|
Post by Turo on Feb 6, 2012 21:24:32 GMT 1
Toru så på gynge stolen virkelig helt overrasket, "har du lave den til os" hun gik hen og lod fingerne glid over stolen og kunne godt lige dens former og den så dejlig solid ud. "jeg ved slet ikke hvad vi skulle gør ud dig gambit! tusinde tak!" hun smile stort med tåre i øjne af glæde og lage armen om ham og gav ham et lille takke kys på munden og et stort kram mens hun smile, hun så på stolen og prøve så sat side i den, "mh den er god at side i.. har næsten ikke lyst til at rejse mig" hun lo og så på ham og nød virkelig gyngestolen, hun kunne slet ikke fatte hvor heldig hun var, drenge hade et godt hjem nu og hun hade ordenlig tag over hovede og gambit der passe på dem. han hade virkelig ænder sig utrolig meget, det var virkelig helt underligt. når hun så på ham følt hun ikke afsky men mere en varm, den samme varm shade hade plant i hende den dag hun var på besøge, mun hun var ved at fald for gambit? i så fald ville hun ikke sige det lige nu, han skulle have ro til at komme sig over det med hans eks forlove inden hun ville ture sige noget som helst.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 21:58:46 GMT 1
Roligt nikkde han stolt og tog ungerne op i sin arm, han gik hen til hende som hun sad i den og gav hende så hendes børn. Det var lige præcis sådan et billed han havde haft i sit hoved da han gik i gang med stolen og han var godt tilfreds. Gambit håbede lidt på at være alene med Toru, for kysset hun havde givet ham, fik ham til at længdes efter mere. Desuden kunne der vel intet ske ved at lege far mor og børn, kunne der? I og med de lige havde været vågen i lang tid, fået lidt af spise, burde de være trætte. "Her, lad mig tage dem igen. Sid du her og nyd natteluften lidt og slap af, så ligger jeg dem." Sagde han roligt, tog de små drenge og begyndte at gå indenfor. Da han nåede ind, gik han ned af trapperne og puttede de små drenge i deres dobbeltvugge, her vuggede han dem indtil de sov og dukkede så op hos Toru igen. Roligt trak han hende op til sig og så hende dybt i øjnene. "Du er en utrolig mor og kvinde Toru, glem aldrig det. Du fortjener alt jeg giver dig." Hviskede han så stille og smilte roligt til hende.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 22:21:17 GMT 1
Toru nød at side i stolen med drenge lidt inden Gambit tog dem igen, "tak gambit" hun smile blidt og så efter dem mens hun sad og nød sommer luften i denne dejlig rolig nat, mens hun så op mod himlen. hun blev ikke forskrægget over gambit med et var hos hende igen, det hade hun vende sig til. hun så på ham han hev hende ind til sig, hun så på ham og rødme en smule ved det han sag. "det sødt af dig gambit.." hun smile blidt, "men huske du også skal tage dig af dig selv.. du har vær så meget igennem.. du får slet ikke det du har behov for.." sag hun stille og så ned, "du mangler nogle der holder af dig.. så meget har jeg opdage.. du har lige så meget brug for dem som spædbørn har.. lad mig hjælpe dig med at få den omsorg" hun så på ham og kysse ham på kinden, "lad mig hjælpe dig med at få bare lidt flere god minder ind i live ikke" hun smile blidt og stod roligt med hænderne på hans bryst. hun så roligt på ham, mens hun stod der tæt på ham "nu blev jeg ikke for nær gåenden vel?" hun så roligt på ham, hun vist jo han lige hade meste den kvinde han hade elskede men hun kunne ikke lig at se ham på den måde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 6, 2012 22:31:41 GMT 1
At hun sagde som hun gjorde, fik ham bare til at smile svagt, det betød meget for ham at der faktisk var en der så hvad han havde brug for. Måske var Neimi bare lige den som han havde haft brug for. Gambit nød at have en tæt på igen, han havde vlæret så ensom og alene, roligt lod han armene falde om hendes liv. Han så ned mod hende og rystede stille på hovedet. "Du er så nær som jeg vil have dig." Hviskede han stille, duftede kort til hende hår og tryggede hende blidt mod sig. Trangen til at bare kysse hende, lade hende mærke ham rigtig og hvad han havde at give af var stor. Men han prøvede at holde sig tilbage. Dog kunne han ikke dy sig for at kysse hende blidt og kort på munden. "Du må ikke forlade mig Toru, jeg har aldrig haft nogen, men efter du og Neimi, ville jeg ikke kunne et liv uden nogen i mit liv. Og Neimi fortjener mig faktisk ikke. Hun værdsatte mig ikke rigtig. Hun........... Hun foreslog at tage væk i et par år for at opsøge sin gamle elsker og så kunne jeg have sex med hvem som helst. Hvilken person som skulle forstille at elske en, gør sådan?" Lød det halvhulkende fra ham, for han forstod ikke Neimi's måde at fortælle hun elskede nogen på og hun vidste vidst heller ikke hvad det var.
