|
Post by crystal on Apr 12, 2010 19:28:44 GMT 1
det var lige blevet aften. mørket var allerede faldet på. der var ike så mange mennesker på kroen lige nu efter som de fleste nok bare var taget hjem for at komme i seng. det små regnede lidt så stæmningen var ike så munter. som tidliger. crys sad inde i sofaens kro med en hætte trøje trukket op over håret. og læste i en vild god bog om medicin hun havde købt for sine lommepenge hun aldrig havde brugt. hun havde en lang kjole på men den linede mere et kuset og en meget fin nederdel i silke. kusettet havde røde fine striber foran bagpå kunne man tydeligt se snorende som var strammet godt stramt. lidt for stramt så hun nongle gange gispede efter vejret. hun havde dog intet på føderne som hun plejede at ha. det man kunne se af hendes ansig var lagt i nysgerrige og alvorlige folder. mens hun sad og læste et godt sted i sin lille medicin bog. og nynnede svagt for sig selv. hun havde en fin guld kæde om halsen. det hang dog et lille vedhæng af ren sølv. som skulle ligne engle vinger. hun kiggede lidt rundt i kroen før hun igen lod sit blik forsvinde ned i bogen. mens hun bare smilte for sig selv. hun havde glemt alt om hendes og moderens skænderi. men hun grinede dog stadig lidt over at havde bidt geralt i næsen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 19:37:12 GMT 1
Det var blevet fyraften og Ash var gået ned på kroen for at finde noget mere passende selskab end alle de patienter, hvis livshistorie var så dræbende, som var på hospitalet fordi de stadig ikke kunne blive sendt hjem eller så var dem der kom til skade bare for at være der så andre kunne sørge for dem. Lige nu havde Ash bare lyst til en mere hyggelig aften og måske få en kvinde med hjem i hans seng, helst Lumbi, men man vidste aldrig hvem man mødte dernede, hvilket også var grunden til at han var gået derned i hans hvide silkeskjorte, hvor de øverst knapper ikke var knappet, sammen med et par sorte afslappet bukser. Alt sad god ind til hans krop men alligevel en smule løst for det var noget af hans afslappet tøj, der stadig så godt ud.. Ash trådte ind i krostuen som han kort studerede for spændende personer inden han forsatte op til baren, hvor han bestilte en whiskey for at få noget godt at drikke til en start.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 19:43:32 GMT 1
crys så op i det døren gik op og smilte lidt ved synet af ash. det var enligt længe siden hun havde set ham. og han var nok den eneste hun bare respekterede en smule. så lukkede hun bogen i og kom på bene og trak hætten mere op for hovet. og daskede op til baren. og havde en lille lystil at drille ash. bare en smule og blev snig med sig selv i det nok var den dummeste ide hun havde fået de sidste par dage. så stilte hun sig bare ved siden af ash og prikkede ham i siden og fjernede sin hætte bare for sjovs skyld "sig mig lige lille hr ash hvor har du gemt dig de sidste par dage? man kan da ike se dig nongle steder"sagde hun med et lille nuttet smil på læberne. mens hun så studerende på ham. og regnede med han lige havde fået fri. så lod hun bare en hånd glide igennem sit hår mens hun sendte ham et skævt smil og klemte sin lille bog lidt ind mod sin side bare for at sikre sig hun ike kom til at glemme den nongle steder.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 19:52:35 GMT 1
Ash vendte sig mod crystal da hun prikkede ham i siden, så på hende et sekund inden et skævt charmende smil gled over hans læber. "Jamen godaften bette og så er det fordi jeg har haft travlt på hospitalet men det burde du jo gætte dig til, det var dig der overfaldt mig sidste gang jeg arbejdede, men hvis du virkelig så gerne ville se mig så kunne du bare havde taget på hospitalet" sagde han roligt dog en smule drillende som han så på hende men vendte kort hovedet væk da han fik sin whiskey, som han tog imod og drak lidt af den for den kvikkede ham altid en smule mere op på grund af den styrke.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 19:56:47 GMT 1
