|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 7:16:33 GMT 1
"Du skal passe på dig selv alligevel, jeg gider ikke have din mor rendende fordi jeg skal lappe dig sammen og hælde eliksire i dig, for du bider jo bare" sagde han drillende men det var nu alvorlig snak, for han havde andet at lave end at hælde eliksire i hende og pleje hendes sår for han regnede med at han ville blive sat som barnepige og det havde han ikke lyst til. Et kort advarende blik blev sendt til den anden mand fordi han ikke lige frem skulle give prinsessen tæsk og specielt ikke på grund af små barnligheder.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 10:55:49 GMT 1
"1 du har kun lappet mig sammen en gang. anden gang og du tvang en eliksir i mig på min mors ordre. jeg kommer ike rendende bare fordi jeg har brækket noget. eller jeg er kommet til skade så hjælpeløs er jeg altså ike mere"lo crys bare for sig selv og daskede ham blidt på skulderen. og betraktede så manden. som havde set ash advarende blik. og sad nu bu stille. og ventede enlig bare på de to skule skilles. så kiggede crys igen på ash og smilte for sig selv "og du behøver slet ike blande dig i mine små kampe hvis der bliver lagt op til nongle. "sagde hun så leende hun var jo ike helt hjælpeløs så hun behøvede hans hjælp hele tiden. "og skal nok love du ike får mig rendnede hele tiden for at lappe mig sammen og hælde eliksir i mig"sagde hun så med et smørret smil.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 11:23:21 GMT 1
Da hun daskede blidt til ham daskede han blidt igen på hendes lår bare for at advare hende om at hun ikke skulle slå, for han kunne godt finde på at slå igen hvis det var eftersom han ikke var bange for at slå på kvinder. "Jeg blander mig fordi jeg gider ikke til at forklare hvorfor jeg ikke hjalp dig og bare stod og så på mens du fik tæsk, synes jeg har rigeligt problemer i forvejen" sagde han roligt med et drillende smil, men det var sådan han mente det for han gad ikke stå overfor den lunefulde zill og få en skidebalde og måske få tæsk for så ville hans elskerinde da slet ikke have noget med ham at gøre, hvis hun hørte om det.. Han betragtede crys med et drillende og dog charmende smil fordi hun var ude på ballade og så måtte han godt drille hende.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 11:27:10 GMT 1
crys fnøs kort og så lidt ondt på ham. men med et drillende glint i øjet. "ingen ved du var her sammen med mig jo? og jeg sladre aldrig. og jeg får da slet ike tæsk. hellere give røvfuld end at få"sagde hun meget meget klog. og lænede sig så tilbage i sofaen og så studerende på ham "og for det suden vil min mor sikkert ike slå dig. hvis jeg har en lille finger med i spilet. hun er så nem at sno om ens lille finger at det gør ond. men hun kan også få mig til at gøre det hun vil ha mig til. jeg vil enligt gøre alt for hende. bare jeg slipper for hendes ild cirkel. og for at blive bundet som en hund"sagde hun og skar en grimasse ved tanken. hun haede det enligt bare tanken om hun lå på jorden bundet som en hund. eller da hendes moder rev hende i håret.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 11:44:20 GMT 1
"Det er nu det at jeg ikke vil risikere at miste mit job hvis de andre i kroen sladre. Nok hader jeg mit job men jeg elsker det også fordi det giver mig noget at lave" forklarede han roligt for han var jo ikke særlig bange for zill men han ville gerne beholde sit job og det kunne hun jo tage fra ham hvis han ikke gjorde sin pligt som en hver anden lille undersåt og hvis han først fik det onde øje fra zill så ville han sikkert også få det fra alle dem han kendte udover crys.. Og han havde ikke ligefrem lyst til at have crys som den eneste der gad at snakke med ham.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 11:47:07 GMT 1
8b]"hey ash. der bliver ingen slås kampe mens du er her oka? jeg vil ike gøre sårn du mister dit job. det ville jeg nødig.[/b]"sagde crys med et svagt grin og så lidt på ham med et smil på læberne "jeg skal nok være en sød lille pige når du er her så jeg ike ender i slåskampe"sagde hun så med et smil og baskede kort med armende før hun follede dem i skødet. og kiggede lidt smilende rundt i kroen. før hun atter kiggede på ash. hun ville jo meget nødigt gøre noget så ash ville miste sit job. eller noget lignende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 12:04:46 GMT 1
"Godt så og ingen slåskampe på hospitalet nu hvor du har 2 måneders straffe arbejde" sagde han roligt med et drillende smil for det ville egentlig også være godt for hende at få noget erfaring, så det var jo en passende mulighed, selvom hun nok ikke ville være lærling mere hvis han mistede sit job, jo men så ville det kun være fordi hun var dronning zills datter og selv med det ville helerne sende hende onde øjne hvis de holdt med Nirelia,, han vidste det for han fik selv ind i mellem onde øjne men det var fordi han ikke lagde skjul på at han holdt med Darklia.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 12:08:33 GMT 1
