Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 15:24:09 GMT 1
Personlighedsspaltingen gjorde hende intet, alle havde jo deres problemer og hende her var lidt meget udsat i dette tilfælde. Roligt gled hun helt hen til hende, hun så lidt rundt, måske var kroen ikke en god ide. "Hvis kroen gør dig utryg og du gerne vil være i dit element, er det helt fint med mig. Men jeg har brug for ly for solen. Min hud er meget sart." Lød det stille fra hende, for hun ville gerne lære dene lille sag af kende. Tanken om hende nøgen med små vanddråber spillende ned af hendes fugtige hud ved Selena til sig at bide sig frækt i læben og kigge lidt ned af nymfen. Gad vide hvilken form for nymfe hun var, hvilket element havde hun med sig? "Du er virkelig smuk, ved du godt det?" Lød det charmerende fra Selena, som hun studerede nymfen, op og ned, men specielt i ansigtet som var så smukt og fint. Næsten som var hun skrøbelig at røre ved.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 15:33:01 GMT 1
Zakura så på Selena mens hun kom nærmer hende, "jeg har det bedste ved skoven.. jeg.. er ikke tryg ved mange væsner.. eller byer.." hun så på hende, som hun så hun studer hende. hvilke underne hende for hvad var der at studer ved hende. hun kunne ikke selv se det kønne i hendes vel forme krop og sød men fyldig bryst pati der var en smule presse sammen på grund af kjolen. hun så på hende, da hun sag hun var smuk og ryste på hovede. "tror ikke de ved hvad skønhed er.. for jeg er på inden måde i nærheden af at være køn" hun så på hende som hun kigge på hende, zakura syntes denne kvinden hun snakke med var en underlig skabning, at hun snakke om hendes hud var sart betød det ikke bare hun trængt til sol. hun sag dog intet og kigge bare på kvinden, "men..de meget køn frøken.. " sag hun stille og så op på hende med de lidt stor rødbrune øjne, mens hun bed sig i læben og stod og pille ved det lange sort hår.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 15:44:03 GMT 1
Et sted havde Selena virkelig lyst til at vise hende her nymfen hvor meget hun faktisk syntes hun var en smuk kvinde, for hun stod jo og begærede hende et sted. At få hende med i seng ville jo være fantastisk, tænk at være sammen med en nymfe. Selena gik helt hen til hende og strøg hende ned langs håret og lod den anden hånd køre ned langs hendes former mens hun så hende i øjenene med det der beroligende og dragende blik som vampyrer kunne have. "Du er meget smukkere end du selv går og tror, lad en som mig der virkelig ved hvad skønhed er bedømme det og nyd at en som mig kan nyde synet af dig." Hviskede hun blidt, hendes stemme havde nærmest noget hypnotisk over sig, hun lod sine hænder vie fra hendes krop igen for ikke at støde hende helt. Selvom hun gerne ville mærke mere til hende.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 16:15:37 GMT 1
Zakura så på Selena som hun strøg hende over håret, og hendes former. denne form for berøring var så ukendt at det skræmt hende et sted, hun trak sig en smule tilbage som hun så på hende. hun stod ellers stille som hun snakke om skønhed, hun syntes stadig ikke hun spor køn. hun hade lagt mærke til hvordan folk så på hende når hun enlig var blandt andre mennesker, men de blikke brød hun sig ikke om hun troede meste det var fordi hun hade tatos og hendes pircinger hun selv syntes var pæne. hun så ind i salenas øjne, de var så fast men dog blide og så fængslene. hun stod bare og så hende ind i øjne mens hun blev ståne der med vådt hår og kjole i den blide sommer nats brise mens hun selv mærke hun søvnig hun enlig var, hun fik reven sig løs af hendes blik og så ned og tog sig til det stadig ømme hovede, "j..jeg burt gå nu.. der..der sikkert lang vej hjem" hun vent siden til for at begyndt at gå. hun var forvirret et sted, hvorfor snakke denne selena med sådan en stemme, hvorfor kigge hun sådan på hende hvad gik det ud på? hun forstod det ikke hun vist intet om seksualitet eller noget i den stil hun ane selv ikke hvad hun var til og kendet ikke til den nydelse at være sammen intimt med et andet væsen, hun forstod det bare ikke.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:21:01 GMT 1
Det var trist at hun sådan skabte afstand, men Selena var stædig og ville ikke give op, ikke tale om. Roligt stod hun bare og nød natten og ventede så på at denne kvinde ville vende sig lidt til tanken om at have et andet væsen med sig. "Jeg har intet sted at være i tryghed for solen, mon du kunne hjælpe mig? Hvis du da altså vil, jeg vil ikke tvinge dig til noget, mange så mig gerne død alligevel." Mumlede hun stille, for at søge lidt medfølelse, som en form for panipulation. Selena satte et trist blik i sine øjne og lod sit smil forsvinde. Et suk kom stille fra hende, hun så rundt og fulgte med på afstand, men ville vende om hvis hun bad hende om det. Dog ønskede Selena brændende at lære denne af kende, men måske mødte de igen hvis hun absolut ikke ville have hende i nærheden.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 16:32:38 GMT 1