crys slog sig selv i panden af ren skær dumhed "self jeg kigger alle andre steder end på hospitalet hvor du arbejder. hvor er jeg bare dygtigt"sagde hun mest til sig selv og himlede så kort med øjnende. og kiggede på ham. "du er læge du burde vide at det der ike er godt for dig"sagde hun så en smule klogt og lænede sig lidt op af baren. og smilte lidt nuttet til ham. før hun lod sit blik glide udover alle menneskerne der var i kroen. og så så på ham igen. mens hun stadig så studerende på ham. "oka hva så noget nyt. jeg er seriøs ved at dø af kedsomhed for tiden. det eneste sjove der er at lave er at skændes med min mor lige nu"sagde hun så en smule irrerteret. og gispede kort efter vejeret. efter som hun kom til at stå på en forkert måde så hendes meget fine kjole drillede hende. så hun ike kunne få vejret ortligt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 20:05:46 GMT 1
"Netop jeg er læge derfor ved jeg at alkohol kan være med til at gøre en kvik, hvis man ikke får mere end et glas" sagde han roligt med et skævt smil, selvom han talte sandt, det var normalt okay når man ikke drak for meget men et glas i ny og næ det skadede ingen, hvis man ellers var sund ved siden af. "Og hvad nyt skal der være? Hvis du keder dig sådan så kom op på hospitalet og arbejd lidt, vi kan altid bruge ekstra hænder" sagde han roligt selvom han ikke regende med at hun gad det for han havde forslået hende det før men hun havde jo ikke ville gøre det, men så var det også hendes egen skyld at hun kedede sig så meget.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 20:10:47 GMT 1
"måske..... skal lige tænkere mere over om du gider ha mig randende mellem bene mens du arbejder"sagde crys let drillende til ham og strekte sig så bare. og daskede hen til sofaen. og regnede med han jo gik med. så smed hun sig bare ned i den og lagde bene over kors. og åbnede sin lille bog og begyndte med det samme at læse nysgerrigt i den. efter som hun virkelig havde fundet medicin meget fasinerende. så kiggede hun kort op på ash"kom her hen"sagde hun så med et skævt smil. hun vidste jo helt ærligt ike om han gad følge med efter som hun aldrig riktigt sage til folk du skulle daske med hende. så vente hun bare blikket mod bogen igen mens hun nynnede svagt for sig selv. hun ville enligt gerne hjælpe til på hospitalet. men regnede ike lige framst med ash gad at ha hende rendende i hælende på ham.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 20:24:40 GMT 1
HAn så roligt på at hun gik men kunne ikke helt lade være med at kigge en smule på hendes røv, men det var ren og skær vane. "Nå nå skal du nu hundse med mig efter jeg har været så flink at tage dig til lærling og tilbud dig et mindre job når du havde lyst til det" sagde han drillende som han rejste sig fra sin plads med hans glas i hånden. Han gik hen til hende og satte sig i sofaen sammen med hende, dog så han på folk i kroen eftersom hun alligevel læste så kunne han bare sidde og se på folk, men han havde da gjort som hun havde sagt så om hun ville snakke ville være op til hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 20:28:25 GMT 1
crys lagde hovet let på skrå og så på ham "undskyld jeg er bare en lille hundse trold lige nu"fniste hun så og lukkede bogen i og lagde ved sidne af sig og satte sig så lidt skråt i sofaen og trak sine ben op til sig. og rettede på kjolen så man ike kunne se noget man ike skulle. og kiggede nu på ham igen "mig slem lille pige skal nok lade vær med at hundse sårn med dig næste gang"peb hun ganske barnligt. og rekte så tunge til ham. og kiggede så lidt på folk. og kiggede så på ham igen. "har du slet ike noget slader fra hospitalet eller bare en ting jeg kan grine lidt over?"spurgte hun så vildt nysgerrigt og lagde armende omkring sine ben og lagde hovet på skrå så hun kunne kigge på ham. mens hun lod sit hovede hvile mod sine knæ.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 20:40:42 GMT 1
