leve uden hende og havde lyst til at gå ud i solen og brænde op som han egentlig fortjente. Det havde bare gjort så ondt at se og høre hvordan hun elskede ham meget højere end Gambit, og selv det havde han ikke fortjent. Og så den ide med at lade ham vente i 1 til 2 år før hun ville komme tilbage. At hun ville have ham til at gå i seng med andre. Alle de ting gjorde så ondt, for det var jo ikke det han mente med kærlighed og at give sig hen til en eneste person. Kniven med Neimi''s og hans eget blod lå stadig i køkkenet og ringen lå ved siden af. Han havde ikke rørt det.
|
|
|
Post by Turo on Jan 31, 2012 16:47:17 GMT 1
"ja sådan to kræver rigtig meget enegi men det er det hele vær" hun smile og så på drengen som hun leget hvider med dem ind til gambit snakke igen, hun så på ham da han fortalte at Neimi ikke kom tilbage. roligt sikker hun sig drengen lå se de ikke rulle ud af sengen inden hun satte sig helt hen til gambit og strøg ham over det temlig vildt siden hår, "det gør mig ond gambit.. virkelig" hun så på ham med et blidt blik mens hun ae ham over håret stille og roligt og sad bare ved siden af ham, "har du brug for et kram?" spurt hun stille og så på ham. et kram var vel altid rart, det syntes hun i vært fald selv at det var. drengen lå og kigge på hinanden som var de fremme for hinaden mens de gumle på hinandens hånd, toru så på dem og små lo "i et par bisser i skal ikke spis hinanden.. jeg må vel heller gå ud og finde en frisk hare eller ligen så de kan blive af fodder inden jeg begynder at gør rent.. igen igen" hun så på gambit "du er altså et være rode hovede gambit.. suk suk hvad skal jeg stille op med dig" hun grine og smile stor så man kunne se de perle hvide tænder i sær hendes hug tænder, hun så på ham inden hun rejste sig "kan du lig hold ud og holde øje med dem mens jeg løber efter mad?" hun så på ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 31, 2012 17:28:36 GMT 1
Det var et utroligt overskud kvinder fandt, han måtte jo beundre det et sted for han så det tit hos mødre som selv var helt udsultet. Der var mange ting i den her verden som kunne være farlige, men en mor der beskytter sine børn var dog det farligste. Selv det vidste han. Gambit smilte skævt, dog med et trist blik. "Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, men nu holder i 3 mig jo beskæftiget så jeg intet dumt gør." Lød det stille fra ham, han så ned på de to små drenge, de fik en til at smile ubevidst og Gambit følte helt at det var hans egne. Et sted havde han lyst til at det var hans, men det var jo ønsket der brændte om at få børn med Neimi. Roligt strøg han drengene over håret, han nikkede blidt til at hun bare kunne løbe efter mad. Han skulle nok vogte hendes børn med hans liv. Da hun var ude tog han sig selv i at kysse drengene på panden, han nussede dem blidt i håret og sukkede så halv fortabt. Kærlighed var noget lort og nu kunne han ikke engang danse rundt i kvinder, for Neimi var stadig i hans hoved.
|
|
|
Post by Turo on Jan 31, 2012 17:42:33 GMT 1
Toru så på ham og smile "hey.. det skal nok gå.. tro mig.." hun smile og gav gambit et lille kys på kinden, inden hun så på drengen og strøg drengen over kinden "og mor kommer igen lige så snart hun har fundet jeres mad" hun smile før hun skynde sig neden under og ude for at finde en frisk hare eller ligen, hun kom tilbage båd med starfire og en frisk lille har perfekt til de to drenge, hun gik roligt oven på og smile "puha.. de hurtige de små bæster" hun smile og så på haren før hun brække dens hals, "kunne du lige side med drenge så holder jeg hare op til deres munde?" hun hade fundet sin dolk der sad på hendes lår og skrabte maven på haren fri for pels, hun vente på gambit tog drenge og prikke så to huller i maven ¨på den død kanine og skynde sig at holde den for and drengens munder der med det samme suge sig fast ganske ivrigt "hehe æde dolke" hun smile og lod dem sug løs til hun vist kanine var tom, starfire kigge ind med de pels hovede, han var bleven en stor ulv nu "her dreng" hun kast haren hen til den, som den skynde sig at gribe og løb af sted med. Toru smile og så på gambit, "du liner virkelig en far når du sider sådan med dem.. vis altså jeg må sige det?" hun satte sig på sengen igen, mens hun så på drengens vis øjne blev tunge og trætte at se på.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 1, 2012 9:39:35 GMT 1