crys lod sig glide stille og roligt ned fra sofaen og ned på gulvet så hun nu sad lænet op af sofaen og kiggede båndfaldende op på ham med et drillende blik i øjet"det er altså nu 2 måneder og en uge"minede hun ham så drillende om og kiggede så muntert rundt i kroen og så op på ham igen "og jeg tror ike jeg lige framst får startet en slås kamp på hospitalet jo nok med nongle fra nirelia. men whatever. jeg har selv boet der det meste af mit liv. "grinte hun for sig selv. og vidste dog godt dem fra nirelia nok ville sende hende skæve blikke efter som hun var zills datter. og fordi hun var villig nok til at glemme alt om sit gamle liv der bare for at blive sin mors datter. men hun fandt det da bare ganske morsomt.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 12:23:45 GMT 1
Da Crys gled ned på gulvet smed Ash benene op så han fyldte sofaen mens han smilte drillende til hende. "Bare du har styr på hvor lang tid du skal være det er det fint, jeg har sikkert glemt det om en uge" sagde han roligt for det var sikkert rigtigt nok, sådan noget holdt han ikke rigtigt styr på når det kom til stykket, jo hvis det var skrevet ned et eller andet sted så ville han sikkert nok kunne huske det. "Hvis jeg kan undgå at slås med folk der så kan du også" sagde han roligt inden han tog en slurk af hans glas med whiskey i.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 12:27:26 GMT 1
crys satte sig på knæ og lagde sine arme på kanten af sofaen nede ved hans ben og lod sit hovede hvile på sine arme mens hun så på ham "jajaja jeg skal nok fin pusse mine klør får jeg kommer hen til dig. og hvis du glemmer det snyder jeg dig sikkert bare og siger at jeg kun skal være der i en månede eller i 3 uger. så du må hellere skrive det ned ellers snyder jeg dig da bare."sagde hun drillende med et smil om læberne. mens hun betraktede ham med øjnende "og du burde seriøst ike drikke det der stas efter min mening da"sagde hun så med et grin og kiggede så op i loftet mens hun smilte for sig selv.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 12:41:48 GMT 1
Han betragtede hende roligt men så kort væk da han igen tog en slurk af sin whiskey "vi må se om jeg ikke huske det ellers er der ikke noget at gøre ved det, men vil jo nok smide dig ud når jeg mener du har været der for længe" sagde han drillende for han kunne godt finde på det hvis han begyndte at finde hende irriterne. "Jamen du må da godt smage hvis du er så vild med den". Han havde da ikke noget imod at hun smagte og hvis hun hældte det hele på gulvet kunne han bare gå op og hente en ny.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 12:44:57 GMT 1
"har aldrig drukket sårn noget før ash så nej tak"sagde crys bare med et grin mens hun lukkede øjnende i og grinte lidt over det han sagde "jamen jamen du må da ike bare smide lille mig på gaden pa¨pa"peb hun barnligt og lidt klagend.e som om han var hendes far og han var ved at smide hende på gaden "hvordan skal jeg så kunne klare mig?. jeg dør jo efter en uge"peb hun leende og kiggede nu på ham med et drillende blik i øjnende. hun var enligt lige ude på at gør ham en smule skidt til pads. efter som de fleste nok ike ville kaldes papa.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 12:51:26 GMT 1
Han grinte lidt af hende for hun var morsom når det kom til stykket "selvfølgelig kan jeg smide dig på gaden, så vidt jeg ved har du et helt slot med et kæmpe bibliotek som du kan underholde dig med i stedet" sagde han lettere grinende for han kunne ikke rigtigt have medlidenhed med hende på den måde når han vidste hvem hun var ellers måtte hun jo have betalt det der skulle til og det var normalt med kroppen for hans vedkommende, for penge interesserede ham ikke, han levede godt af at sælge sine eliksire ved siden af arbejdet på hospitalet.
|
|
|
Post by crystal on Apr 14, 2010 12:54:56 GMT 1
crys banede svagt og grinte så "jeg nærmer mig ike biblioteket mere. ike efter mit møde med zill og ham elver dimmerer. de har skam skramt mig væk fra stedet. men derimod har jeg en fangekælder med en dragan i som er mega uhyggelig" lo hun for sig selv og kiggede nysgerrigt på ham mens hun bare smilte for sig selv. hun kendte enligt ike hele slottet i nu. men hun havde da lært at kunne finde rundt. end før i tiden.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Apr 14, 2010 14:21:39 GMT 1
"Synes nu ikke lige den er så hyggelig når jeg har været dernede for at hele fangerne for at de kan blive torturet længere" sagde han roligt inden han igen tog en slurk af sin whiskey, for den var snart tom så kunne han lige så godt drikke den færdig. Han tømte den på en stor mundfuld før han satte den fra sig på gulvet. Ash kendte heller ikke hele slottet men han vidste hvor de vigtigste steder var for han kom aldrig andre steder hen end det ellers blev han vist af en vagt eller kriger alt efter hvad der var ledigt.
|
|