Ash grinte af hende for hun skulle da virkelig smørge tykt på små ting "Du er udemærket godt klar over at slemme pigers skal straffes, derfor kan du få straffe arbejde på hospitalet" sagde han drillende selvom han godt kunne finde på at tvinge hende til at gøre det, men hun var jo også lærling nu og derfor kunne hun ikke slippe for at arbejde der hvis hun skulle uddannes ordentligt måtte hun jo have erfaring. Han så roligt på hende igen med et lidt skævt charmende smil "Hvad skulle der være af sladder? folk snakker men der er ikke noget interessant.. Og vores lille uheldige tøs faldt over sine egne ben og brækkede armen" sagde han bare roligt for han kunne ikke finde på noget at sige omkring tingene.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 20:44:24 GMT 1
crys fniste bare over det han sagde med hende tøsen "det var da også på tide? altså hun falder jo hele tiden. det er bare underligt hun kun har brækket armen"små lo hun nu for sig selv. og så så lidt olmt men stadig nuttet på ham "fint jeg er en slem pige. skal nok komme op på hospitalet og arbejde dennne månede og næste"sagde hun så med et lettet smørende smil på læberne. før hun igen kiggede rundt på folk i kroen. og lænede sig så ind mod ash og viskede lydløst "ha der ovre med kappen har altså flyve øre"og grinte så. mens hun pegede på en mand på sirka 40 hvis øre virkelig lignede flyve øre.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 12, 2010 20:56:15 GMT 1
"Hun fik også nogle skræmmer i hovedet men de er ikke særlig sjove" sagde han roligt med et skævt smil, for der var jo ikke noget sjovt i det men lidt sjovere det med armen. Han lænte sig dog lidt tættere på hende som hun gjorde det mod ham for at fortælle ham om fyren, som han så i retning af, dog gav han hende et smølfespark over næsen "Talt pænt om folk" sagde han roligt dog med et stort smil fordi han var ved at grine over det for hun var da en underholdende lille tøs "Det der giver en ekstra uges arbejde"
|
|
|
Post by crystal on Apr 13, 2010 10:43:55 GMT 1
crys fnøs og trak hovet tilbage da hun fik et smølfespart over næsen og fnøs kort og gned sin næsen som en kat ville havde gjordt og lod som om hun ike har hørt hun havde fået en ekstre uge på sygehuset. og lod så som om hun havde flyve øre. og baskede med sine egne øre. self med hjælp af fingrend.e så kiggede manden over på hende og sendte hende et advarende blik. hun follede med det samme hænderne i skødet og så uskyldigt væk før hun gemte hovet væk mellem ashs ryg og sofaen og flækkede kort af grin "oka oka en ekstra uge kan du ike bare lave det om til 1000 åt lige når du er i gang?"spurgte hun mens hun stadig grinede. over manden havde sendet hende et advarende blik.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 13, 2010 15:25:47 GMT 1
Ash kunne ikke lade være med at grine af hende selvom hun egentlig gjorde nar med en person og så personen opdagede det hvilket bare resulterede at crys gemte sig bag ham hvilket fik ham til at slå hende på låret bare som straf for at gøre nar af andre. "Du er altså selv ude om det hvis du får tæsk af ham, jeg beskytter dig ikke" sagde han drillende for hun var selv ude om det, men kunne godt ske han alligevel forsvarede hende hvis det kom til det. Hun var jo en sød lille tøs når det kom til stykket og så så hun godt ud og så kunne han jo ikke helt lade være med at gøre det.
|
|
|
Post by crystal on Apr 13, 2010 23:09:28 GMT 1
crys grinte bare let og satte sig så op igen og kiggede slet ike hen mod manden som holdte meget godt øje med hende. og ventede sikkert bare på hun forlod ash så hun kunne få en røvfuld. "sårn er jeg da bare? folk må da også lave grin med mig hvis de vil. man bestemmer ike over andre eller hva de laver. man skal bare holde snuden for sig selv"sagde hun eneligt meget klogt og fniste så fjogret. og kiggede kort hen på manden og rekte tunge. man kunne tydeligt se hvordan hans arme og ben spændtes klar til at srpinge på hende hvis hun lagde mere op til balade. så kiggede hun bare på ash igen "og så er jeg heller ike bange for at få tæsk duh. det burde du da vide? 5 brækkede riben på et år ny rekort"sagde hun med et grin og smilte bare muntert til ham
|
|