Det var intet problem at tage drengene, han tog dem op i sine arme og holdte dem samlet, det var ikke så svært for ham da han jo havde en stor favn. Han så ned mod drengene og smilte svagt, han sagde ikke meget, mest nikkede han bare og sendte små rolige blikke til Toru. Det var tydeligt at han var knust og prøvede at holde sig selv oppe. Gambit så ned mod dem som de spiste ivrigt, de var nu kære og han forstod jo deres trang til blod, som han også forstod Toru's. Noget der måtte få ham til at smile. Et sted følte han lidt at han var kommet ind i en familie, en rart følelse, for han havde den her brændende trang til at føle sig ønsket og at der var brug for ham. Drengene så døsige ud, hvilket vel ikke var noget under når de lige havde spist. Hendes ord fik ham dog til at stivne lidt, men også at smile. "Jeg havde jo for mange mange år forstillet mig selv som far, så det er ikke særlig svært at blive helt blød og faderlig når man er omkring dejlige små unger." Sagde han stille og kildede de små drenge op af maven, på skift. Det var vildt fedt at prøve at tage sig af børn, for det var jo første gang og han syntes selv at han klarede det vildt godt. Hans nye mål var at gøre kælderen til et lille hjem for dem, så kunne hun bruge nedgangen udenfor som sin private indgang og ville hun have besøg af venner eller elskere, så var det helt ok med ham. Gambit overvejede at melde sig ordenlig ind i hæren igen, selvom alt åndede fred og ro kunne en kriger sagtens bruges.
|
|
|
Post by Turo on Feb 1, 2012 17:24:05 GMT 1
Toru så på ham og smile som han sad der med drenge, og virkelig var forgabt i drengen. "ja.. de dejligt.. men de mangler en ordenlig fader figur.. kunne du måske..." hun blev stille og kigge så lidt på drengen inden hun så på ham igen og smile forsigtig "kunne du ikke..altså.. være deres.. ja.. ja vær deres mandlig forbillede.. jeg udståler jo ikke just.. manddom " hun smile skævt og så på gambit mens hun bare sad ved siden af ganske roligt, hun så allerred gambit lidt som en del af hendes nye lille familie, og det var rart med ekster hænder, "det ville vær rart vis du ville.. så kan jeg beder gør rent og holde øje med jer alle 3" sag hun roligt og med en drillen under tone i det sidste, "dig kan man jo ikke efter lade et par månender uden du igen roder det hele til" hun smile blidt og så på de nu soven drenge der lå og rigtig putte sig ind til gambit "åååh så kær" kom det fra toru vis øjne var helt blød som smør af at se på drengen lige i deres søde søven.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 12:15:51 GMT 1
Et lavt grin kom fra ham, hun rystede på hovdet af hende og kiggde så lidt op og ned af hende. Nej mand var hun jo ikke ligefrem og hun udstrålede jo så fint at hun var kvinde, en smuk og dejlig en endda. Gambit nød at sidde med de små, men han endte med at rejse sig og putte dem i den store seng. Han var nok nød til at begyndte på at bygge en vugge til de to små drenge, og så et puslebord til dem. Så Toru ville have en ordenlig arbejdshøjde og ikke have så ondt. Desuden skulle der flyttes en seng nedenunder i kælderen. Og så skulle han ellers nok sørger for at de fik et rart lille hjem. Selvom gæsteværelset nok blev lidt tomt nu. Skønt huset var lille, var der jo to etager, mere end rigeligt til 2 soveværelser, et badeværelse ovenpå, neden under køkken, spisestue og stue. Og så kælderen. Det var småt, hyggeligt og dejligt. Gambit burde få sig et ordenligt job, i stedet for kriger, men han ville altid være parat til at tjene Drazilla. "Jeg vil mere glæde være der, men mon ikke du finder en dejlig mand Toru." Sagde han så og blinkede til hende, som han om gåend hen mod hende efter at have puttet de små. Roligt tog han fat i hende og pressede hende kort ind til sig, han sukkede kort og krammede hende bare ind til sig. Det var lige hvad han faktisk havde brug for, inden han gik i gang med et værelse til dem. Eller et mindre hjem faktisk. "Inden du går i gang med noget som helst, vil jeg gerne gøre jeres hjem klart, for jeg kommer til at svine, så der er ingen grund til at du gør rent nu." Lød det stille fra ham, han gav slip på hende og gik hen efter noget at tage over sin nøgne overkrop. Her fandt han en gammel slit skjorte som han kunne arbejde i.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 12:26:59 GMT 1