|
|
|
Post by Turo on Feb 6, 2012 22:40:45 GMT 1
Toru så på ham og stod bare roligt ind til ham og nusse hans bryst en smule, hun så på ham og lod ham tal ud. "du har ret.. hun fortjener dig ikke.. og du fortjener beder.. nu kender jeg hende ikke personligt så jeg kan ikke rigtig sig så meget" hun så på ham og rødme en smile ved kysset, hun smile bare og lod en hånd stryg ham over kinden "jeg går ingen steder.. ud over når der skal hentes mad så jeg lidt nød til det" hun lo blidt og så på ham, "og så længe drenges far ikke opdager deres eksistens så sker der intet" hun smile og så på ham og kysse ham kort og blidt og så på ham, "mh hade helt glemt hvor godt et kys kunne vær" hun smile skævt og så roligt på ham mens hun bare nusse ham i håret mens hun så ham roligt i øjne.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 7, 2012 9:20:30 GMT 1
Ordene fra hendes mund fik ham til at føle sig tryg og glad, han følte sig faktisk som en der var brug for. Og det var jo det han havde haft brug for, at føle sig ønsket. Gambit smilte blidt og nussede roligt hendes lænd, han nød at mærke en kvindekrop igen. Tanken havde bare været så langt væk, for han følte jo kun det var Neimi som var den eneste ene. Dog var han vel blevet klogere, selvom tanken om hende stadig var som en kniv i hjertet. Hendes kys fik ham til at smile lidt mere, specielt kommentaren som kom bagefter. Hvis hun ville prøve et godt kys, så kunne han da sagtens give hende et. Hans hænder gled roligt op af hendes ryg og han klemte hende helt ind til sig som han lod sine læber møde hende i et dybt og intenst kys. Gambit vidste sådan set ikke hvad han havde gang i, for i sidste ende, ville han så ende op med at såre Toru? Han var jo hverken forelsket eller noget, han holdte meget af hende som ven og han kunne da sagtens være en elsker, men forelsket var han ikke. Neimi havde fyldt for meget til at han bare sådan lige forelskede sig på ny.
|
|
|
Post by Turo on Feb 7, 2012 9:29:21 GMT 1
Toru så bare roligt på ham mens hun lod ham hold, om hendes lille fin krop. det var rart at føle sig tryg igen og rart at kunne hjælpe Gambit for hun hade lagt mærke til han var trist, og trist mennesker hade oftes brug for noget omsorg og kærlighed. at hun så måske var lidt små forelsket i gambit gjorde det bare nemmer for hende at give ham omsorg. men at han kunne risiker at sår hende sener eller ligene var ikke en tanke der strefe hende, lige nu stod hun og nød kysset som hun gengældt til fylde mens hun lod armen glide fra hans bryst og om hans hals, så hendes krop kom de cm tætter på hendes, var rart hun følt sig beder til pas i hans arme, hun vist jo at han ville passe på hende og drengen og det betød så frygtelig meget for hende, da drenge betød alt for hende og hun ville nødig se der skete noget med dem.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 7, 2012 17:23:48 GMT 1
At kysse hende føltes jo rart, hvilket resulterede i at han trykkede sine læber mere intenst ind mod hendes, hænderne gled ned af hendes ryg igen og endte ved hende røv som han blidt tog fat i. Gambit nød det rimelig meget, hvilket kunne mærkes, da han havde en lille bule i sine bukser efterhånden som han mærkede sin lille rengæringskones krop mod sin. Dette fik ham til at stoppe, han brød kysset og gik et skridt tilbage mens han så ned i jorden. "Det, det er jeg ked af Toru, jeg trækker mig tilbage nu. Vi ses måske i morgennat, eller, ja." Lød det halvforvirret fra ham, han så ikke på hende en eneste gang inden han var forsvundet op på sit soveværelse. Da han var indefor døren, slog han hovedet ind i døren og sukkede. *Flot Gambit, flot! Tag og få styr på de sørgelige rester af dig selv!"* Skældte han sig selv ud inde i hovedet. Det var ikke fair overfor hende at han forførte hende for en enkel nat eller flere. Derfor fik han stoppet sig selv, for Toru betød faktisk noget for ham. Problemet var bare at hun fristede jo også et sted. Gambit smed den beskidte skjorte hen i den flettede kurv, han strakte sig og spændte så lidt i kroppen for at mærke han stadig var en mand. Da han følte sig som en tøs med alle de følelser. Et sted savnede han virkelig sit gamle jeg, der hang han mere sammen og havde styr på livet. Roligt begyndte han at tage resten af sit tøj af, hvorefter han tog en kåbe på han havde købt sig, den var ikke vildt fin, men dækkede da hans krop. Han gjorde sig klar til et bad inden solen ville stå op igen.
