|
Post by crystal on Apr 14, 2010 14:26:21 GMT 1
"jeg så godt nok ike nongle mennesker da jeg var der nede. kun dragan mens jeg flyttede mig dog heller ike fra trappen for jeg har godt hørt der er folk der nede"sagde crys og grinte svagt for sig selv og reste sig så op og satte sig bare på hans ben. med føderne på hver side af hans lår så hun kunne sidde og se på ham "jeg kom til at sige til min mor stedet er dødt. der er intet at lave mere. vagterne falder ike for mine numre. og folk låser deres døre før de hopper i seng"klagede hun sig lidt barnligt efter som hun kede sig om natten på slottet nu
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 14:31:07 GMT 1
"Der er skam mange dernede og ikke er særlig kønne at se på som tiden går og Dragan hygger sig med at torture dem" sagde han roligt som han betragtede hende men smilte bare drilsk da hun satte sig på hans ben, for det havde han jo gjort med hende tilbage i hans hus. "Og det med folk ikke er søde ved dig mere er din egen skyld når du kun lader det gå udover dem. Du har 2 lande og 3 kroer at drille folk på, så du slider folk alt for hurtigt at de bliver trætte af det".
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 14:36:45 GMT 1
"godt jeg ike går der nede så meget. tror bare jeg holder mig over jorden. og det ved jeg skam godt. men ifølge haze er mig og min moder ved at bytte personelighed var det hvist. såh jeg slider folk meget hurtigt op"grinte crys bare lidt for sig selv. og syns det var en god ide at begynde at lave balde på kroerne bare for sjovs skyld. det endte sikkert med folk ville hugge hovet af hende. hun fniste bare ved den tanke efter som hun faktis godt kunne lide tanken om folk ville gøre hende fortrad. eller at folk i det mindste haede hende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 16:24:43 GMT 1
"Det ved jeg så intet om, jeg synes stadig du er lige så irriterne som jeg først mødte dig" sagde han roligt med et skævt drillende smil før han prikkede hende på maven bare for at drille hende lidt. "Og kroen her er jo perfekt fordi din mor ejer det, men lige meget jeg skal ikke blande mig i det".. Han havde jo ikke noget at blande sig i men det kunne da ikke holde op med at give hende sjove ideer selvom han ikke ville være til stede når det skete for så fik han jo folk på nakken.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 16:39:36 GMT 1
crys så med det samme alvorligt på ham "jeg er ike irrerterende men bare herre nuttet. det er det eneste folk falder for ved mig. er at jeg er nuttet og stædig"sagde hun bare en smule stolt og prikkede ham så på brystet og rekte med det samme drillende tunge. og kiggede så rundt i kroen og smilte stort "det var jo en god ide. det jo min moderes kro. hun bliver sikkert ike sur hvis jeg driller folk her lidt. eller bytter alkoholdet ud med hoste saft"sagde hun med et tænkende smil på læberne og kiggede hurtigt rundt og så på ham igen og smilte stort.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 16:45:55 GMT 1
Han prikkede hende igen på maven i ren gengældelse over det hun gjorde "Nok er du nuttet men du er stadig en irriterne lille tøs" sagde han drillende for hun kunne jo godt holde til det, ellers måtte hun jo sige det var nok og så ville de forsætte med at snakke om noget andet. "Og nej skulle ikke mene hun blev sur over det når hun selv har smadret stedet her flere gange før hun førte kroejeren så hun slap for regningen.. Men vent lige til jeg ikke er her" forsatte han roligt for det var jo ikke ligefrem nogen hemmelighed at den tidligere kroejer nu var en elskerinde til zill så der måtte jo være noget om snakken.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 16:53:34 GMT 1
crys fnøs barnligt. hun kunne sagtens holde til han kaldte hende irrerterende det prøvede hun jo også at være. så hoppede hun kort på hans ben for at straffe ham for at være så ond og satte sig så med ryggen til ham "og du er en sur gammel mand"sagde hun barnligt og drillen man kunne tydeligt høre på hende hun kun drillede ham med at være en sur gammel mand. hun fandt det dog selv meget morsomt at kalde ham en gammel mand "jaja jeg skal nok lade vær med at lave numre til du ike er her. men jeg advare dig lige. du skal ike købe whisky her igen. ellers kommer du sikkert til at kaste op i flere dage i strej"fniste hun for sig selv mens hun stadig bare sad med ryggen til ham. og kiggede på alle gæsterne i kroen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 17:14:02 GMT 1
