Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 22:39:50 GMT 1
Der kom et lille grin fra Selena, hun vendte sig rundt og så Zakura lige ind i øjnene, hun nikkede lidt. "Det var et kys. Og jo nogen syntes det er unormalt når to kvinder kysser hinanden, men jeg kan lide det, så jeg gør det. Skal jeg lade være en anden gang?" Spurgte hun så med et charmerende smil og et forførende blik, for hun havde nydt det og gjorde det gerne igen. Det passede ende jo fint at få en lille slave i Zakura, til at nusse om hende og tilfredsstille hendes behov og gerne det mindste vink. Og at lede efter hendes mor kunne hun da godt, men lovede ikke at finde hende, for fandt hun hendes mor, så havde Selena jo ikke mere en slave. En slave som nok aldrig kom til at vide hun var slave.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 15, 2012 22:49:02 GMT 1
Zakura så på hende og blev fange af hendes blik, "jeg..jeg ved ikke.. " hun prøve at se væk for hun ane virkelig ikke om hun skulle lade vær at kysse hende eller om det var okay at kysse hende, hun viste det ikke hun tog sig til hovedet og var virkelig bare forvirret mens hun lukke øjne hendes hovede gjorde ondt igen, "jeg ved ikke.. jeg forstår ikke" hun satte sig ned på hug og bed tænderne sammen bag den lukke mund mens hun tog sig til hovedet og prøve at forstå det her kysser rig og hendes smile og blik hun forståd det bare ikke! hun vist ikke om hun skulle tro på det her var rigtig hvordan hun skulle føle og hvordan hun skulle takle det "jeg ved ikke.. jeg ved ikke hvordan jeg skal føle.. jeg forstå det ikke" hulke hun mens hun sad på hug og så ned i jorden.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 17, 2012 9:07:39 GMT 1
Roligt satte Selena sig ned på hug med hende, hun løftede hendes ansigt blik med en finger under hendes hage. Hendes blik var blidt og roligt, smilet forstående. "Det gør intet, jeg vil ikke tvinge dig til noget. Men nu har jeg givet dig noget at tænke over til vi mødes igen min kære." Sagde hun og lod hun finger føre hendes lange smukke sorte hår om bag øret. Selena var mester i sit spil, men det var heller ikke svært når en smuk nymfe motiverede hende. En blid vind kom ved dem og løftede begge deres hår og førte det til siden, hun smilte blidt og nød natten endnu en gang, hun havde jo ikke meget tid i sommertiden. Vinteren holdte hun allermest af. Grunden til at hun villle bo i bjergene var at hvis hun bare boede på den rigtige side, havde hun længere tid til at komme ind i huset og ned i kælderen.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 17, 2012 11:13:16 GMT 1
Zakura så op på hende, og lod hende føre det blød hår om bag hendes øre. "jeg forstår det ikke" sag hun stille, og så på hende med den forføren øjne mens hendes ansigt bare ind tog en mere ind byden indtryk og hendes læber dirre en smule, mens hun trak vejer stille og roligt. hun så bare på Selena mens hun sad der på hug hos hende, og bare så på hende, så på hendes læber der lige hade kysse hendes læber, prøve stadig at finde ud af hvad denne handling betød.. hvorfor kysse man folk? hvorfor kysse kvinder hinanden? var det fordi de kunne lig en? eller bare en måde at rose folk på? hun så bare på hende, og lod en finger rør hendes læber og lag hovedet lidt på skrå mens hun bare så på hendes læber og blidt rørt dem med de blød finger, ind hun sådan lidt kejte og klunte trykke sin læber mod hendes, bare lige for at mærke dem der var ingen bevægelse fra hendes side af så det var enlig ikke et kys, hun mærke bare hendes læber mod sine mens hun prøve at finde et eller andet der kunne få hende til at forstå hvad det her var.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 17, 2012 13:18:36 GMT 1
Et varmt smil kom frem som Zakura prøvede at kysse hende, hun kyssede bare igen som hun holdte rundt om hende nu. De slanke fingre gled ned langs hendes ryg som hun nød kysset og glædet sig til at være klar til at hente hende igen. Dog slap Selena kysset og så roligt på hende, dog lidt undrende. "Hvordan var det?" Spurgte hun med et charmerende smil, for følelsen af en anden persons læber var jo rar. Roligt slap hun sit greb om hendes spinkle krop og endte med at sætte sig ordenligt ned i græsset. Huset kunne bestemt vente når en nymfe lige havde kysset hende for at eksperimentere. Det kunne jo godt gå hen og blive rigtig sjovt dette her. Og dejligt. Selena strakte igen sin krop og så hele tiden i hendes retning, for hun var nu smuk at se på.
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 17, 2012 14:59:53 GMT 1
Zakura så på hende som Selena valgt at bryd hendes prøve kys, og så på hende da han spurte hvad hun så syntes, hun så ned og man kunne se hendes hjerne kørt på højtryk for at finde ud af det, "det var vel... okay.. jeg ved ikke.. jeg kan ikke forstå det" hun tog sig til hovede da det begyndt at gør ondt i hendes hovede med alle de tanker, og pres ved at prøve at forstå denne voksen verden hun leve i selv om det ikke gav den fjerneste mening for hende. hun så på Selena som hun satte sig ned ved hende, skulle hun ikke af sted? hun sag dog intet men satte sig selv helt ned og rykke sig ind til hende og lag sit hovede mod Selenas bryst og lå bare der mens hun kigge ud i nattens mørke.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 21, 2012 16:40:21 GMT 1
Et sted kunne hun jo kun ryste på hovedet af dette, for hun forstod nok først betydningen når hun engang følte det var det rigtige af gøre. Selena smilte bare blidt til hende og løftede hendes hoved lidt så hun kunne kysse hendes pande og derefter var hun nød til at rejse sig lidt op. Et skævende blik mod byen fik hende til at se ned mod hendes lille nymfe. "Jo hurtigere jeg finder os et hjem, jo hurtigere får vi det hele til at falde på plads, og så skal jeg nok få dig til at forstå, hvis ikke tiden gør det før mig." Sagde hun roligt, inden hun slog kutten helt om sig og trak den godt ned om sit ansigt så hun ikke var til at se under kutten. Ikke andet end det lokkende smil som blev sendt. Roligt løftede hun hånden som et farvel og forsvandt ud i natten, mod byen, mod et skøde til hendes første hus og hjem. Sit helt eget.
//out
|
|
|
Post by Selia Jheduar on Feb 21, 2012 16:54:22 GMT 1
zakura så på hende som hun løft hende hovede op, og kigge bare på hende og lukke øjne da hun kysse hende på panden. hun blev siden da hun rejst sig op, og hun forsigtig lukke hånden lidt om selenas kutte og kigge bare på hende, mens hun lytte til hendes snakken. hun line bare et lille uforståen barn, og nikke så bare som hun forstod det hele. da Selena begyndt at gå måtte zakura give slip og så efter hende som hun stadig sad der ved hulen og så efter denne kvinde, der hade tage i sin arme og nu ville hjælpe hende med at finde hendes mor, hun så efter Selena til hun var helt væk og kunne stadig fornemme denne mystiske kvindes læber mod sin og sad bare og stadig prøve at finde ud af hvad katten der var sket og hvad denne form for kontak betød, hun sad der hele natten til solen stod op og hun valgt at forlad hulen hvor hun i en blid slingen bevægelse gik mellem træerne og nynne ganske stille for sig selv. //OUT
|
|