Zakura vente sig da hun snakke hende om et sted hun kunne søge ly, og om at dø. hvilke fik hende et sted til at panike for hun ville ikke se nogle dø, ikke vis hun kunne gør noget for det kunne undgåes men.. hvor kunne hun skjule hende for solen der hvor hun gik var der jo altid sol og varme, et sted der var mørkt.. hvor skulle hun kunne finde det. "j..jeg kender ikke.." starte hun og så op på Selena og opdage de triste øjne der selv fik hendes øjne til at blive helt blanke at tåre, hun kunne ikke klar sorg og triste miner det var jo der for hun holdt sig væk fra andre, så hun heller ikke andres trist og græden ansigter. hun gik hem til Selena og lag arme om hendes liv og trykke ansigt mod hendes bryst, "undskylde... undskylde" hulke hun og følt det hele var hendes fejl at hun var ked af det og ikke en gang kunne finde et sted hvor hun kunne gemme sig, hun trykke bare ansigt mod selenas bryst, hun kendt ikke rigtig til det med grænser kun sin egne og ikke andre hun vist ikke helt hvad der var rigtig og forkert i sociale adfær blandt ander væsner der for tænkt hun ikke over at Selena måske ikke kunne lige at hun begrave sit ansigt i hendes bryst, hun ville i vært fald kunne mærke hendes pirsing der trykke sig mod hendes hud, hendes ånde og lidt af det våde glatte hår.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:42:55 GMT 1
Følelsen af hendes ansigt som blev presset mod hendes bryst pirrede hende lidt, hun måtte jo indrømme hun nød det og det smil som Sakura ikke kunne se, var tilfreds, for hun fik lige hvad hun ville. Roligt lagde Selena armene om hende og tyssede stille på hende. "Det er helt okay, det var bare et spørgsmål, hvis du havde et hjem af en art som ikke bare var naturen. Jeg skal nok finde en grotte et sted at gemme mig." Trøstede hun, stadig med en sørgmodig stemme, for hun måtte jo ikke vise at alt sammen var fake og at hun bare manipulerede hende. Selena var genial til dette, men hun havde jo også gjort det hele sit liv. Roligt fjernede hun Sakuras hår, lagde det roligt ned langs hendes ryg mens hun nussede hende blidt. "Tak for krammet kære, det var lige det jeg havde brug for." Lød det lidt mere glad fra hende, dog stadig med noget tristhed over som var det stadig lidt svært. Man mange ønskede hende jo død, dog med god grund, men det behøvede nymfen jo ikke at vide.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 17:03:03 GMT 1
Zakura holdt sit hovede ned mellem Selenas bryst mens hun hulke, for hun hade fået det rigtig skidt med sig selv over hun ikke kunne hjælpe hende. da hun snakke om et hjem så hun op på hende fra hendes bryst, hun hade et hjem men intet hus hun var stort set ude hele året rundt, kund de meste kolde og våde nætter sov hun inde hos tjenste folkene på slotte hvor hun sov ved pejsen men så var hun også ude igen om morgen. hun snøfte og så bare op på hende, "men en hule.. det jo ikke godt.. hvad vis en bjørn tager dig? eller en dem.. dem der tog mor!" nu blev hun en smule panisk og det kunne se på hendes øjne, de var ved at få det der psykopatiske træk igen fordi hun ikke kunne klar tanken om de skygger der tog hendes mor, forme som mænd der brutalt bare hade tage hende fra hende. hun knuge hænderne om kutten bag på hendes ryg, "de må ikke tage dig.. de gør grimme ting.. de lader dig ikke komme ud igen.. " tåren stod ned af hendes kinder, som hun knuge sig ind til Selena og hade øjne rette stift op mod hendes og line ikke rigtig en der ville giv slip.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 17:09:29 GMT 1
Ï det samme som hun rettede blikket mod Selena forsvandt smilet så hun ikke fattede mistanke. At savne forældre gjorde hun ikke, for hendes forældre havde kun ødelagt alt for hende. Det havde gjort så ondt og hun flygtede derfra, så hun var hjemløs og burde snart finde sig et hjem. Dog intet hun gad at gifte sig til, ikke tale om at hun skulle være fanget i et forhold med kun en person. "Ingen tager mig, det lover jeg dig" Hviskede hun stille, inden hun kyssede Sakura blidt på panden. Hendes blik var roligt og hun smilte svagt nu, for ingen ville kunne kidnappe Selena, de var døde inden da. Selena lod nymfens duft indtage hende, så hun altid ville kunne finde hende igen. "Tag det roligt, jeg er her for dig min kære, der sker intet." Hun tyssede roligt på hende og lod sin hånd glide op til flere gange ned af det lange bløde hår.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 17:18:07 GMT 1
