|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:05:37 GMT 1
"Av" udbrød han kort og trak foden tættere op før han ømmede sig lidt, altid noget han havdet sko på for så gjorde det ikke så ondt, det var mere chokket der havde overrasket ham. men han grinte hurtigt for hun var en sød lile irriterne kat. Det var på tidspunkter som dette han godt kunne bruge en stav men han brugte meget sjældent en og kunne ikke en gang huske om han stadig havde en. Den måtte han til at finde igen hvis han skulle have hende i nærheden så måtte han jo til at være forbedret. "Hvis du kommer ud skal jeg lære dig en sjov eliksir der kan narre så mange mennesker" sagde han roligt for han var kommet i tanke om en sjov en hun måske ville kunne finde nyttig.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 18:10:13 GMT 1
der kom bare et lille hvæsen fra hende. som en advarsel om det var hendes whisky så krøb hun ud bag ved sofaen og kravlede op af sofaens ryg. og bed ham ike hårdt i øret og mijawede barnligt. og forsvandt så ned under sofaen igen. og vogtede sin whusky flaske meget grundigt mens man kunne høre hendes hale baske mod bunden af sofaen så der kom nongle små dunke lyde der nede fra. så lagde hun sig igen på flasken. og kiggede rundt efter en hånd hun kunne bide sig fast i.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:18:01 GMT 1
"Ey" som ren reaktion slog han efter hende da han blev bidt i øret og efter hun var forsvundet ømmede han sig en smule, dog begyndte denne leg at kede ham så han så rundt i kroen uden at tage sig videre af crystal for han var ikke dum nok til at stikke hånden indtil hende, desuden skulle han jo bruge hånden i morgen så det ville ikke være smart at have ondt i den. Han havde desuden også fået det glas whiskey han var kommet efter så han kunne egentlig godt smutte igen.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 18:23:07 GMT 1
crys kravlede ud fra sofaen og hoppede op i hans skød og gned sig op af hans mave mens hun mijawede klagende. så satte hun sig ved siden af ham of forvandlede sig om igen og strekte sig "mhm den flaske var tung"grinte hun så bare for sig selv og smed sig ned på gulvet og trak flasken ud. og gav ham "værsgod det er den sidste rene whisky flaske næste gang du komme her"grinte hun bare for sig selv så kom hun på bene og dumpede ned i sofaen hun burde sikkert snart komme vidre. men hun anede seriøst ike hva hun skulle lave.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:28:07 GMT 1
Han smilte skævt af hende da hun hoppede op på hans skød men denne lille katte forvandling virkede ikke på ham eftersom han ikke var den store dyre fan, så da hun blev normal igen fulgte han hende bare med øjnene og et skævt smil på læberne, tog imod flasken da hun rakte den imod ham. "Du lovede selv at du ikke ville røre whiskeyen, og hvis du ikke kan nøjes med at røre de andre ting så vil jeg ikke lære dig eliksiren der kan forvandle dig til lige den person du vil" sagde han roligt som han sad lidt og legede med flasken der nu var blevet rystet alt for meget til at han ville åbne den lige nu.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 18:31:43 GMT 1
"lær mig den så rør jeg ike dine flasker whisky"udbrød hun med det samme og satte sig på knæ foran ham med hvalpe øjne. hun ville bare lære den eliksir det kunne være herre nice "jeg lover det lære du mig den eliksir vil jeg aldrig nongle sinde røre dine flaske whisky så længe du lever"peb hun barnligt. og så tiggende på ham. det kunne jo være ganske fedt at lære den eliksir og bruge den mod alle faktis. så ingen vidste det var hende der lavede alle narrestrejerne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:37:01 GMT 1
Han grinte igen over hende for hun mindede ham om et lille barn, dog var han ikke helt glad for børn men så længe det var hende og hun havde den krop så kunne det godt lige gå. "Godt så, men vi skal hjem til mig så" sagde han roligt for de kunne jo ikke ligefrem lave den her, så måtte de begive sig afsted til et sted de kunne lave den, selvom han havde det fint nok med at sidde her problemet var jo bare at han havde alle tingene derhjemme til at lave den men hun havde også været der før så det burde jo ikke være noget galt i.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 18:39:30 GMT 1