Han grinte lidt over hendes hop på hans ben selvom det gjorde lidt ondt, så fandt han det stadig lidt sjovt. "Jeg er da ikke en sur gammel mand" sagde han drillende men i det han sagde det lagde han armene om hendes mave og trak hende bagover fordi hun skulle straffes for at være sådan overfor ham og det så han sit snit til da hun havde sat sig med ryggen til ham. "Du kan lige våge på at forgive min whiskey" hviskede han lidt alvorligt i hendes øre selvom han smilte drillende fordi hun var sjov at mobbe hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 17:16:44 GMT 1
crys peb klagende da han pluselig trak i hende som en dukke og gispede så "hjælp en gammel sur mand mobber mig"skrald grinede hun og daskede drillende til hans arm. mens hun bar så op i luftet grinende "det er nu mere min moders whisky du. det er jo hendes kro såh pas lige på hva du drikker"sagde hun let drillende. det var enligt randt sjovt at drille ham med hans whisky. så skulle hun da helt klart bytte det om med noget bræk saft som hun jo kaldte det. efter som det fik en til at kaste op i mindst 30 min efter man har drukket det.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 17:24:39 GMT 1
Ash kunne ikke lade være med at grine af hende for han fandt det underholdende at drille hende. "Ved godt det er din mors sted men jeg har stadig lod til at drikke her" grinte han for han havde stadig et godt tag i hende eftersom hun jo skulle straffe med ikke at gå nogen steder hen eller bevæge sig alt for meget. Han vidste godt det morede ehnde også derfor han blev ved med at drille hende også fordi hun drillede igen og så måtte han gengælde.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 17:28:00 GMT 1
crys peb klagende igen og baskede lidt med bene bare for at drille ham. men passede godt på ike for at ramme ham nongle forkerte steder. det troede hun da heller ike hun ville gøre "iiih hjælp mig en eller anden gammel mand driller mig"peb hun klagende men grinede vildt og begyndte at baske med armende mens hun nongle gange daskede ham barnligt over armen. hun syns bare det var herre nice at drille ham lige nu. så slap hun da for at få nongle klø af nongle fra kroen. efter som hun tidt drillede folk nok til de ville banke hende "jah oka oka jeg ska nok lade diiin whisky værre"peb hun så barnligt og opgivende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 17:35:00 GMT 1
"Dygtig pige" sagde han grinende som han slap hende igen for han ville bare ikke have hun rørte hans whiskey, den var fredet men alt andet kunne hun få lov at lege med. Han lod hende gå bare fordi han havde fået sin hævn ellers måtte han jo bare hive hende end en gang til eller give hende en røvfuld, selvom hun godt kunne holde til det eftersom hun jo fik tæsk meget af tiden så ville hun godt kunne holde til en ekstra røvfuld, hvis hun ikke opførte sig pænt.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 17:38:28 GMT 1
"jeg slap fri whisky tid"hvinede crys med det samme. og lod sig glide ned af ham og sofaen og forvandlede sig hurtigt om til en lille kat og daskede om bag baren. før bartneren nåede at se det havde hun nakket en flaske whisky og var i gang med at slæbe den hen over gulvet og med hen til ash. bare for at drille ham lidt. man kunne tydelig se den store flaske var alt for stor til den lille kat der kom daskende med den i munden. da hun endelig nåede hen til ash med flasken puffede hun den ind under sofaen. og krøb hurtigt efter den. så hørte man et lille ondt mijawen nede under sofean mens crys lå og vogtede sin kiste.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 17:50:36 GMT 1
Ash smilte roligt efter hende men kom til at grine da hun som en lille kat kom slæbende med den store whiskey flaske for det så ret så komisk ud at han ikke kunne lade være. Da hun skubbede flasken ind under sofaen rystede han smilende på hovedet i takt med at han satte sig op uden at sætte fødderne ned på gulvet, for han kunne lige forstille sig hvordan hun lå og vogtede over flasken med en viftende advarende halen mens hun stirrede lumsk ud under den. "Kom så ud lille missekat, du kan godt" sagde han drillende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 17:55:52 GMT 1
et langt hvæsen kom bare nede fra sofaen. og så kom en pode snigende op langs sofaen med kløerne ude. da hun ike kunne nå helt op til ham trak hun sig lidt ud og satte kloen i hans fod og hvæsede lusket og fes hurting ind under sofaen igen. og vogtede flasken. og bøvlede med at åbne flaske. det lykkedes hende bare ike efter som hendes lille katte mund var for lille til flaskens prop. og den sad alt for stram til hun kunne bruge poterne. så lagde hun sig da bare halvt ind over den mens hendes hale viftede hurtigt fra side til side. mens hun kiggede lige fram for sig og ventede bare på der kom en hånd ind for at trække hende eller flasken ud.
|
|