Zakura hulke og knuge sig bare ind til Selena, hun faldt stille og roligt mere til ro som hun blev strøgen over håret og forsikre om inden ville tage Selena. hun lukke øjne og nusse sig bare ind til Selena og holdt fast hun brød sig stadig ikke om Selena ville sove i en hule der kunne jo stadig vær farlig ting sådan et sted, "har du ikke et hjem?.. det mere sikkert ind en hule" hun så op på hende, mens hun stadig holdt om Selena og kunne enlig godt lig at blive strøget over håret det var dejlig beroligen, det var lidt som når man søgt trøst hos en mor hvilke nok var der for det gjorde Zakura mere tryg og rolig hendes øjne blev i vært fald mere normale igen, som hun stod der og kramme sig ind til Selena, vis hun virkelig ville sove i en hule sp fuldt Zakura altså efter, bare for at vær sikker på ingen kom og tog Selena selv om hun knap nok kendt hende kunne hun enlig et sted godt lig Selena hun var sød ved hende og hade trøste hende og var ikke bleven bange for hendes minder psykiske flip på engen.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 17:29:01 GMT 1
Et lille suk kom fra hende, hun rystede blidt på hovedet. "Jeg har desværre intet hjem endnu, men snart køber jeg mig et hus. Gerne oppe i bjergene. Hvis du vil, må du gerne bo med mig, hvis du heller intet hjem har, der er både træer og vand rundt om, så det kunne jo kun være skønt for dig." Lød det stille fra hende, for så kunne hun jo opsøge hende efter hun havde fået et hus og sat det i ordenlig stand. Sakura var virkelig en dejlig kvinde, hvis man så bort fra hendes mindre flip. Og det gjorde Selena, for med hendes hjælp, skulle hun nok få det bedre, hun havde bare brug for en som ikke bare opgav hende med det samme, mens om stædig blev ved med at være der for hende.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 17:36:43 GMT 1
Zakura så på hende "i bjergen?.. kan man så se.. ud over Nirelia?" hun så på hende, for slotte i Nirelia eller have ved slotte hade jo vær der hvor hun hade skjult sig og leve i over 1000 år nu, at huset hun snakke om kom til at ligge nær trær og vand var nu rart, i sær træer hun var jo skov nymfe. hun så på Selena, lidt underne for måtte hun bo hos hende? men de kendt jo ikke hinanden? og hvad så med hendes søgen efter sin mor "vil..vil du så hjælpe mig.. med at find min mor.. vis jeg tager med dig?" spurt hun så tydelig med en håbefuld stemme for hun vist ikke om hendes mor var død eller levenden eller om hun hade søster for den sags skyld og hvor de var vis hun da hade nogle. hun hold stadig om Selena mens hun så op på hende med håbe fulde øjne, mens hun snøfte og holdt bare kramme.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 17:42:19 GMT 1
Det at hun ledte sådan efter sin mor var der vel en grtund til og Selena vidste godt at ikke alle var svigtet af deres forældre som hende. Derfor nikkede hun roligt. "Selfølgelig vil jeg hjælpe dig med at finde din mor, men først når vi har et hjem stablet på benene og så kommer jeg efter dig." LOvede hun med trygge ord og en varm stemme. Selena glædet sig til at have sit eget igen, hun smilte ved tanken om det og så at dele det med så fræk en lille nymfe. Lille og lille, de var faktisk på højde med hinanden, men sådan, hende væsen virkede så lille og skrøbelig. Dejligt. Let at manipulere. Perfekt. "Men lige nu vil jeg tænke på at overleve solen." Kom det så lidt nervøst fra hende, for hvis der var noget Selena frygtede var det solen.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 18:28:56 GMT 1
Zakura så på hende og lyste en smule op da hun love at hjælpe hende, men først når huset var i orden og hun var komme efter hende. det lød lidt sært, komme efter hende? ingen var komme efter hende før, hun hade bare vente på hendes mor igen ville komme efter hende men nu ville Selena komme efter hende, det var underligt men enlig rart og vide at der faktisk var en der ville komme efter hende en dag, hun smile en lille smule og nusse sig ind til Selena ind til hun snakke om solen, "åh ja! en grotte" Zakura slap hende og så rundt og prøve at huske om hun hade set en hule men hun huske ikke rigtig noget af sin lange gå tur til grænsen og sukke og så trist på Selena.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 18:34:45 GMT 1
Et smil kom fra hende som hun så Sakura søge efter en retning at gå i, Selena kunne jo bare tage tilbage til den hun allerede var kommet hjem. Så hun gik roligt hen mod floden igen, dog stoppede hun og så mod nymfen med et svagt smil. "Jeg ved hvor der er en grotte, den samme jeg var i sidst." Lød det stille fra hende, hun vidste ikke om Sakura ville med, men hun gik da ud fra det. Roligt gik hun videre hen mod floden, her satte hun sig på knæ og vaskede sit ansigt blidt, tørte det af i kutten og sukkede lidt. "Vil du med?" Spurgte hun så med et varmt smil, for hun ville jo gerne have Sakura med sig, desuden var der så mange ting hun godt kunne tænke sig at gøre ved hende, men det måtte vente til hun havde gået sit hus, i hvert fald bare noget af det.
|
|