hun spreng på bene med det samme "lad os komme afsted"peb hun helt hyper. hun ville bare lære at lave den eliksir med det samme. så hun kunne lave noget sjovt med vagterne når hun kom tilbage til slottet. eller med sin mor eller geralt det kunne være sjovt at drille geralt. eller zill. selom det nok var den dummeste ide at drille geralt og zill men hun tog da bare changsen som altid.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:44:17 GMT 1
Han rejste sig med flasken i hånden. "Okay vi ses uden for eftersom du skal vælge en herinde og plukke nogle hår fra personens hovede"forklarede han roligt inden han smuttede ud af kroen for han ville ikke være med til den ballade, men nu vidste crystal at hun skulle skaffe nogle hår fra en person inden hun smuttede efter ham men det regnede han ikke med at det blev noget større problem for hende, det var hun sikkert kvik til at finde ud af.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 18:48:48 GMT 1
"yay noget jeg er god til"grinte crys og så efter ham. før hun gik i gang med sit hår plukkeri uden hendes ofre lage mærke til det lige indtil hun nakkede en fra manden med flyve øre. som med det samme tog fast i hendes håndled og klemte til "nu skal du passe på lille frøken ellers kommer du sikkert galt afsted"sagde han temmeligt køligt. hun peb svagt og fik virsset sin hånd ud af hans greb og sparkede stolens ben væk under ham. og løb med det samme ud til ash "så stikker vi af"sagde hun lige med det samme hun løb forbi ham og længere væk for ike at blive set. af nongle fra kroen som kunne sladre til manden med flyve øre.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 18:55:59 GMT 1
Ash havde stillet sig uden for op af muren men da hun kom løbende så han lidt undrende efter hende med et skævt smil rystede han på hovedet, inden han mere roligt gik efter hende for hun kendte jo selv vejen og så havde han jo ikke været der så han kunne ikke få skylden for noget som helst. Han gik roligt afsted som om intet var sket også fordi han ikke have travlt og regnede med hun stoppede lige så smart hun stødte ind i noget, dog gik han med lidt hurtige skridt for at ikke komme for langt bag efter.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:01:55 GMT 1
hun løb bare hurtigt vidre indtil hun gled i noget muder og gled hen af jorden og ind i et træ. så lå hun bare der på ryggen med bene op af træet og var ved at flække af grin. hun havde en lille stak hår i hånden heldigvis havde hun ike tabt dem. og det var hun glad for så slap hun da for at hente nongle flere. men hun blev bare liggende indtil ash kom forbi selvom hendes fine kjole var total grisset til. lage hun ike så meget mærke til det. hun havde fået noget muder i håret og i ansigtet. men det grinede hun da bare enligt af.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 19:05:23 GMT 1
Ash kom roligt gående efter hende og efter noget tid nåede han hen til hende, hvor han bare stilte sig med armene over kors "Synes du selv det gik godt?" spurgte han roligt selvom han var ved at grine af hende, bare fordi hun også grinede. Han kunne jo ikke sende hende væk i den tilstand nu, for som prinsesse måtte hun jo holde en hvis standard men det kunne ordnes når de kom hjem til ham eftersom hun ikke kunne gøre sig ren herude og det skulle hun nok heller ikke hvis han ikke skulle friste til at tænke aneledes om hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 19:08:59 GMT 1
crys fik trillet sig om på maven og lod sit hovede hvile mod sine hænder mens hun så grinende op på ham"det gik da ganske godt. min kjole er da abre total smadret og yay"grinte hun og kom på bene og børestede det meste af snavsen af kjolen. og så så på ash "det var sjovt må jeg prøve igen?"skrald grinede hun nu. det var jo enligt sjovt på den måde hun havde gledet hen af jorden. på den måde. det skulle ike undre hende hun ville finde en bakke en dag hvor det regnede og så glide ned af den. det ville sikkert være herre sjovt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 19:14:38 GMT 1
Ash grinte lidt af hende "Hvis du ikke vil lære eliksiren så tag en tur mere" sagde han drillende for hun havde jo været så ivrig efter at lære den eliksir at han ikke regnede med at noget ville stå i vejen for hende. Han regnede ikke med han kunne redde kjolen men han kunne da give hende noget andet tøj på for når det mudder tørrede ville det ikke være særlig behageligt at rende rundt i, så måtte hun jo havde noget andet på.
|
|