|
|
|
Post by Turo on Feb 7, 2012 18:17:59 GMT 1
Toru gengældt blodt kysset, og mærke tydelig bulen i hans bukser og rødme og tråde selv et skridt tilbage da han gjorde det, og rødme og så flovt ned. hun hade ikke lige vente at han blive.. lysten af blot at få et kys. "d-det helt i orden.. det skal du ikke tænke på" hun så mod ham men væk var han, hun sukke ganske stille og løfte så gynge stolen tilbage til huset og ind og stå i stuen, og søger for den ikke var i vejen. hun liste der efter nede og så til drengen der sov trygt og godt i deres vugge. Toru smile og så på dem som de lå der og putte sig, "mor elsker jer" hviske hun stille til dem og lod en finger nusse deres kinder, hvad skulle der dog ikke vær bleven af dem vis ikke gambit var komme efter hende. hun hade nok endt med at gå til shade og miste drenge, og sikkert aldrig fået lov til at se dem igen. tanken fik tåre til at trille ned af kinderne men hun fjerne dem hurtig *Nej! aldrig! han får dem ikke.. de skal blive hos mig.. de er min* tænkt hun fast og gik hen til sin seng og lag sig bare om på ryggen og kigge op i lofte inden hun døsse hen, og trak vejre tungt. i sin søvne plage marridt hende, om shade der tog børne fra hende at gambit pluslige ikke var der til at passe på dem, hun vred sig en smule i sengen mens hun mumle i søvne.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 7, 2012 19:38:58 GMT 1
Gambit luntede til sit badeværelse, her havde de lavet et smart stystem der fik vandet fra brønden her op ved hjælp fra en helt anden pumpe, at vandet var koldt gjorde ham jo ikke det store, så han gad ikke at få det varmet før han gled ned i det. Her vaskede han sig så, blev færdig og kom op af det lille kar igen. Han sad godt nok lidt halvklemt i det, så han havde overvejet at bygge et nyt. Gambit tørrede sig roligt, inden han forlede klædet om sig og gik ind i sit soveværelse igen. Han kunne mærke uroen hos Toru, han forsvandt hurtigt derned, solen var kun lige ved at stå op, så han klarede det uden at blive forbrændt. Han havde stadig kun klædet om sig, altså den tynde kåbe. Da han så at hun sov, slog han sig lydløst i panden og sukkede af sig selv, for der var jo intet galt, men nu var han nød til at blive her. Roligt gik han hen til sengen, satte sig i siden og ruskede forsigtigt i Toru, for ikke at vække drengene. "Vågn op smukke, du har mareridt." Lød det stille fra ham, han så lidt ned mod hende og lod så hånden føre hendes hår om bag øret. Den mand der fik lov til at leve livet med Toru var heldig og han skulle være god nok, ellers skulle Gambit nok sørger for at han fortrød det.
|
|
|
Post by Turo on Feb 7, 2012 20:17:10 GMT 1
Toru vågne ikke lig med det samme men det gik nu hurtig, hun satte sig op og så over med dreng og sukke lette over de stadig lå og sov. toru så på gambit en smule underen "burt du ikke ligge og sove?" spurt hun og satte sig helt op i sengen mens hun lag hænderne i skødet, "og.. tak.. det var ikke just en rar drøm jeg hade" hun smile skævt og så ned og rødme en smule da hun kom til at tænke på kysset, "du kan.. bare sove i sengen så kan jeg sætte mig i en stol og lige sove en smule mere inden tvillingerne vågner" hun så på ham, og smile bare blidt stadig med røde kinder inden hun roligt kravle ud af sengen for at gå hen til en stol og få lidt mere søvne.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 7, 2012 20:52:02 GMT 1
"Jeg kunne mærke din urolighed og var bange for der skete jer noget." Mumlede han stille, roligt så han efter hende og rystede på hovedet. Han forsvandt hurtigt hen til hende og løftede hende op, hans kåbe gled op som han bar hende hen til sengen. Her fjernede han dynen og lagde og lagde sig så selv ved hendes side under dynen. "Du bliver lige her ved mig. Ikke tale om at du skal sove i en stol." Hviskede han stille og endte med at kyssede hende på munden igen, det var svært at lade være, specielt når han selv var halvnøgen. Gambit lagde sig ind til hende og endte med at ligge sit hoved ved hendes bryst for at høre hendes hjerte pumpe blodet ud i hendes krop. En dejlig lyd. Roligt lagde han sig til at gå i sin sædvanlige dvale, han elskede at hvile til lyden af blod som strømmede igennem en krop. Det var dejligt. Her lå han jo dejligt og ventede kun på flere dejlige dage med Toru og hende små drenge.
//out
|
|
|
Post by Turo on Feb 7, 2012 21:24:58 GMT 1
Toru rødme og nåde ikke langt eller noget inde gambit var der og løfte hende op, hun rødme og så på ham men sag ikke noget til ham. hun lode ham ligge hende i sengen, og der efter ligge sig ved siden af hende. hun rødme da han lag sig med hovedet på hendes bryst efter at have give hende et kys hun hade nydt meget. hun så på ham og nusse ham i håret mens hun blidt rykke hans hovede mod sit bryste og lukke øjne mens hun stille og roligt døsse hen, hun var sikker på det nogle skulle blive en dejlig tid hos gambit sammen med drengen, de kunne umulig blive beder inde det var lige nu.
//Out
|
|