toru smile blidt og så på ham, "måske men lige nu fylder drenge mit hovede mere ind at finde en mand og en far til dem..´" hun så på hende og smile og så på ham som han kom hen til hende, og trak hende op og holdt om hende. hun blinke en smule og var lidt overrasket men lag roligt armen om ham og kramme ham, det var faktisk dejlig at blive omfavnet, hun vist godt hun sikkert ikke var så god som hans eks forlove men hun ville jo gerne ville være der for ham vis han hade brug for hende, "det helt i orden jeg kan nok vente lidt med rengøring" hun smile og så på ham, "lad nu vær at knogle for hårdt og vis der er noget du vil snakke om eller have en kram til.. så kommer du bare" hun smile og nusse ham lidt i håret, inden hun kravle ind på sengen til drenge og lage sig ved dem lidt som et skjold mens hun kigge på dem, og smile mens hun nynne ganske stille for dem og lod en hånd ligge hos dem som de roligt greb fat i mens de sov.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 13:05:45 GMT 1
"Jeg er en vampyr, der skal meget til før man kan kalde det at knokle for hårdt smukke." Grinte han så, inden han forsvandt. Så godt som overhovedet muligt, var han stille når han bar skabe, seng, bord og stole ned kælderen. Her fik han gjort det hyggeligt og godt til dem, han lavede om på ildstedet, gjorde så det både var til varme og madlavning. Så gik han ellers igang med at lave en dobbeltvugge og et puslebord. Det blev rigtig flot, og før han vidste af det, var han blevet færdig og natten var gået, så han kunne ikke gå fra kælderen. Her endte han med at sætte sig i en af stolene og kigge lidt rundt, han var pænt tilfreds. Der var helt beboligt for hende nu, så han havde det godt med sig selv. Gambit lukkede øjnene og satte sig til at dvale indtil dagen var gået, men hvis hun valgt at vække ham var det okay, for han ville jo gerne snakke med hende.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 13:18:34 GMT 1
Toru bruge tiden på drenge, de vågne et par gange så de skulle trøst og skiftes og foders igen, så toru rente lidt frem og tilbage. og fik også sov ind i mellem, hun nød nu at være i huset igen. da aften var ved at falde på tog hun drenge i armen og trippe hele vejen ned i klæderne og så rundt, det så helt vildt flot ud syntes hun. hun smile og gik så hen til gambit og gav ham et kys på kinden, "mange tak" hun smile blidt og så på mens drenge fik fat i hans næse og undersøgt ham mens de pluder løs toru grine og så på dem "så så vær sød ved ham" hun smile og så på dem "de kan virkelig godt lig dig.. det varme helt om hjerte at se dem trivs så godt omkring dig" hun lod drenge komme over til gambit hun nød at side og se ham side med dem, "nååå vis hade haft papier og noget at skrive med hade jeg tegene det her.. det så sødt" hun smile og stod bare og kigge bare på dem, mens hun lod en hånd ae gambit over hovede "sov du godt?" spurte hun så roligt og så på ham.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 13:55:10 GMT 1
Som han blev kysset på kinden smilte han blidt og slog øjnene op som aftenen havde vendt tilbage. Gambit så mod hende og grinte lidt da drengene valgte at hive ham i næsen og lege med hans ansigt. Dog rynkede han også lidt på næsen, da det var lidt ubehageligt, men utroligt sødt, hvilket gjorde at det ikke gjorde det store de var småvoldelige ved hans ansigt. Sådan var børn jo. "Min største fornøjelse Toru." Sagde han så bare og tog imod drengene som virkede ivrige efter at komme ned til ham, han smilte lidt og puslede om dem. Kildede dem lidt og studerede dem. Der var kun små ligheder med Toru, så de lignede vel egentlig deres far meget. Gambit tænkte meget over rettighederne manden egentlig havde, men Toru virkde nærmest bange for at faderen til børnene skulle vide noget. En bekymring han jo egentlig måtte dele med Toru. "De er også lette at holde af. Dig med. Toru, du skal vide at jeg aldrig vil lade noget ske med jer." Han så alvorligt mod hende, han ville kæmpe for at der intet skete med nogen af dem, de var lidt som en familie for ham nu. Hans trøst. Måske var det forkert, men alene var han nok selvskadelig. Neimi havde været alt for ham, at hun var væk, gav ham ikke meget at leve for. Nu havde han Toru og ungerne.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 15:50:14 GMT 1
toru smile "det ved du vil gambit.. jeg har da lært at når du sætter dig noget i hovede så gør du det" hun smile og så på drengen, der bare hygge sig hos gambit, og nød bare at side der som en lille familie deres egen lidt sær familie. "vi godt nok en sær familie" hun lo og så på ham, og trak vejer dybt inden hun sukke. "nå nu hvor du er færdig SÅ vil jeg gør rent nu så klar du lidt babysitting mens jeg søger for stedet ser bare nogle lunde ud igen" hun smile og ule drillen hans hår mens hun små lo og rejste dig, hun kysse drenge på panden det samme ved gambit inden hun tulle oven på og snart kunne man høre hende gå til den med skrubben og skuren og fejning og af støvning.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 20:42:27 GMT 1
"Ja vi er en køn lille flok. Men det er nu dejligt." Sagde han roligt med et skævt smil som han knugede drengene let ind til sig, han var egentlig for snavset til at have dem sådan op af sig. Men sådan noget tænkte han jo ikke over lige nu. Han havde mere travlt med at hygge sig med dem. Roligt gik han op af trappen efter hende mens han grinte til det hun havde sagt. Det lød som om der var et helt års arbejde i alt dette. Roligt gik han udenfor, her fandt han trillebøren, skønt han havde de to drenge på armen, lykkedes det ham at ligge et tæppe i bunden af den og ligge drengene der. Her kørte han dem hen under et piltræ hvor de kunne lege med grene som hang ned over dem. Så begyndte hans ellers at gå igang med en sidste ting til Toru, nemlig en gyngestol her til haven, som hun kunne sidde i og hygge med drengene. Gambit holdte dog godt øje med de små, han smilte svagt og kiggede tit til drengene som lå og hyggede sig gevaldigt. Det her kunne han egentlig godt vende sig til. Månens lyst var rigeligt med arbejdslys for ham, han havde jo bedre syn end de fleste. Stolen tog han sig god tid til at lave, da han måtte sørger for at de små ikke pludselig faldt ud af trillebøren.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 20:51:25 GMT 1
"jeg nyder også vores lille flok" hun smile og mens han arbejde på gynge stolen knogle toru mens hun puste og gispe men det lykkes hende at gør under etagens pæn som før, hun satte sig træt på trappen lidt inden hun tvang sig op og ud til ham "nååå går det godt" hun smile og gik hen og så på drenge "nåå i hygger jeg rigtig med gambit var" hun smile blidt og så på ham, "hvad er det enlig du nu er ved at finde på gambit" spurt hun nysgerrig mens hun så på ham med et undersøgen blik for at prøve at gennemskue hvad det var han lave. drenge lå bare og pluder ind til man hørt en mave rumle og så lød der gråd "åh nej har helt glemt at fange noget mad!" udbrød hun og skynde sig af sted og fange en fin hare som hun gjorde som sidste brække dens nakke, babere dens mave og lod drenge sug til sig af det god blod.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 21:10:33 GMT 1
Gambit var næsten færdig, faktisk manglede han bare at sætte lænet sammen med sædet og sædet på selve det gyngende træ. Det var jo ret godt gået at han alligevel havde lavet det på så kort tid, han kunne jo have været længere tid om det hvis det ikke havde været fordi han var vampyr. "Ja vi hygger rigtig. Og vi har været igang med en gave til mor." Sagde han med en varm stemme. Et sted havde han lyst til bare at finde sammen med Toru og danne familie med hende. Måske var det sorgen han bare gerne vil glemme og bygge et liv op med Toru. Gambit begyndte nu at sætte delene sammen, han bankede lidt med hammeren så træet gled sammen og til sidst gav en gyngestol. Så så han ellers til hvordan hun gav sine børn mad. Da hun var færdig med det, gik han til siden og lod stolen stå til frit syn. "Det er hvad drengene og jeg har lavet til dig, så kan i sidde her ude i solen og hygge jer." Lød det roligt fra ham, han smilte stort og stolt af sin stil til hende. Nok skulle den tages ind og ud så træet ikke rådnede, men det var jo det hans skur var til for. Lige nu havde han lyst til at give hende og børnene alt det de skulle bruge, hvilket betød han nok skulle tjene lidt. Og hans håndværk var sådan set meget pænt, så mon ikke at han kunne lave noget pænt og sælge?
|
|